abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:39:43 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182361778
Nu is het weekend en voel ik me wel aardig tot goed. Maar vanaf maandag weet ik wel dat het minder wordt, terwijl ik geen baan heb. Misschien juist omdat ik geen baan heb en besef dat andere mensen dan wel werken en geld verdienen. Nu in een soort van roes en kan alles dan even vergeten. Wil gewoon graag horen wat ik het beste kan doen vanaf maandag om mijn leven op de rit te krijgen. Heb morgen misschien een afspraak maar of dat nou echt helpt weet ik ook niet. Wil gewoon weer een normaal leven en ritme
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182361794
Biertje pakken sochtends
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:41:24 #3
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_182361800
Nou, je zou bijvoorbeeld kunnen gaan werken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:44:58 #4
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182361865
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:41 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, je zou bijvoorbeeld kunnen gaan werken.
als wat
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:45:32 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182361876
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:44 schreef mercimarci het volgende:

[..]

als wat
Ze hebben nog een vacature bij een telefooncentrale.
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:46:56 #6
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182361904
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ze hebben nog een vacature bij een telefooncentrale.
Haha, ik ga nooit callcenterwerk doen.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:47:04 #7
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_182361906
Met je luie reet van de bank en als de sodemieter sollicitatiebrieven de deur uit sturen? Daarvoor hoef je volgens mij niet te wachten tot het maandag is.....
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:48:11 #8
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182361927
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:47 schreef cabe0002 het volgende:
Met je luie reet van de bank en als de sodemieter sollicitatiebrieven de deur uit sturen? Daarvoor hoef je volgens mij niet te wachten tot het maandag is.....
als wat?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:50:11 #9
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182361956
Ik heb wajong volgens de oude regeling. Ik hoef niks te doen als ik het niet wil. En op dit moment wil ik door depressie niks. Dus bedankt voor jullie tips over werk en solliciteren, als ik aangenomen zou worden zou ik het werk niet kunnen doen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:51:32 #10
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182361976
Bedoelde dat niet naar trouwens sorry, kan er gewoon even niet meer tegen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182362036
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:50 schreef mercimarci het volgende:
Ik heb wajong volgens de oude regeling. Ik hoef niks te doen als ik het niet wil. En op dit moment wil ik door depressie niks. Dus bedankt voor jullie tips over werk en solliciteren, als ik aangenomen zou worden zou ik het werk niet kunnen doen
Zoek een vrijwilligersbaantje dan als je je zo nutteloos voelt. Ga met hondjes van het asiel lopen ofzo kom je ook nog eens buiten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182362133
Misschien kun je RTL of SBS een mail sturen en vragen of ze nog iemand zoeken voor een nieuwe reallife serie. Ik bedoel al die topics hier volgen is alsof je Barbie aan het volgen bent.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:01:55 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182362196
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:50 schreef mercimarci het volgende:
Ik heb wajong volgens de oude regeling. Ik hoef niks te doen als ik het niet wil. En op dit moment wil ik door depressie niks. Dus bedankt voor jullie tips over werk en solliciteren, als ik aangenomen zou worden zou ik het werk niet kunnen doen
Ga dan iets doen wat je wel wil. En als dat even niks is op dit moment dan is dat ook goed. Depressie is niet niks.
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:06:19 #14
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182362266
Ik werk ook niet :)
pi_182362335
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:50 schreef mercimarci het volgende:
Ik heb wajong volgens de oude regeling. Ik hoef niks te doen als ik het niet wil. En op dit moment wil ik door depressie niks. Dus bedankt voor jullie tips over werk en solliciteren, als ik aangenomen zou worden zou ik het werk niet kunnen doen
Denk dat je allern maar in je depressiw blijft hangen met zon instelling. Ga gewoon werken, al is het maar om onder de mensen te komen en een beetje ern ritme te krijgen.

Weet nog na mn studie het zwarte gat, geen ritme, geen vast werk, niks. Voelde me vrij ongelukkig na een week of 2.
pi_182362757
Rust, ritme, reinheid.

Ga op tijd naar bed, op tijd er uit. Dan heb je ritme. Eet goed (ontbijt, lunch, avondeten) en probeer gezond te eten.
Elke dag goed voor jezelf zorgen. Scheren, schone kleren, op tijd naar de kapper, nagels schoon, schoenen poetsen etc. Zorg dat alles op rolletjes loopt, huis schoon, geen rommel.
Elke dag na het ontbijten van 9 uur tot 14 uur solliciteren. Vraag het UWV om cursus solliciteren, vraag ze om adviezen met betrekking tot je CV.

Zorg dat je na het avondeten alles gelijk afwast en ga dan ontspannen. Dan heb je toch een nuttige dag gehad. Zolang je je maar inzet voor het vinden van een baan, dan komt het echt wel goed. Er zijn banen zat op het moment.
  zondag 7 oktober 2018 @ 01:40:41 #17
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182362829
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Rust, ritme, reinheid.

Ga op tijd naar bed, op tijd er uit. Dan heb je ritme. Eet goed (ontbijt, lunch, avondeten) en probeer gezond te eten.
Elke dag goed voor jezelf zorgen. Scheren, schone kleren, op tijd naar de kapper, nagels schoon, schoenen poetsen etc. Zorg dat alles op rolletjes loopt, huis schoon, geen rommel.
Elke dag na het ontbijten van 9 uur tot 14 uur solliciteren. Vraag het UWV om cursus solliciteren, vraag ze om adviezen met betrekking tot je CV.

Zorg dat je na het avondeten alles gelijk afwast en ga dan ontspannen. Dan heb je toch een nuttige dag gehad. Zolang je je maar inzet voor het vinden van een baan, dan komt het echt wel goed. Er zijn banen zat op het moment.
Als je een depressie hebt dan werkt dat niet. Geen dipje, tenzij TS dat bedoelt.
pi_182362875
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Als je een depressie hebt dan werkt dat niet. Geen dipje, tenzij TS dat bedoelt.
Klopt. Ik maakte mijn post ook het meest op zijn laatste zin.
Ik lees nu net pas zijn andere posts.
quote:
Wil gewoon weer een normaal leven en ritme


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 01:49:52 ]
pi_182362878
- dubbel -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 01:49:44 ]
  zondag 7 oktober 2018 @ 02:11:16 #20
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182363034
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 01:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Als je een depressie hebt dan werkt dat niet. Geen dipje, tenzij TS dat bedoelt.
Dit dus. Ik heb veel ervaring met echte depressies. En met slapeloosheid en nog meer issues.
Maar de tip van Thinkk-Pinkk is wel goed. Ga honden uitlaten bij een dierenasiel (als er een in de buurt is), en dan niet op de vroege ochtend, maar ergens achterin de middag. Slaap is heel belangrijk.

Zelf ben ik mijn slaapproblemen de baas geworden door een halve joint te roken, na de computer uitgezet te hebben, en op bed lig. Dan een joint, en ik slaap binnen een uur i.p.v. pas na 3 uur wakker liggen.

Maar let wel: gebruik die (1/2e) joint alleen om in slaap te komen... ander dreigt er een afhankelijkheid van de joint. En dat heet een verslaving, en zo heet het niet voor niks.

Maar het is goed als je wat vaker buiten komt, ja zelfs 's winters. Toch moet het geen zware verplichting worden als je echt zwaar depressief bent. Maar je bent toch vaak sterker dan je soms denkt. Zeker als je bijvoorbeeld van die asielhonden gaat houden, liefde maakt ook sterker.

Maar goed, ik wens je verder een mooi leven. Iedereen verdient een mooi leven. Jij ook!
pi_182366861
Ben het eens met die reallife serie. Dan hoeven mensen ook geen belastinggeld meer te verspillen aan iemand die niet wil werken, voor jezelf ook een fijne gedachte dat je al je gedachten gewoon op tv kwijt kunt en er standaard mensen kijken, je hebt genoeg fantasie om er wat sensationeels van te maken
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 7 oktober 2018 @ 10:11:03 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182366890
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 02:11 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Dit dus. Ik heb veel ervaring met echte depressies. En met slapeloosheid en nog meer issues.
Maar de tip van Thinkk-Pinkk is wel goed. Ga honden uitlaten bij een dierenasiel (als er een in de buurt is), en dan niet op de vroege ochtend, maar ergens achterin de middag. Slaap is heel belangrijk.

Zelf ben ik mijn slaapproblemen de baas geworden door een halve joint te roken, na de computer uitgezet te hebben, en op bed lig. Dan een joint, en ik slaap binnen een uur i.p.v. pas na 3 uur wakker liggen.

Maar let wel: gebruik die (1/2e) joint alleen om in slaap te komen... ander dreigt er een afhankelijkheid van de joint. En dat heet een verslaving, en zo heet het niet voor niks.

Maar het is goed als je wat vaker buiten komt, ja zelfs 's winters. Toch moet het geen zware verplichting worden als je echt zwaar depressief bent. Maar je bent toch vaak sterker dan je soms denkt. Zeker als je bijvoorbeeld van die asielhonden gaat houden, liefde maakt ook sterker.

Maar goed, ik wens je verder een mooi leven. Iedereen verdient een mooi leven. Jij ook!
Hoe ga je dat doen in Gambia?
pi_182367019
Ziet de ts zijn kinderen nog wel, dan heb je genoeg te doen doordeweeks met ze naar school brengen en ophalen.
pi_182367282
Misschien beter om in je andere topic verder te gaan, want het wordt een beetje onoverzichtelijk zo:
R&P / Contacten en keuzes maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')