abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:15:32 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_182354976
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:14 schreef Handleiding het volgende:

[..]

ook een tactiek heeft D66 veel opgeleverd.
Dat zeker
pi_182354986
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Op papier ja... in de praktijk gewoon VVD light.
Uiteindelijk gewoon een kutpartij natuurlijk.
pi_182354998
Een goed teken dat die oude graaiers de eer aan zichzelf houden. Krijgen we weer verse jonge graaiers. (Bijna) Niemand gaat meer wegens ouderwetse dingen als idealen in de politiek. Het is allemaal eigenbelang. Wordt eens tijd om het concept politiek heel anders te gaan doen.

Ik heb daar wel frisse ideeën over. Helaas ben ik uitgesloten uit de POL discussie wegens recalcitrant. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_182355015
Als Vrij Nederland dus blijkbaar al maanden op de hoogte was van dit aanstaande vertrek ben ik wel benieuwd hoe zij die periode over Pechtold bericht hebben inzake de vermeende verkrachting met gedwongen abortus
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:19:40 #131
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_182355051
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:10 schreef Tem het volgende:
Braindead heeft al zijn Aldi champagne opengetrokken.
Dit moet jij niet doen. Daar ben je volgens mij te verstandig voor.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_182355053
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:17 schreef Bart2002 het volgende:
Een goed teken dat die oude graaiers de eer aan zichzelf houden. Krijgen we weer verse jonge graaiers. (Bijna) Niemand gaat meer wegens ouderwetse dingen als idealen in de politiek. Het is allemaal eigenbelang. Wordt eens tijd om het concept politiek heel anders te gaan doen.
Beetje inherent aan de jonge generatie natuurlijk. Individualisme wint het van collectivisme de laatste decennia's.
pi_182355059
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:10 schreef Handleiding het volgende:

[..]

want opstappen lost de zaken op? VVD zit er dan nog steeds.
Ik vind beide zo ontzettend onsympathiek overkomen.
Ja de VVD zit er dan nog steeds... maar de kans dat die in het geheel opstappen lijkt me nihil.
pi_182355070
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:20 schreef Tem het volgende:

[..]

Beetje inherent aan de jonge generatie natuurlijk. Individualisme wint het van collectivisme de laatste decennia's.
Is waar. K*t maatschapij gaat dat opleveren. Zeer goed voor weinigen en nogal beperkt voor velen. Graaicultuur helaas. Waarvoor zij in de politiek gaan met een agenda. Prudente staatsmannen bestaan helaas niet meer.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_182355097
Heuj Polonaise!

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dinsdag is een nationale feestdag

"Wegtold dag!"
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:26:18 #137
236264 crew  capricia
pi_182355129
Hopelijk wordt Ollongren het.
Alleen maar om fok te zieken. :+
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:27:07 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182355138
Dan krijg je straks Ollongren er voor terug, heb je nog niets bereikt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182355148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Is waar. K*t maatschapij gaat dat opleveren. Zeer goed voor weinigen en nogal beperkt voor velen. Graaicultuur helaas. Waarvoor zij in de politiek gaan met een agenda. Prudente staatsmannen bestaan helaas niet meer.
Ja, knudde natuurlijk. Die Rutte zit er ook alleen maar omdat er geen beter alternatief is. Verzamelt allemaal partijen om hem heen in de coalitie die tijdens de kabinetsperiode enorme verliezen gaan lijden zodat ze een stap naar de stembus niet meer durven te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 18:30:09 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:28:18 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182355155
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:13 schreef Igen het volgende:
Mooi zo.

Pechtold was goed in het spelen van de anti-populist en heeft daarmee veel zetels gewonnen, maar het is tijd voor iemand die als leider van een regeringspartij kan uitleggen waar de partij dan wél voor staat en wat deze bereikt door de regeringsdeelname.
Uiteindelijk leidt anti-populisme ook gewoon tot populisme. Pechtold was die grens wel lang en breed voorbij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182355164
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:17 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb daar wel frisse ideeën over. Helaas ben ik uitgesloten uit de POL discussie wegens recalcitrant.
Daar komt toch geen hond meer dus je mist niets.
pi_182355206
Och mogelijk nu een leuk baantje in Brussel, Unilever of Shell :)
pi_182355223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, knudde natuurlijk. Die Rutte zit er ook alleen maar omdat er geen beter alternatief is. Verzamelt allemaal partijen om hem heen in de coalitie die tijdens de kabinetsperiode enorme verliezen gaan lijden zodat ze een stap naar de stembus niet meer durven te zetten.
Rutte was van teflon. Net als Merkel. En allebei zijn ze beschadigd geraakt op het moment dat ze zich persoonlijk inhoudelijk ergens aan verbonden. Merkel met de vluchtelingen, Rutte met de dividendbelasting. Maar misschien laat Rutte de afschaffing van de dividendbelasting toch nog net op tijd los.
pi_182355231
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:33 schreef Cherni het volgende:
Och mogelijk nu een leuk baantje in Brussel, Unilever of Shell.
Of als burgemeester, commissaris van de Koning of bestuursvoorzitter.
pi_182355247
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Rutte was van teflon. Net als Merkel. En allebei zijn ze beschadigd geraakt op het moment dat ze zich persoonlijk inhoudelijk ergens aan verbonden. Merkel met de vluchtelingen, Rutte met de dividendbelasting. Maar misschien laat Rutte de afschaffing van de dividendbelasting toch nog net op tijd los.
Ik weet het niet. Wanneer hij het aftreden van Pechtold zal gebruiken als afleiding van zijn falen op het gebied van de dividendbelasting is het natuurlijk briljant. Dat levert de VVD het minste verlies op bij een volgende verkiezing. Beetje een long shot natuurlijk, maar wie weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 18:37:05 ]
pi_182355272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

maar nu is hij woke... red-pilled... *O*
Al dat soort mensen zijn fucking goed voor mijn portemonnee. Ik vind rechts eigenlijk enorm kut, maar voor mijn financiën zijn ze stukken beter dan links.

Ik ben zelf meer centrumliberaal. Maar D’66 heeft echt niets voor mij. VVD vind ik veel te conservatief, CDA ook en ook nog die kutreligoe van ze altijd en links is vooral veel te soft en ze zetten te veel in op gelijke uitkomsten i.p.v. gelijke kansen. Ze slaan mij te ver door

Als er nu eens een centrumliberale partij zou zijn. Die zouden een hee eind kunnen komen.

Studiefinanciering, goedkoop onderwijs voor iedereen. Religie is weer iets voor achter je eigen voordeur. Gelijkheidsgezeur moet gaan over gelijke kansen. En de overheid gaat zich weer bezig houden met de vier kerntaken: onderwijs, infrastructuur, veiligheid en zorg. De rest moeten mensen zelf regelen. We gaan de wet handhaven i.p.v. steeds aanpassen en we gaan in de eu pleiten voor een nieuw vluchtelingenverdrag. Mensen krijgen niet zomaar meer een Nederlands paspoort en als je illegaa bent word je uitgezet. Daartegenover dan een snel en eerlijk asielsysteem.

Dan nog afschaffen van het hele geldrondpompcircus en allerlei subsidie in een klap regelen met belasting. Kunnen er meteen een paar honderdduizend ambtenaren op zoek naar echt werk.
Whatever...
pi_182355326
Tijd voor Ollongren om de partij helemaal naar 0 zetels te leiden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_182355356
Ollongren en Kaag zijn geen types om een partij te leiden. Denk niet dat het een realistisch is om die als kandidaat te zien.
pi_182355360
Vond hem in zijn eerste jaren in de Kamer helemaal niet slecht eigenlijk, maar was erg gretig om D66 in de regering te krijgen terwijl het daar misschien niet echt thuis hoort, zoals in een coalitie als d'n dizze.
pi_182355401
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:09 schreef Handleiding het volgende:

[..]

zo is dat. Helaas denken mensen in poppetjes niet in ideologieën
Welke ideologie als het om D66 gaat? Zowel op het gebied van onderwijs, woningmarkt, arbeidsmarkt en referendum hebben ze niets bereikt. Totaal niet mijn partij. Maar je kon het zien aankomen. Iedere partij die samen met de VVD een coalitie vormt bereikt niets anders dan enorme verliezen die gek genoeg nooit ten koste gaan van de VVD.

De PvdA is ook verzopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')