abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 augustus 2019 @ 21:33:48 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188288959
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 20:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm.
Anyway...despite still obviously believing the 9/11 TV imagery, you do now agree and understand that the total mass of the building (and the 'plane') do indeed play a part in the 9/11 equation, right?
Nee, het is de lokale sterkte van de constructie die bepaald of een object er wel of niet doorheen slaat. Zoals de kelder vol lood laat zien kan je de totale massa van het gebouw variëren, zonder de uitkomst (vliegtuig door gevel) te veranderen. Wat jij impliceert (het kan er nooit doorheen want het gebouw is zo zwaar) klopt simpelweg niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 augustus 2019 @ 22:13:03 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188289772
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2018 01:07 schreef Parafernalia het volgende:
Tja, 17 jaar later... Ik heb destijds live zitten kijken, zag er behoorlijk echt uit allemaal.
Plus al die miljoenen mensen die het gewoon live in New york hebben gezien.
't is niet zomaar een flatje.. maar één van de hoogste gebouwen van de stad.
De uitzendingen begonnen vrijwel gelijk live paar minuten nadat het eerste vliegtuig er in vloog..

Wat ik mij nog steeds afvraag en nog steeds geen duidelijkheid over heb is hoe zet je zoiets in scène.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 22:21:11 #278
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188289926
Ik quote mezelf even:

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Nee joh. Het is gewoon een feit dat er mensen woningen hebben en ondernemers panden hebben die toen ook uitzicht hadden op de Towers. Ben je ooit in New York geweest?
Als het WTC gebouw in Rotterdam instort, zijn er vast genoeg echte getuigen die bepaalde details en omstandigheden van die gebeurtenis kunnen omschrijven.
Ik vind die hele ‘no planes- theorie’ dan ook nonsens.
A child is born with no state of mind.
  zondag 4 augustus 2019 @ 22:32:55 #279
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188290180
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Plus al die miljoenen mensen die het gewoon live in New york hebben gezien.
't is niet zomaar een flatje.. maar één van de hoogste gebouwen van de stad.
De uitzendingen begonnen vrijwel gelijk live paar minuten nadat het eerste vliegtuig er in vloog..

Wat ik mij nog steeds afvraag en nog steeds geen duidelijkheid over heb is hoe zet je zoiets in scène.
Waarom zijn er dan wereldwijd zoveel (1000-en) bouwkundigen en constructeurs die hun twijfels hebben? Er zijn zoveel dingen die niet alleen ruiken maar gewoon stinken.
Wist je dat een ontzettend groot percentage mensen niet eens weet dat er niet 2 maar 3 gigantische gebouwen zijn ingestort?
En dat derde gebouw, is wellicht nog wel het meest bizarre van allemaal.
pi_188290391
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan wereldwijd zoveel (1000-en) bouwkundigen en constructeurs die hun twijfels hebben? Er zijn zoveel dingen die niet alleen ruiken maar gewoon stinken.
Wist je dat een ontzettend groot percentage mensen niet eens weet dat er niet 2 maar 3 gigantische gebouwen zijn ingestort?
En dat derde gebouw, is wellicht nog wel het meest bizarre van allemaal.
Bizar? Die was toch door het paspoort van een van de kapers geraakt waardoor de constructie zodanig verzwakt was geraakt dat ie zo goed als op zichzelf instortte?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 22:48:04 ]
pi_188290473
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef SuperHartje het volgende:
Ik quote mezelf even:
[..]

Ik vind die hele ‘no planes- theorie’ dan ook nonsens.
Ik ook

quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:
Het is niet alsof 11 miljoen New Yorkers nabij de torens wonen. (Dichtbij genoeg om een vliegtuig te kunnen identificeren).

Wel bedekt de vluchtroute een groot deel van New York. Maar hoeveel van de mensen onder de vliegroute zouden het vliegtuig gezien hebben of in de gaten gehouden hebben? Waarschijnlijk is het verstandiger om af tegaan op wat ze gehoord hebben.

Het is niet alsof iedereen die wel nabij genoeg aanwezig was de torens of het vliegtuig konden zien. (Beperkte visie in slaapkamer, werkplek, straat, winkel, etc).

Het is niet alsof iedereen die wel zicht had op de toren (kant van impact) permanent omhoog keek. Meer ogen bij de 2e impact, maar het zou me verbazen als de eerste er meer dan 100 gehad zou hebben.

De zichtbaarheid van een vliegtuig (laagvliegend, zichtbaar vanaf het centrum) was heel kort in tijd. Dat gaat over een paar seconden.

Door de snelheid kan het lastig zijn om te zien wat er exact in vloog. Als het op een vliegtuig lijkt, dan is het aannemelijk dat men er vliegtuig van maakt. Zo zit de mens in elkaar. Daar wordt rekening mee gehouden met getuigenverklaringen.
pi_188291531
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gezond verstand gebruiken.

Touché. Misschien heb jij daar een ander beeld van.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

The resonation, vibration, sound etc. is the kinetic energy travelling through the mass of the whole steel structure.
Which means the kinetic energy would not have been concentrated at one particular spot.
You're welcome.
Dus dat maakt de schade op de plek waar het vliegtuig binnenvliegt minder , omdat er 50 verdiepingen onder liggen? :') Je snapt toch zelf ook wel dat dat geen reet uitmaakt op dat moment?
pi_188291546
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 19:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kom op dan met die modellen.
Als je zelf ook niet verder komt dan "gezond verstand" is dat natuurlijk een gevalletje pot verwijt de ketel. :P
  maandag 5 augustus 2019 @ 03:13:09 #284
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188292754
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je zelf ook niet verder komt dan "gezond verstand" is dat natuurlijk een gevalletje pot verwijt de ketel. :P
Echter wordt mijn gevalletje “gezond verstand” wel gevoed door feiten. Staal is van zichzelf 3 keer sterker dan aluminium (feit). Nu werd er voor de constructie van het WTC staal van een hogere kwaliteit gebruikt (feit)
Daarnaast waren de dimensies van de constructie (flensdikte o.a.) dusdanig dat 1 enkele kolom, vele malen sterker was dan een vliegtuigvleugel (feit).
Het staal werd op meerdere punten ingeklemd, waar een vliegtuigvleugel slechts aan 1 zijde gefixeerd zit.
Allemaal feiten.
Er zijn voorbeelden te over in dit topic te vinden waaruit blijkt dat vliegtuigvleugels kwetsbaar zijn. En zelfs wanneer ze op hoge snelheid in aanraking komen met slappere voorwerpen dan constructiestaal (houten palen, vogels etc.) nog steeds slap en kwetsbaar zijn.

Dan zijn er mensen hier die het proberen te weerleggen met loze kreten als: “alles kan overal doorheen” of je kunt zelfs met water door staal, of “rekenmodellen laten zien dat het kan”. Laat die rekenmodellen dan zien. Ik heb ze nog niet gezien.
En kom aub niet aan met een pingpong balletje dat door een houten batje gaat, of een houten balk die tijdens een orkaan door metselwerk heen geramd wordt.

Ik heb deze kwestie aan meerdere constructeurs vanuit mijn vakgebied voorgelegd, en geen enkele kon verklaren hoe het kan. Constructeurs die dagelijks rekenen aan stalen en betonnen constructies. En die weten hoe staal reageert onder belastingen. En weten hoe sterk constructiestaal is.

Maar hey, hier op FOK! zitten mensen die pretenderen het beter te weten. Die menen alle kennis in pacht te hebben.
Nou, kom maar op met die modellen.
  maandag 5 augustus 2019 @ 04:03:37 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188292758
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan wereldwijd zoveel (1000-en) bouwkundigen en constructeurs die hun twijfels hebben? Er zijn zoveel dingen die niet alleen ruiken maar gewoon stinken.
Wist je dat een ontzettend groot percentage mensen niet eens weet dat er niet 2 maar 3 gigantische gebouwen zijn ingestort?
En dat derde gebouw, is wellicht nog wel het meest bizarre van allemaal.
3? De overige WTC gebouwen werden ook geplet.
En niks bizar aan, even de voorgaande delen doorlezen, alles is al op zijn minst 10x aangehaald, even terug lezen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 augustus 2019 @ 04:13:18 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188292762
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 03:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Echter wordt mijn gevalletje “gezond verstand” wel gevoed door feiten. Staal is van zichzelf 3 keer sterker dan aluminium (feit). Nu werd er voor de constructie van het WTC staal van een hogere kwaliteit gebruikt (feit)
Daarnaast waren de dimensies van de constructie (flensdikte o.a.) dusdanig dat 1 enkele kolom, vele malen sterker was dan een vliegtuigvleugel (feit).
Het staal werd op meerdere punten ingeklemd, waar een vliegtuigvleugel slechts aan 1 zijde gefixeerd zit.
Allemaal feiten.
Er zijn voorbeelden te over in dit topic te vinden waaruit blijkt dat vliegtuigvleugels kwetsbaar zijn. En zelfs wanneer ze op hoge snelheid in aanraking komen met slappere voorwerpen dan constructiestaal (houten palen, vogels etc.) nog steeds slap en kwetsbaar zijn.

Dan zijn er mensen hier die het proberen te weerleggen met loze kreten als: “alles kan overal doorheen” of je kunt zelfs met water door staal, of “rekenmodellen laten zien dat het kan”. Laat die rekenmodellen dan zien. Ik heb ze nog niet gezien.
En kom aub niet aan met een pingpong balletje dat door een houten batje gaat, of een houten balk die tijdens een orkaan door metselwerk heen geramd wordt.

Ik heb deze kwestie aan meerdere constructeurs vanuit mijn vakgebied voorgelegd, en geen enkele kon verklaren hoe het kan. Constructeurs die dagelijks rekenen aan stalen en betonnen constructies. En die weten hoe staal reageert onder belastingen. En weten hoe sterk constructiestaal is.

Maar hey, hier op FOK! zitten mensen die pretenderen het beter te weten. Die menen alle kennis in pacht te hebben.
Nou, kom maar op met die modellen.
Niemand hier betwist dat de ene metaal sterker is dan de ander, maar het is natuurlijk erg lastig om iets te vergelijken met deze situatie die niet eerder is voorgekomen, althans niet op deze schaal, dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Maar.... Er is een geval geweest wat er beetje op lijkt, en dat was in Amsterdam waarbij een flat grotendeels met de grond gelijk is gemaakt door een vliegtuig.

En alles wat je nu aanhaalt, is ook al meer dan 10 tallen keren aangehaald zie vorige delen, met modellen etc.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188292765
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 03:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Echter wordt mijn gevalletje “gezond verstand” wel gevoed door feiten. Staal is van zichzelf 3 keer sterker dan aluminium (feit). Nu werd er voor de constructie van het WTC staal van een hogere kwaliteit gebruikt (feit)
Daarnaast waren de dimensies van de constructie (flensdikte o.a.) dusdanig dat 1 enkele kolom, vele malen sterker was dan een vliegtuigvleugel (feit).
Het staal werd op meerdere punten ingeklemd, waar een vliegtuigvleugel slechts aan 1 zijde gefixeerd zit.
Allemaal feiten.
Er zijn voorbeelden te over in dit topic te vinden waaruit blijkt dat vliegtuigvleugels kwetsbaar zijn. En zelfs wanneer ze op hoge snelheid in aanraking komen met slappere voorwerpen dan constructiestaal (houten palen, vogels etc.) nog steeds slap en kwetsbaar zijn.

Dan zijn er mensen hier die het proberen te weerleggen met loze kreten als: “alles kan overal doorheen” of je kunt zelfs met water door staal, of “rekenmodellen laten zien dat het kan”. Laat die rekenmodellen dan zien. Ik heb ze nog niet gezien.
En kom aub niet aan met een pingpong balletje dat door een houten batje gaat, of een houten balk die tijdens een orkaan door metselwerk heen geramd wordt.

Ik heb deze kwestie aan meerdere constructeurs vanuit mijn vakgebied voorgelegd, en geen enkele kon verklaren hoe het kan. Constructeurs die dagelijks rekenen aan stalen en betonnen constructies. En die weten hoe staal reageert onder belastingen. En weten hoe sterk constructiestaal is.

Maar hey, hier op FOK! zitten mensen die pretenderen het beter te weten. Die menen alle kennis in pacht te hebben.
Nou, kom maar op met die modellen.
:T
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 5 augustus 2019 @ 08:15:43 #288
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188293308
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 04:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

3? De overige WTC gebouwen werden ook geplet.
En niks bizar aan, even de voorgaande delen doorlezen, alles is al op zijn minst 10x aangehaald, even terug lezen ;)
Ah ja, lekker makkelijk.
Het instorten van gebouw 7 is echt wel bizar.
Werd niet geplet.

https://mens-en-samenlevi(...)-september-2001.html
  maandag 5 augustus 2019 @ 08:24:42 #289
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188293356
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 04:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niemand hier betwist dat de ene metaal sterker is dan de ander, maar het is natuurlijk erg lastig om iets te vergelijken met deze situatie die niet eerder is voorgekomen, althans niet op deze schaal, dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Maar.... Er is een geval geweest wat er beetje op lijkt, en dat was in Amsterdam waarbij een flat grotendeels met de grond gelijk is gemaakt door een vliegtuig.

En alles wat je nu aanhaalt, is ook al meer dan 10 tallen keren aangehaald zie vorige delen, met modellen etc.
Welke modellen? Laat zien dan.
Bijlmerflat was een steenachtige constructie die veel minder sterk was dan de staalconstructie van het WTC. De gehele staalconstructie van het WTC werd enorm over-gedimensioneerd (dus veel zwaarder uitgevoerd dan noodzakelijk) vanwege de hoogte van het gebouw. De Bijlmerflat is een flat als zovelen. De wanden en vloeren zijn licht uitgevoerd om kosten te besparen. Je kunt je buren horen ketsen. Het WTC was het paradepaardje. Beton/kalkzandsteen/baksteen kun je niet vergelijken met kwalitatief hoogwaardig constructie staal.
  maandag 5 augustus 2019 @ 10:11:49 #290
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188294482
de eeuwige dooddoende we hebben het al uitgelegd met modellen (zie ook MH17 topic) "lees maar terug" ,

en waag het dus niet er op door te gaan "lees maar terug "
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188294576
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:11 schreef DeMolay het volgende:
de eeuwige dooddoende we hebben het al uitgelegd met modellen (zie ook MH17 topic) "lees maar terug" ,

en waag het dus niet er op door te gaan "lees maar terug "
Jij zou moderator moeten worden, of politieagent ofzo.

Doe mee met de discussie dan, geef het goede voorbeeld, maar dat zie ik je ook nooit doen.
pi_188294633
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 08:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Welke modellen? Laat zien dan.
Bijlmerflat was een steenachtige constructie die veel minder sterk was dan de staalconstructie van het WTC. De gehele staalconstructie van het WTC werd enorm over-gedimensioneerd (dus veel zwaarder uitgevoerd dan noodzakelijk) vanwege de hoogte van het gebouw. De Bijlmerflat is een flat als zovelen. De wanden en vloeren zijn licht uitgevoerd om kosten te besparen. Je kunt je buren horen ketsen. Het WTC was het paradepaardje. Beton/kalkzandsteen/baksteen kun je niet vergelijken met kwalitatief hoogwaardig constructie staal.
Het maakt niet uit of aluminium zwakker is dan staal. Neem de wetten van Newton eens door zou ik zeggen.

Maar wat is het alternatief dan? Als je zegt dat een vliegtuig het WTC niet kan penetreren, zou het alternatief de no planes theory zijn, en dan moet ik toch wel heel hard lachen. Ik neem aan dat je snapt dat het onzichtbaar laten ontploffen van de exacte silhouet van het vliegtuig, precies op de tijd dat elk onderdeel ervan impact maakt met het gebouw, onmogelijk is - om nog maar te zwijgen over het precies op de meter nauwkeurig aanvliegen.

Dus, #noplanes? :D
pi_188294664

"Gezond verstand gevoed door feiten", ik hoor het nog nagalmen. :P
pi_188294682
Hier nog een erg duidelijke beschrijving van de schade.

https://www.quora.com/How(...)-twin-towers-on-9-11
  maandag 5 augustus 2019 @ 10:44:05 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188294833
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of aluminium zwakker is dan staal. Neem de wetten van Newton eens door zou ik zeggen.

Maar wat is het alternatief dan? Als je zegt dat een vliegtuig het WTC niet kan penetreren, zou het alternatief de no planes theory zijn, en dan moet ik toch wel heel hard lachen. Ik neem aan dat je snapt dat het onzichtbaar laten ontploffen van de exacte silhouet van het vliegtuig, precies op de tijd dat elk onderdeel ervan impact maakt met het gebouw, onmogelijk is - om nog maar te zwijgen over het precies op de meter nauwkeurig aanvliegen.

Dus, #noplanes? :D
Het maakt niet uit dat aluminium zwakker is dan staal? Pardon? En dan moet ik de wetten van Newton doornemen? Je roept gewoon maar wat.
Natuurlijk maakt het wat uit wat sterker is. Waarom maakte ze het gebouw dan van staal als het toch niks uitmaakt? Ik ben me bewust van de gigantische hoeveelheid kinetische energie die er vrijkomt bij de impact. Maar ben me ook bewust van die gigantisch zware en stevige kolommen en de dichtheid van het grid waarin ze geplaatst stonden.
Het gros van de mensen in dit topic weet niet eens het verschil tussen een HEA, een HEB en een HEM profiel, maar ze weten wel dat dmv “een wet van Newton”, een hol en licht element, moeiteloos door staal kan. Vervolgens onderbouwen ze het door loze termen als, “alles kan overal doorheen”, met water kun je staal snijden, een pingpong balletje dwars door een batje enz.

Maar op welke van Newtons wetten doel je?

Waar zeg ik dat het no planes is?
Wellicht een militaire drone? Of een militair vliegtuig. Dat in combinatie met thermiet (dat de vonkenregens en het gesmolten staal zou verklaren).
  maandag 5 augustus 2019 @ 10:49:37 #296
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188294904
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:28 schreef illusions het volgende:

"Gezond verstand gevoed door feiten", ik hoor het nog nagalmen. :P

1100 mp/hour pingpong bal door een multiplex houten batje.
Dat heeft geen ruk met massief staal en aluminium te maken. Gooi er nog meer belachelijke vergelijkingen tegenaan zou ik zeggen.
  maandag 5 augustus 2019 @ 10:57:09 #297
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188295016
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:30 schreef illusions het volgende:
Hier nog een erg duidelijke beschrijving van de schade.

https://www.quora.com/How(...)-twin-towers-on-9-11
Heb je hier een alternatieve site voor?
Heb geen Facebook en ga me niet aanmelden met mijn emailadres.
pi_188295194
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het maakt niet uit dat aluminium zwakker is dan staal? Pardon? En dan moet ik de wetten van Newton doornemen? Je roept gewoon maar wat.
Uhm, misschien omdat een vliegtuig best snel gaat is het niet per se zo dat een zwakker materiaal het niet kan winnen van een sterker materiaal. Enfin, dat is uiteindelijk ook niet helemaal zo gebleken, wat blijkt uit het meegeleverde artikel.

quote:
Natuurlijk maakt het wat uit wat sterker is. Waarom maakte ze het gebouw dan van staal als het toch niks uitmaakt?
:|W Snelheid enzo denk je niet aan natuurlijk.

quote:
Ik ben me bewust van de gigantische hoeveelheid kinetische energie die er vrijkomt bij de impact. Maar ben me ook bewust van die gigantisch zware en stevige kolommen en de dichtheid van het grid waarin ze geplaatst stonden.
Het gros van de mensen in dit topic weet niet eens het verschil tussen een HEA, een HEB en een HEM profiel, maar ze weten wel dat dmv “een wet van Newton”, een hol en licht element, moeiteloos door staal kan. Vervolgens onderbouwen ze het door loze termen als, “alles kan overal doorheen”, met water kun je staal snijden, een pingpong balletje dwars door een batje enz.
Dat dat voor jou nietszeggende vergelijkingen zijn zegt meer over jou dan over de vergelijkingen. :P

quote:
Maar op welke van Newtons wetten doel je?
De 2e.

quote:
Waar zeg ik dat het no planes is?
Wellicht een militaire drone? Of een militair vliegtuig. Dat in combinatie met thermiet (dat de vonkenregens en het gesmolten staal zou verklaren).
Als het vliegtuig het gebouw niet zou kunnen penetreren, wat is er dan in het gebouw gevlogen? :P Militaire vliegtuigen of drones zijn van lood gemaakt ofzo? Lijkt me toch dat er iets is in gevlogen, wat volgens jou niet kan.
pi_188295215
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heb je hier een alternatieve site voor?
Heb geen Facebook en ga me niet aanmelden met mijn emailadres.
Je hoeft je helemaal niet aan te melden. Even verder kijken dan je neus lang is. Ik ben ook niet aangemeld.
pi_188295315
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 10:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

1100 mp/hour pingpong bal door een multiplex houten batje.
Dat heeft geen ruk met massief staal en aluminium te maken. Gooi er nog meer belachelijke vergelijkingen tegenaan zou ik zeggen.
Kan beter met 'n alu pingpong bal en 'n stalen batje proberen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')