abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182370354
Ik heb pas een heel zinnige discussie gehad met iemand en dit issue doet mij daar heel erg aan denken:

Blijkbaar reflecteert jouw gedrag niet wie jij eigenlijk bent.

Ik heb hetzelfde issue ook eigenlijk altijd gehad. Iedereen vindt mij blijkbaar zo'n lieve zachtaardige jongen. Dat leidt er vaak toe dat ik op den duur conflicten krijg met mensen, want dan heb ik ze teleurgesteld dat ik dezelfde soort 'egoïstische klootzak ben als ieder ander'.

Ik kan sinds dit jaar steeds meer schijt hebben aan wat anderen van mij vinden. Ik twijfel niet zoveel meer aan mezelf. Ik ga er meer vanuit dat ik op mezelf mag vertrouwen, want ik ben niet dom of psychotisch. Ik zal best fouten maken, maar die zijn net zo overkomelijk als bij een ander.

En het klinkt raar, maar sinds ik beter kan aanvaarden dat je er in dit leven alleen voor staat, je eigen boontjes moet doppen en dat je niet moet rekenen op de steun en hulp van anderen, voel ik mij minder eenzaam.
pi_182370429
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:09 schreef Scrapyard het volgende:
TS, het is ook belangrijk om realistisch te zijn.

Wat jij schrijft, herken ik heel erg van een paar jaar geleden. Ik ben altijd al erg onzeker geweest over mijzelf en ook mijn uiterlijk.

Op de 1 of andere manier vond ik het altijd héél erg belangrijk om er goed uit te zien, dat vrouwen mij (bovengemiddeld) knap vonden. Ik vond dit zo belangrijk, dat ik geen realistisch beeld meer had van mijzelf. Ik wist bijvoorbeeld dat ik een relatief grote neus had en ook niet echt zo'n typische kaaklijn zo scherp als een mes.

Ik wilde dit niet van mijzelf accepteren. En zo ging ik in de loop der jaren alleen maar op een bepaalde manier in de spiegel kijken, waardoor ik mijzelf op mijn mooiste manier zag. Soms als ik wel eens foto's van uitgaan zag, vanuit andere hoeken, schrok ik van die foto's. Ik zag op die foto's geen 8-9 (zoals ik mijzelf had ingebeeld dat ik was), maar een 6,5/7.

Lang heb ik op dat gebied ''struisvogel gedrag'' vertoond. Ik was gewoon knap, die foto's waren lelijk of gewoon ongelukkig of het was ''normaal'' dat je er dan minder goed uit zag vond je zelf, omdat je jezelf niet gewend was vanuit die hoek. Ik maakte mezelf alles wijs, behalve dat ik misschien ook wel eens niet zo knap kon zijn als ik zelf dacht.

In verband met mijn eigen (te) positieve oordeel over mijn uiterlijk, ging ik ook voor een bepaald type vrouw. Ik wilde de mooiere meisjes hebben en vond het zelfs storend als ''normale'' meisjes mij gingen appen. Ik kon toch wel beter krijgen dan hen? Ondertussen onderdam ik nooit pogingen naar vrouwen (mooie) , misschien omdat ik diep van binnen wel wist dat ik helemaal niet zo mooi was als het beeld at ik van mijzelf had gecreëerd in mijn hoofd.

Toen ik echter bijna dertig was, nooit appte met vrouwen, nooit dates had en al jaren geen seks meer had gehad (omdat ik alle vrouwen die wél interesse in mij toonde afwees als : ik kan wel beter krijgen), besloot ik dat ik eens serieus naar mijzelf moest gaan kijken en wat realistischer moest worden. Ik besloot aan wat mensen in mijn omgeving te vragen hoe ze mij inschatten qua uiterlijk en ik vroeg ze om vrouwen aan te wijzen die ze qua uiterlijk op mijn ''level'' vonden zitten.

En wat bleek : Daar kwamen precies de vrouwen uit die al die jaren pogingen bij mij hadden ondernomen. Geen topmodellen, niet de ''lekkere chicks'' waar je op straat je hoofd voor omdraait, maar gewone, normale meiden. Dat heeft mij wel even een lesje realiteit geleerd en weer met beide beentjes op de grond gezet. Vanaf dat moment kende ik ook beter mijn plek, en leerde ik de aandacht van de ''gemiddelde'' dame weer waarderen, en sinds toen is mijn date leven pas weer gezond geworden :)
Ergens vind ik het wel stuitend hoe dit uitgaat van dat het alleen om uiterlijk gaat.

Misschien bedoel je dat niet, maar het staat er wel.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 14:36:03 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182370646
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ergens vind ik het wel stuitend hoe dit uitgaat van dat het alleen om uiterlijk gaat.

Misschien bedoel je dat niet, maar het staat er wel.
Dat staat er ook. De focus ligt 100% op het uiterlijk. Het gaat totaal niet om het innerlijk van die meid (en van zichzelf), maar puur om de looks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182371216
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ergens vind ik het wel stuitend hoe dit uitgaat van dat het alleen om uiterlijk gaat.

Misschien bedoel je dat niet, maar het staat er wel.
Het eerste contact met een vreemde, vooral als het in een club is of via internet, waar je dus een kleine hoeveelheid tijd hebt om te laten zien wie je bent, draait het ook 99,99% om uiterlijk. Via sociale kringen, studie, werk, sportclub, is het in principe makkelijker.
pi_182371350
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat staat er ook. De focus ligt 100% op het uiterlijk. Het gaat totaal niet om het innerlijk van die meid (en van zichzelf), maar puur om de looks.
Het innerlijk is vaak toch wel overrated naar mijn mening. Bij het zoeken naar een partner wordt er, of je nou vrouw of man bent, vaak toch geoordeeld op uiterlijk. Je moet in de smaak vallen en erna wordt pas gekeken of je karakter matched (en hoe snel dit gaat is ook weer afhankelijk van je seksuele aantrekkingskracht).

Hoe je het wendt of keert, dierlijke instincten blijven een rol spelen ;) En tegenwoordig wordt het nog eens versterkt door de toegankelijkheid van de datingmarkt (tal van dating apps en social platforms).
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:06:46 #131
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182372371
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

[..]

Met andere woorden: Als ik het prettig zou vinden als ze af en toe een leuk lingerie-setje aan zou trekken en halfnaakt op de slaapkamer mij op zou wachten, dan is dat gelijk al "naar mijn broekspijpen dansen"? Ik moet me schuldig voelen als ik minder zin heb in seks als ze de hele dag in een slobberige sweater door het huis heen loopt?

Ik wil zelf net zo graag moeite doen om er aantrekkelijk uit te zien. Met iemand die dat niet van mij verwacht, en die daar zelf ook niet graag tijd in steekt, zou ik gewoon niet matchen.

[..]

Het komt niet eens in jouw hoofd op dat iemand dat misschien wel eens best leuk zou kunnen vinden? Of voel je je gewoon zo moreel verheven boven dat soort mensen dat je het recht hebt om neer te kijken op haar als een domme hoer en een slet?

Voor mij werkt dat trouwens twee kanten uit: Ik ben iemand die het net zo spannend vind om te moeten werken om haar een natte doos te bezorgen.

Ja, ik val best wel op sletterigheid en daar kom ik ronduit voor uit. Maar dat is geen reden om me maar gelijk aan de hoogste boom op te moeten knopen.
Volgens jouw eigen zeggen is dat de voorwaarde voor een avontuurtje in de slaapkamer met jou.

Boft zij even.
1 + 1 = blauw
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:12:59 #132
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_182372517
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Volgens jouw eigen zeggen is dat de voorwaarde voor een avontuurtje in de slaapkamer met jou.

Boft zij even.
Blijkbaar kun je nog altijd je hoofd er niet omheen krijgen dat sommige mensen dat ook daadwerkelijk leuk vinden.

Maar goed, als jij vooral alleen lieve knuffelseks wil hebben in je sprookjesrelatie waarbij de geilheid puur uit "ware liefde" spontaan ontstaat dan hou ik je niet tegen. Ga alleen niet jouw ideaalbeeld van een relatie aan anderen opleggen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:18:44 #133
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182372623
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je nog altijd je hoofd er niet omheen krijgen dat sommige mensen dat ook daadwerkelijk leuk vinden.

Maar goed, als jij vooral alleen lieve knuffelseks wil hebben in je sprookjesrelatie waarbij de geilheid puur uit "ware liefde" spontaan ontstaat dan hou ik je niet tegen. Ga alleen niet jouw ideaalbeeld van een relatie aan anderen opleggen.
Als het voorwaardelijk is zoals jij zegt, dan is dat geen liefde, maar utilitarisme. Dan kan je evengoed een sekspop kopen. Als jullie dat leuk vinden, sure, maar maak niemand wijs dat liefde daarmee te maken heeft. Maar goed, je liet al eerder zien dat je begrippen verwart, dus doe vooral je ding.
1 + 1 = blauw
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:22:37 #134
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_182372723
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:18 schreef Kamina het volgende:

[..]Als het voorwaardelijk is zoals jij zegt, dan is dat geen liefde, maar utilitarisme.
Voor mij is het geen voorwaarde. Maar het is wel zo dat wanneer zoiets nooit voor zou komen, dat ik er wel behoorlijk op af zou knappen. En daarnaast, het is inderdaad af en toe nou eenmaal enorm geil om elkaar te kunnen gebruiken, in plaats van per sé de intieme, ik-hou-van-je-seks te hebben.

Ik kom uit een relatie waarbij liefdevolle seks het probleem niet was, die was prima, maar voor mij ontbrak juist de lust waardoor ik het heel moeilijk vond.

Laat ik het anders formuleren: Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand die niet héél duidelijk laat merken dat ze mij wil.. Hoe ze dat dan doet maakt niet zo veel uit, of dat betekent dat ze opgedoft ergens mij op ligt te wachten, of in de meest slobberige kleren mij gewoon bij de lurven pakt en het bed in sleurt, dat vind ik net zo opwindend -- zolang ik maar wel de indruk heb dat zij het zelf, enthousiast, wil omdat ze mij gewoon een lekker stuk vlees vindt wat ze even wil hebben.

Is het zo'n misdaad om voorwaarden te stellen aan wie je wel of niet geschikt vindt als partner? Ik zoek bijvoorbeeld ook een partner die nog een kinderwens heeft, en iemand die niet rookt. Is dat zo vreemd?

Maar als je voor de sport mijn zinnen wil ontleden en op semantiek wil gaan snipen om je gelijk te krijgen, in plaats van ingaan op wat ik precies bedoel, ga gerust je gang.

[ Bericht 12% gewijzigd door Stoney3K op 07-10-2018 16:55:46 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182372761
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Het innerlijk is vaak toch wel overrated naar mijn mening. Bij het zoeken naar een partner wordt er, of je nou vrouw of man bent, vaak toch geoordeeld op uiterlijk. Je moet in de smaak vallen en erna wordt pas gekeken of je karakter matched (en hoe snel dit gaat is ook weer afhankelijk van je seksuele aantrekkingskracht).

Hoe je het wendt of keert, dierlijke instincten blijven een rol spelen ;) En tegenwoordig wordt het nog eens versterkt door de toegankelijkheid van de datingmarkt (tal van dating apps en social platforms).
joh, ik was al lang en breed voor mijn man gevallen voordat ik überhaupt een foto van hem had gezien. Maar ik zal de uitzondering wel zijn
pi_182372968
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

joh, ik was al lang en breed voor mijn man gevallen voordat ik überhaupt een foto van hem had gezien. Maar ik zal de uitzondering wel zijn
Hoe is dat zo gegaan dan kun je dat delen.
pi_182372988
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:34 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Hoe is dat zo gegaan dan kun je dat delen.
gewoon hier op Fok! leren kennen
pi_182373075
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gewoon hier op Fok! leren kennen
Ja dat zegt ook niets. wanneer kreeg je zijn foto?

Iedereen is in eerste instantie benieuwd hoe de ander eruit ziet op een tekst-forum. En jij was dat niet?
En toen ging je zomaar op blind date?
Nergens uit de reacties dat ie het wellicht goed deed bij de vrouwen of iets anders wat zijn uiterlijk verraadde?
Dan ben je echt een uitzondering. Zelfs de mannen durven dit niet.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:04:35 #139
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182373582
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Voor mij is het geen voorwaarde. Maar het is wel zo dat wanneer zoiets nooit voor zou komen, dat ik er wel behoorlijk op af zou knappen. En daarnaast, het is inderdaad af en toe nou eenmaal enorm geil om elkaar te kunnen gebruiken, in plaats van per sé de intieme, ik-hou-van-je-seks te hebben.

Ik kom uit een relatie waarbij liefdevolle seks het probleem niet was, die was prima, maar voor mij ontbrak juist de lust waardoor ik het heel moeilijk vond.

Laat ik het anders formuleren: Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand die niet héél duidelijk laat merken dat ze mij wil.. Hoe ze dat dan doet maakt niet zo veel uit, of dat betekent dat ze opgedoft ergens mij op ligt te wachten, of in de meest slobberige kleren mij gewoon bij de lurven pakt en het bed in sleurt, dat vind ik net zo opwindend -- zolang ik maar wel de indruk heb dat zij het zelf, enthousiast, wil omdat ze mij gewoon een lekker stuk vlees vindt wat ze even wil hebben.

Is het zo'n misdaad om voorwaarden te stellen aan wie je wel of niet geschikt vindt als partner? Ik zoek bijvoorbeeld ook een partner die nog een kinderwens heeft, en iemand die niet rookt. Is dat zo vreemd?

Maar als je voor de sport mijn zinnen wil ontleden en op semantiek wil gaan snipen om je gelijk te krijgen, in plaats van ingaan op wat ik precies bedoel, ga gerust je gang.
Als je het toch geen voorwaarde vind, zeg het dan niet. Ook niet om op simpele wijze je argument aan te sterken, want je maskt jezelf alleen maareer geloofwaardig.

Stel zoveel voorwaarden als je wil, maar doe dat voor je relatie en chanteer iemand niet tijdens de relatie met je voorwaarden. Maal het anders gewoon uit als je vindt dat iemand niet aan jouw verwachtingen voldoet.
1 + 1 = blauw
pi_182373676
Wauw, Stoney3k 180°
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:18:41 #141
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_182373845
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Boer Michelle droeg op die dates en dergelijke volgens mij juist de hele tijd jurkjes? :') en volgens mij draagt ze ook vaak hakken in haar vrije tijd.
Boer Michelle gespot *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182374082
Je valt niet op de typische Hollandse vrouwen die wel op jou vallen.

Op wat voor soort type vrouw val je wel?
pi_182376287
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ergens vind ik het wel stuitend hoe dit uitgaat van dat het alleen om uiterlijk gaat.

Misschien bedoel je dat niet, maar het staat er wel.
Het is natuurlijk niet iets dat absoluut is en in 100% van de gevallen geldt. Gelukkig is er ook nog zoiets als echte liefde en een persoonlijke connectie.

Maar ik vind het naïef om te beweren dat uiterlijk geen rol speelt in onze dating wereld (understatement). Vandaar dat ik het ook belangrijk vind om wel realistisch te zijn in het type vrouw dat je (qua uiterlijk en daarmee samenhangende sociale status) kunt krijgen.

Je kunt blijven hopen op die uitzondering op de regel (want zo is het wel) die uiterlijk niet belangrijk vindt, maar grote kans dat je dan (onnodig) lang single zult blijven. Natuurlijk is de match op innerlijk en gedeelde interesses uiteindelijk het belangrijkst, maar besef hoe enorm veel mensen er op deze aardbol rondlopen. Mooie vrouwen kunnen ontelbaar veel mannen krijgen, daaronder bevinden zich vast ook mannen met een mooi uiterlijk én een matchend innerlijk. Als jij dan een minder uiterlijk hebt én een even goed matchend innerlijk als de knappe(re) man, leg je het alsnog af tegen de knappere man.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:59:18 #144
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182377044
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:24 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet iets dat absoluut is en in 100% van de gevallen geldt. Gelukkig is er ook nog zoiets als echte liefde en een persoonlijke connectie.

Maar ik vind het naïef om te beweren dat uiterlijk geen rol speelt in onze dating wereld (understatement). Vandaar dat ik het ook belangrijk vind om wel realistisch te zijn in het type vrouw dat je (qua uiterlijk en daarmee samenhangende sociale status) kunt krijgen.

Je kunt blijven hopen op die uitzondering op de regel (want zo is het wel) die uiterlijk niet belangrijk vindt, maar grote kans dat je dan (onnodig) lang single zult blijven. Natuurlijk is de match op innerlijk en gedeelde interesses uiteindelijk het belangrijkst, maar besef hoe enorm veel mensen er op deze aardbol rondlopen. Mooie vrouwen kunnen ontelbaar veel mannen krijgen, daaronder bevinden zich vast ook mannen met een mooi uiterlijk én een matchend innerlijk. Als jij dan een minder uiterlijk hebt én een even goed matchend innerlijk als de knappe(re) man, leg je het alsnog af tegen de knappere man.
Ja, de wereld is oneerlijk.

Het enige wat opviel aan je post was dat er met geen woord gerept wordt over haar persoonlijkheid. Het is allemaal uiterlijk gebaseerd. Nu zeg je dan wel 'jaaaa, natuurlijk is het innerlijk óók belangrijk', maar voor de rest gaat het weer puur om hoe mooi de vrouw qua uiterlijk is die je 'kunt krijgen'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182378250
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:41 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

Ja dat zegt ook niets. wanneer kreeg je zijn foto?

Iedereen is in eerste instantie benieuwd hoe de ander eruit ziet op een tekst-forum. En jij was dat niet?
En toen ging je zomaar op blind date?
Nergens uit de reacties dat ie het wellicht goed deed bij de vrouwen of iets anders wat zijn uiterlijk verraadde?
Dan ben je echt een uitzondering. Zelfs de mannen durven dit niet.
Dan ben ik ook een uitzondering. Ik ben ook verliefd geworden op een jongen van internet door zijn berichten (was jaren geleden , hij woonde ook ver weg maar toch) . Later zag ik zijn foto, als ik alleen zijn foto had gezien, dan had ik hem mijn type niet gevonden. Maar toen was ik er al verliefd op en vond ik door zijn innerlijk z'n uiterlijk ook aantrekkelijk. Voor mij is het innerlijk een drempelwaarde, ipv dat het uiterlijk een drempelwaarde is voor het innerlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:12 schreef Joppiez het volgende:

Het innerlijk is vaak toch wel overrated naar mijn mening. Bij het zoeken naar een partner wordt er, of je nou vrouw of man bent, vaak toch geoordeeld op uiterlijk. Je moet in de smaak vallen en erna wordt pas gekeken of je karakter matched (en hoe snel dit gaat is ook weer afhankelijk van je seksuele aantrekkingskracht).

Hoe je het wendt of keert, dierlijke instincten blijven een rol spelen ;) En tegenwoordig wordt het nog eens versterkt door de toegankelijkheid van de datingmarkt (tal van dating apps en social platforms).
Ik houd daarom niet van datingsites en datingapps. Die draaien alleen om elkaars foto. Als je er verhalen of iets anders creatiefs kon delen en op basis daarvan je keuze maken, had ik het veel interessanter gevonden en had ik er waarschijnlijk eerder gebruik van gemaakt.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:09 schreef Scrapyard het volgende:
TS, het is ook belangrijk om realistisch te zijn.

Wat jij schrijft, herken ik heel erg van een paar jaar geleden. Ik ben altijd al erg onzeker geweest over mijzelf en ook mijn uiterlijk.

Op de 1 of andere manier vond ik het altijd héél erg belangrijk om er goed uit te zien, dat vrouwen mij (bovengemiddeld) knap vonden. Ik vond dit zo belangrijk, dat ik geen realistisch beeld meer had van mijzelf. Ik wist bijvoorbeeld dat ik een relatief grote neus had en ook niet echt zo'n typische kaaklijn zo scherp als een mes.

Ik wilde dit niet van mijzelf accepteren. En zo ging ik in de loop der jaren alleen maar op een bepaalde manier in de spiegel kijken, waardoor ik mijzelf op mijn mooiste manier zag. Soms als ik wel eens foto's van uitgaan zag, vanuit andere hoeken, schrok ik van die foto's. Ik zag op die foto's geen 8-9 (zoals ik mijzelf had ingebeeld dat ik was), maar een 6,5/7.

Lang heb ik op dat gebied ''struisvogel gedrag'' vertoond. Ik was gewoon knap, die foto's waren lelijk of gewoon ongelukkig of het was ''normaal'' dat je er dan minder goed uit zag vond je zelf, omdat je jezelf niet gewend was vanuit die hoek. Ik maakte mezelf alles wijs, behalve dat ik misschien ook wel eens niet zo knap kon zijn als ik zelf dacht.

In verband met mijn eigen (te) positieve oordeel over mijn uiterlijk, ging ik ook voor een bepaald type vrouw. Ik wilde de mooiere meisjes hebben en vond het zelfs storend als ''normale'' meisjes mij gingen appen. Ik kon toch wel beter krijgen dan hen? Ondertussen onderdam ik nooit pogingen naar vrouwen (mooie) , misschien omdat ik diep van binnen wel wist dat ik helemaal niet zo mooi was als het beeld at ik van mijzelf had gecreëerd in mijn hoofd.

Toen ik echter bijna dertig was, nooit appte met vrouwen, nooit dates had en al jaren geen seks meer had gehad (omdat ik alle vrouwen die wél interesse in mij toonde afwees als : ik kan wel beter krijgen), besloot ik dat ik eens serieus naar mijzelf moest gaan kijken en wat realistischer moest worden. Ik besloot aan wat mensen in mijn omgeving te vragen hoe ze mij inschatten qua uiterlijk en ik vroeg ze om vrouwen aan te wijzen die ze qua uiterlijk op mijn ''level'' vonden zitten.

En wat bleek : Daar kwamen precies de vrouwen uit die al die jaren pogingen bij mij hadden ondernomen. Geen topmodellen, niet de ''lekkere chicks'' waar je op straat je hoofd voor omdraait, maar gewone, normale meiden. Dat heeft mij wel even een lesje realiteit geleerd en weer met beide beentjes op de grond gezet. Vanaf dat moment kende ik ook beter mijn plek, en leerde ik de aandacht van de ''gemiddelde'' dame weer waarderen, en sinds toen is mijn date leven pas weer gezond geworden :)
wel goed dat je je wereldbeeld hebt kunnen bijstellen en wat bescheidener bent geworden, maar ben je nu ook gelukkiger?

[ Bericht 14% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 07-10-2018 21:03:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182379031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:40 schreef Vigilance het volgende:
Ik vraag me af of er fokkers zijn met hetzelfde probleem. Ook wil ik wel eens weten hoe jullie daar mee om gaan. Want het is natuurlijk niet voor niets dat ik telkens aandacht krijg van deze vrouwen : kennelijk is dit het type dat op mij valt en dat ik kan krijgen. Terwijl de types waarop ik val (toch meer de poppetjes met een vrouwelijk figuurtje) mij overduidelijk niet interessant vinden. Dus enerzijds : vasthouden aan je wenselijke beeld betekent single blijven. Maar je kunt ook geen interesse faken terwijl die er niet is. Heb op mijn 20e ooit de fout gemaakt door me toch in te laten pakken door zo'n type meid die me helemaal imponeerde met haar aandacht en initiatief, maar als je al aan het begin niet weg van iemand bent, leidt het alleen maar tot irritatie/ergernis.
Gaandeweg iemand geweldig vinden, bestaat ook. Liefde op eerste gezicht is zeldzaam, dit betekent trouwens niet dat mensen lelijk zijn. Mensen gebruiken leuzen als 'liefde op eerste gezicht', als het achteraf gebleken is te matchen.

Leer het leven accepteren, dat het leven pragmatisch is. Dus stel vragen zoals: welke eigenschappen wil ik dat zij heeft met het oog op samen leven, hoe wil ik dat de moeder van mijn kinderen zal zijn? Hoe zie ik mijn leven? M.a.w. screen vrouwen meteen op deze eigenschappen als je jouw type ziet. Op den duur is dit een effectievere aanpak dan iemand schaken op basis van 1 eigenschap, eruit zien als jouw ingeprent bepaald type poppetje in dit geval, en erna pas na x tijd erachter komen dat er meer is wat je wil.

Bij het slapen gaan, zal ze waarschijnlijk geen make-up op hebben. Dus wanneer je seks met haar hebt, heeft ze een blote billen gezicht. Ook al heb je seks op een ander tijdstip waarbij ze opgemaakt is. Dat gaat smelten, wegvlekken enz. door tijdsduur van dragen, talg, zweet, etc. Leer het waarderen van mensen op natuurlijk, ook zonder het kleren aspect.

En stel je hebt je droom poppetje geschaakt, denk maar niet dat ze zo eruit ziet tijdens en na de zwangerschap. Of heel haar leven lang. Screen mensen op de belangrijkste eigenschappen die je wil dat de levenspartner bezit. Dit kunnen bijv. 5 zaken zijn. Dan zie je dat je niet zo heel belangrijke zaken hebt overschat. En andere belangrijke zaken hebt onderschat. Dat dit fenomeen een valkuil is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 07-10-2018 21:37:15 ]
pi_182379472
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:27 schreef Yiwei het volgende:

Gaandeweg iemand geweldig vinden, bestaat ook. Liefde op eerste gezicht is zeldzaam, dit betekent trouwens niet dat mensen lelijk zijn. Mensen gebruiken leuzen als 'liefde op eerste gezicht', als het achteraf gebleken is te matchen.

Leer het leven accepteren, dat het leven pragmatisch is. Dus stel vragen zoals: welke eigenschappen wil ik dat zij heeft met het oog op samen leven, hoe wil ik dat de moeder van mijn kinderen zal zijn? Hoe zie ik mijn leven? M.a.w. screen vrouwen meteen op deze eigenschappen als je jouw type ziet. Op den duur is dit een effectievere aanpak dan iemand schaken op basis van 1 eigenschap, eruit zien als jouw ingeprent bepaald type poppetje in dit geval, en erna pas na x tijd erachter komen dat er meer is wat je wil.

Bij het slapen gaan, zal ze waarschijnlijk geen make-up op hebben. Dus wanneer je seks met haar hebt, heeft ze een blote billen gezicht. Ook al heb je seks op een ander tijdstip waarbij ze opgemaakt is. Dat gaat smelten, wegvlekken enz. door tijdsduur van dragen, talg, zweet, etc. Leer het waarderen van mensen op natuurlijk, ook zonder het kleren aspect.

En stel je hebt je droom poppetje geschaakt, denk maar niet dat ze zo eruit ziet tijdens en na de zwangerschap. Of heel haar leven lang. Screen mensen op de belangrijkste eigenschappen die je wil dat de levenspartner bezit. Dit kunnen bijv. 5 zaken zijn. Dan zie je dat je niet zo heel belangrijke zaken hebt overschat. En andere belangrijke zaken hebt onderschat. Dat dit fenomeen een valkuil is.
Ja, heel redelijk allemaal, maar ik denk niet dat dit opgaat voor mannen die echt voor 90-100% op het uiterlijk vallen; voor deze mannen is het onlogisch om monogaam te zijn en dat zijn ze dan ook vaak niet. Tenzij de vrouw ze weet te vermurwen (medelijden kennen mannen meestal niet, maar het zou kunnen, of anders uit gemakzucht, onzekerheid, angst voor wat de familie/buitenwereld vindt of gewoonte) bij haar te blijven, zal hij het poppetje natuurlijk direct inruilen zodra ze lelijk begint te worden. Of, vanwege bovenstaande redenen om monogaam te blijven, er simpelweg wat andere vrouwen op nahouden. Misschien dat de vrouw hem kan blijven interesseren, maar haar lelijkheid zal dan gecompenseerd moeten worden met een grotere dosis vernedering sletterigheid, tot het op gegeven moment op het punt zal komen van losbandigheid van groepssex en zo wat haar lelijkheid al niet meer zodanig kan compenseren dat ze het psychologisch aankan en dan wordt ze afgedankt. Een andere toekomst voor een vrouw van een type als Vigilance zie ik met de beste wil van de wereld niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 07-10-2018 21:55:07 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:21:43 #148
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182380342
Mensen die op TS reageren alsof hij enkel bloedmooie dames wil daten :')

Uit eigen ervaring kreeg ik ook veel vaker sjans van iets vollere meisjes dan slank. Iets wat ik niet erg aantrekkelijk vindt. Nu is dit misschien voor sommige mensen hier heel kortzichtig/gemeen/ etc, maar tis een kwestie van smaak. Vaak is het ook zo dat Nederlandse meisjes vrij lang zijn, terwijl ik een vriendin wil die kleiner is dan ik.

Klein, slank, vrolijke uitstraling , opgeleid (laatste 3 serieuze relaties is de dame hoger opgeleid dan ik) en houdt van lekker eten en reizen. Er is toch niks mis mee om eisen te stellen. Ik ben overigens geen single maar kan me wel in grote lijnen vinden in TS. Zoals al gezegd int topic, probeer andere nationaliteiten. Mijn huidige vriendin komt uit Hong Kong.

Heeft TS trouwens wel eens een (langere) relatie gehad? Of ben je al jarenlang single omdat de "juiste" vrouw niet op je valt?
Tevens geef je niet aan of je al actief op knappere dames bent afgestapt/gedate, lukt dit ook niet of blijf je de komende jaren nog afwachten?

[ Bericht 5% gewijzigd door Maikuuul op 07-10-2018 22:55:04 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_182380412
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die op TS reageren alsof hij enkel bloedmooie dames wil daten :')

Uit eigen ervaring kreeg ik ook veel vaker sjans van iets vollere meisjes dan slank. Iets wat ik niet erg aantrekkelijk vindt. Nu is dit misschien voor sommige mensen hier heel kortzichtig/gemeen/ etc, maar tis een kwestie van smaak. Vaak is het ook zo dat Nederlandse meisjes vrij lang zijn, terwijl ik een vriendin wil die kleiner is dan ik.

Klein, slank, vrolijke uitstraling , opgeleid en houdt van lekker eten en reizen. Er is toch niks mis mee om eisen te stellen. Ik ben overigens geen single maar kan me wel in grote lijnen vinden in TS.
eisen stellen nog wel, toe maar
pi_182380959
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, de wereld is oneerlijk.

Het enige wat opviel aan je post was dat er met geen woord gerept wordt over haar persoonlijkheid. Het is allemaal uiterlijk gebaseerd. Nu zeg je dan wel 'jaaaa, natuurlijk is het innerlijk óók belangrijk', maar voor de rest gaat het weer puur om hoe mooi de vrouw qua uiterlijk is die je 'kunt krijgen'.
Het valt me bij jou vaak op dat jij een post vaak in een zodanige context probeert te plaatsen dat je er pijlen op kunt afvuren.

Want zoals ik mijn post zélf lees, beweer ik juist niet dat de wereld oneerlijk is (lijkt me eerder een erg realistische post) of dat het voor het hoofdbestanddeel om uiterlijk gaat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')