abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:14:02 #226
35723 crew  GGMM
pi_182344686
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:13 schreef JanCees het volgende:
Ik vind het jrgeenstyle dit haha
:D _O-

In tijden niet zo hard gelachen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:10:52 #227
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_182348577
Net teruggekeken, lekker kort. Die zangeres :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_182349523
Dat vrouwenvoetbal, waarom wordt daar aandacht aan besteed? Is niet om aan te gluren, dit zien we wekelijks bij het 4e van FC Bal op het Dak.
pi_182350246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 10:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat vrouwenvoetbal, waarom wordt daar aandacht aan besteed? Is niet om aan te gluren, dit zien we wekelijks bij het 4e van FC Bal op het Dak.
Wij zijn sneller dan Dafne Schippers.
pi_182351467
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik erger me zoveel aan die graphics van dit item.
Dat muziekje is ook genot hè.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:27:31 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182357828
Wilfred Genee is dit jaar JFK's Greatest Man

Wilfred Genee mag zich een jaar lang de succesvolste en meest charismatische man van Nederland noemen. De presentator werd vanavond uitgeroepen tot JFK's Greatest Man en mocht de bijbehorende award ophalen in Amsterdam.

Wilfred Genee mag zich een jaar lang de succesvolste en meest charismatische man van Nederland noemen. De presentator werd zaterdagavond uitgeroepen tot JFK’s Greatest Man en mocht de bijbehorende award ophalen in Amsterdam.
Wilfred Genee mag zich een jaar lang de succesvolste en meest charismatische man van Nederland noemen. De presentator werd zaterdagavond uitgeroepen tot JFK’s Greatest Man en mocht de bijbehorende award ophalen in Amsterdam.

Wilfred Genee mag zich een jaar lang de succesvolste en meest charismatische man van Nederland noemen. De presentator werd vanavond uitgeroepen tot JFK's Greatest Man en mocht de bijbehorende award ophalen in Amsterdam.

,,Eerlijk gezegd word ik nogal ongemakkelijk van deze titel als je bedenkt dat ik die voornamelijk verdien door lucht te verplaatsen", reageert Wilfred. ,,En het is vrij aanmatigend om mee te gaan in de motivatie van de jury", zegt de VI-presentator, die volgens JFK niet te missen was dit jaar vanwege ,,de spectaculaire overstap van zijn programma van RTL naar Talpa TV".

,,Daarnaast is Wilfred een van de beste interviewers van ons land, is hij al jaren opgewassen tegen de twee ongeleide projectielen die samen met hem VI presenteren, durft hij zijn eigen weg te kiezen, doet hij geen concessies en is hij superloyaal", aldus Willem Baars, hoofdredacteur van JFK.

Gemakkelijkste weg

,,Het klopt dat ik vanaf mijn twaalfde precies wist wat ik wilde: de beste sportpresentator worden en het liefst de zondagavond presenteren", zegt Wilfred. ,,Daarvoor heb ik niet de gemakkelijkste weg gekozen..."

Wilfreds naam zoemde de afgelopen jaren al 'veel vaker' over de redactie van JFK als potentiële winnaar van de JFK Greatest Man Award. Dit jaar pakte hij de prijs dus wel en troefde hij onder anderen Rico Verhoeven af. De kickbokser, die vorige week nog zijn wereldtitel prolongeerde, eindigde als tweede.

Intensieve selectieprocedure
Max Verstappen, waarover de JFK redactie voorspelt dat hij Nederland ' 'eindelijk' wereldkampioen in de Formule 1 gaat maken, volgt op de derde plek. Arjen Lubach, 'het slimste en grappigste jongetje van de klas', en Freek Vonk, die wordt geroemd omdat hij het beroep bioloog sexy wist te maken, volgen op de vierde en vijfde plek.

Max Verstappen werd derde bij de verkiezing van JFK
Max Verstappen werd derde bij de verkiezing van JFK © EPA
JFK wijst elk jaar een winnaar van de Greatest Man Award aan na een 'intensieve selectieprocedure' door de redactie van het blad. Eerder gingen onder anderen Sergio Herman, Armin van Buuren, Humberto Tan en Matthijs van Nieuwkerk met de prijs naar huis.

https://www.ad.nl/show/wi(...)eatest-man~ad89bc85/
pi_182358191
Dat zal Rico niet leuk vinden deze nederlaag...
pi_182358469
Johan zijn oude vriend en voorganger bij VI is overleden

NOSsport twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 19:36:59 Een verdrietig bericht. Oud-voetbalcommentator Bert Nederlof is op 72-jarige leeftijd overleden.Nederlof deed voor Langs de Lijn jarenlang verslag van Oranje, onder meer op het EK van 1988.Lees hier meer ⬇️https://t.co/Cz1DsggF09 reageer retweet
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:18:07 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182381501
Mbappé steelt de show met vier goals in dertien minuten :D

Kylian Mbappé was vanavond bij Paris Saint-Germain de grote man. De aanvaller trof in een tijdsbestek van dertien minuten liefst vier keer doel. :D
Dankzij de uitblinkende Mbappé versloeg PSG Olymique Lyon, waar Memphis Depay de hele wedstrijd speelde, met 5-0.

Kylian Mbappé was vanavond bij Paris Saint-Germain de grote man. De aanvaller trof in een tijdsbestek van dertien minuten liefst vier keer doel. Dankzij de uitblinkende Mbappé versloeg PSG Olymique Lyon, waar Memphis Depay de hele wedstrijd speelde, met 5-0.

Ruim voor de show van Mbappé was het Neymar die PSG al in de negende minuut op voorsprong bracht. De Braziliaan benutte een strafschop. Het bleef lang 1-0 staan. In de 35ste minuut moest PSG-verdediger Presnel Kimpembe na een harde tackle met rood van het veld. De overtalsituatie duurde niet lang, want vlak voor rust moest Lucas Tousart na zijn tweede gele kaart van het veld.

Na een uur spelen was het aan Mbappé. Zijn eerste doelpunt was fraai. De Franse wereldkampioen zag zijn schot via de paal binnenvliegen. Na een intikker maakte hij een typische Mbappé goal door na een pass van Neymar vol op snelheid op de keeper af te lopen en af te ronden. De laatste goal was na een geblokt schot van Neymar.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-minuten~a8d3fbd2/

Hè Bossie hoe spreek je die naam ook al weer uit O-)
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:19:58 #235
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182381531
ikweethetookniet HOOLIGANS ON TOUR
Oh.
pi_182381856
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mbappé steelt de show met vier goals in dertien minuten :D

Kylian Mbappé was vanavond bij Paris Saint-Germain de grote man. De aanvaller trof in een tijdsbestek van dertien minuten liefst vier keer doel. :D
Dankzij de uitblinkende Mbappé versloeg PSG Olymique Lyon, waar Memphis Depay de hele wedstrijd speelde, met 5-0.

Kylian Mbappé was vanavond bij Paris Saint-Germain de grote man. De aanvaller trof in een tijdsbestek van dertien minuten liefst vier keer doel. Dankzij de uitblinkende Mbappé versloeg PSG Olymique Lyon, waar Memphis Depay de hele wedstrijd speelde, met 5-0.

Ruim voor de show van Mbappé was het Neymar die PSG al in de negende minuut op voorsprong bracht. De Braziliaan benutte een strafschop. Het bleef lang 1-0 staan. In de 35ste minuut moest PSG-verdediger Presnel Kimpembe na een harde tackle met rood van het veld. De overtalsituatie duurde niet lang, want vlak voor rust moest Lucas Tousart na zijn tweede gele kaart van het veld.

Na een uur spelen was het aan Mbappé. Zijn eerste doelpunt was fraai. De Franse wereldkampioen zag zijn schot via de paal binnenvliegen. Na een intikker maakte hij een typische Mbappé goal door na een pass van Neymar vol op snelheid op de keeper af te lopen en af te ronden. De laatste goal was na een geblokt schot van Neymar.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-minuten~a8d3fbd2/

Hè Bossie hoe spreek je die naam ook al weer uit O-)
Die Embabbe kan wel ballen hè maat.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:42:51 #237
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_182381888
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:40 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Die Embabbe kan wel ballen hè maat.
Wie? Mallebabbe?
AFCA!
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:13:59 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182384750
Een sigaartje als eerbetoon aan Bert Nederlof

Mannen met sigaren worden schaars. Johan Derksen doet het nog. Uit eerbetoon voor Bert zou Johan op tv een sigaartje moeten roken", zo vind columnist Hugo Borst na het overlijden van Bert Nederlof. :D :7 :7 :7

Bert was deskundig, objectief en steengoed.

Hugo Borst
Aanvankelijk bestond Bert Nederlof voor mij uit een stem. Als trouwe luisteraar van het zondagmiddagprogramma Langs de Lijn hoopte ik altijd dat hij mijn club deed, ik had hem zelfs liever dan Theo Koomen. Bert was deskundig, objectief en steengoed.

In 1984 mocht ik zijn collega worden bij Voetbal International. Hij rookte, net als Johan Derksen, sigaren. In zijn werkkamer zag het medio jaren tachtig blauw van de rook. Mocht toen, binnen roken, dat vond je niet raar, het stonk ook niet, het was ook helemaal niet ongezond. De typmachine werd overbodig, de computer maakte zijn entree, maar de sigaren bleven. Roken was de gewoonste zaak van de wereld

https://www.ad.nl/nederla(...)t-nederlof~a8d283d9/

Johan ff :7 :7 :7 dus :P
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:24:21 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182384916
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:42 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wie? Mallebabbe?
Wat speel je weer met m'n kloten joh, tamzak
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:07:50 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182392964
Manager over Gerard Joling: ’Hij ging vaak vreemd’

„Gerard ging vaak vreemd en was niet aan een ketting te houden. Hij was een loopse hond”, vertelt manager Wino aan Cath.

https://www.telegraaf.nl/(...)hij-ging-vaak-vreemd

Sow koekoek, vriend van de show neukt ook al buiten de deur :D _O-
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:08:22 #242
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182392980
Dat verwacht je toch ook niet van Gerard.
pi_182395479
Het zou vanavond zomaar eens over slechte scheidsrechters en keepers kunnen gaan.
pi_182395953
Iets met de VAR.....
SOONY
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:53:25 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182396182
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:40 schreef DKUp het volgende:
Iets met de VAR.....
Johan een nieuwe baan O-)
pi_182396194
quote:
11s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:13 schreef wimderon het volgende:
Het zou vanavond zomaar eens over slechte scheidsrechters en keepers kunnen gaan.
gewoon kut
pi_182396201
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet van Gerard.
Die laat Ronaldo wel even Nederland zien, dat komt helemaal goed.
pi_182396216
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:54 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Die laat Ronaldo wel even Nederland zien, dat komt helemaal goed.
Gerard laat de pony lekker grazen
pi_182396304
Wie zit er vanavond. Hansie of Valentijn?
AFCA!
pi_182396512
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:59 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zit er vanavond. Hansie of Valentijn?
hansiehansie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')