gateway | vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:51 |
Goedenavond, Daar ik denk dat er hier heel wat monteurs aanwezig zijn probeer ik het hier Ik zoek voor een hefbrug de aanluitschema's.... En dan die van de besturing. Iemand dacht dat de brug rijp was voor de sloop en heeft de kabels eruit geknipt.... Maar hij werdt alleen verplaatst:P Mjah tis al een oudje dus natuurlijk niks meer erbij.... Heb een mailtje gedaan aan Koni maar lijkt alsof ze overgenomen zijn dus heb er weinig vertrouwen is.... En dus dacht ik laat ik Fok! eens om hulp vragen Dit is wat ik weet: Gather Koni Oud Beijerland Type 3750-27-50 No: 3794 Cap 2000 Kg BJ 1974 Motor 3 pk Hydroliekdruk 165 kg/cm2 Wie o wie kan me helpen? Misschien een automonteur die op zijn werk zoiets heeft staan? iemand die iemand kent die die dingen repareert en de schema's heeft? Bij voorbaat dank | |
oranjevogel1 | vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:20 |
Een professional. Je wilt er niet voor aansprakelijk zijn als dat ding onverwacht naar beneden flikkert nadat je zelf wat hebt staan aan te klooien. | |
gateway | zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:24 |
is ook niet voor mezelf, ik kreeg de vraag van een Duitse collega omdat het schijnbaar uit NL komt. | |
jitzzzze | zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:01 |
Dat veranderd het antwoord van Oranjevogel natuurlijk niet. | |
Sounddragon | zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:30 |
Zo ingewikkeld zal het niet zijn.. Wel lekker dikke draadjes nemen, gebruikt best aardig prik. Je kunt er een mailtje naar de fabrikant aan wagen natuurlijk.. Hebben ze vast wel, de vraag is of ze er vanaf willen. | |
Mano_ | zondag 7 oktober 2018 @ 00:45 |
Daar zorgt de mechanische blokkering wel voor, hoef je je geen zorgen over te maken bij het aansluiten van de elektra. Fik en kortsluiting wel, dus die professional is geen overbodige luxe. Iemand die weet hoe je een 3-fase motor aansluit moet hier wel uit komen. | |
Kawa600 | zondag 7 oktober 2018 @ 15:50 |
Probeer Van Zetten in Nieuw Beijerland eens.. Die reviseren Koni hefbruggen dus die kunnen je vast wel verder helpen.. Hun telefoonnummer is: 0186 - 66 25 70 Zijn alle kabels eruit geknipt? Dus ook naar de bedieningsknoppen? En is de staalkabel nog aanwezig die tussen de 2 poten zit? Het is opzicht een simpele brug. 1 knop om de hydromotor te laten draaien en de brug omhoog te laten gaan en omlaag is aan een hendel trekken en de valbeveiliging omhoog houden. [ Bericht 26% gewijzigd door Kawa600 op 07-10-2018 16:03:40 ] | |
gateway | dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:59 |
heb ze idd gemaild en de informatie gekregen tnx Heb de informatie gekregen na het invullen van het kontaktformulier op de site van Stertil De brug zelf is compleet, er was hydroliekolie uit de tank gelopen over de schakelkast. Daarom lag die open op een werkbank en een grapjas had de kabels eruit geknipt. Ik heb zelf de kast nie gezien dus ik had geen idee wat er allemaal aan spul inzat, toen ik de schema's zag werdt me duidelijk dat je alleen een drukknop, een relais en een eindschakelaar hebt. Wel netjes dat ze voor een 44 jaar oude brug nog informatie hebben en geven | |
Sounddragon | dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:00 |
Een brutaal mensch heeft de halve wereld Gewoon lief vragen werkt vaak heel goed. | |
gateway | zondag 14 oktober 2018 @ 16:21 |
idd. En ik had op de duitse site het kontakformulier ingevuld, mar kreeg een mailtje (in het duits) van een nederlands emailadres met Dito naam en telefoonnummer |