abonnement Unibet Coolblue
pi_182341471


PS Plus games september 2018
Te downloaden vanaf dinsdag 4 september 2018 (Destiny 2 nu al te downloaden).

Hier te downloaden

PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Classic
De PlayStation Classic bevat twintig PS1-games en twee controllers (PlayStation Controller) voor ¤99,99. De PlayStation Classic is op 3 december 2018 verkrijgbaar.

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers

PS4 Exclusives 2017/2018/2019
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:45:32 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182341490
Planateer ik claim absoluut nergens dat jij pro microtransacties bent. Ik zeg alleen dat je niet begrijpt wat ik zeg blijkbaar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

Jij bent zo'n kindje dat 9 snoepjes uit een zakje krijgt en dan gaat janken om 't 10e snoepje die achterblijft.
Terwijl die 9 snoepjes fucking chill zijn.

Meest typisch is nog wel dat je de game niet eens hebt dus gewoon wat YouTube filmpjes na praat.

Wat een enorm slechte vergelijking. Trek gewoon een vergelijking met een game man. Maar als je die vergelijking perse WILT gebruiken oke. Alleen in dit geval KRIJG je geen snoepjes, maar mag je je zakgeld ervoor neerleggen. Je koopt een zakje van 10 snoepjes. Bij de balie halen ze er vervolgens 5 uit en zeggen ze dat je wel extra mag betalen als je die andere 5 snoepjes ook wilt. Zo is het namelijk en niet anders.

Als er 10 jasjes in RDR2 zitten en er zit er 1 achter een betaalmuur dan ga ik daarover zeiken ja. Maakt me dat hypocriet? Of een kind? Nee het maakt me een fucking consument met een verstand.

En ik HOEF de game helemaal niet te spelen om te beoordelen wat Ubisoft allemaal extra verkoopt. Dat is helemaal niet relevant voor de discussie of ik het wel of niet heb gespeeld.

Ik praat helemaal niemand na, het is toch duidelijk te zien in de ingame store toch?

Of gaan we de discussie weer doodmaken door te zeggen JA MAAR JIJ HEBT HET NIET GESPEELD DUS JIJ MAG NIET MEEPRATEN WEEEEEEEH
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182341510
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand het even samenvatten? Odyssey: Ja of Nee?

Ik ben een simpele gamer die het verhaal een keertje doorspeelt op easy.
GOTY budgetbak titel met originele Griekse stemmen.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:48:15 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182341538
3 euro? op je muil, gauw
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:49:15 #5
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182341553
Odyssey heeft wel wat meer rpg elementen zoals stats op je gear enzo. En ik word keihard gesloopt ald ik 1 keer iets fout doe
pi_182341567
Ik ben wel blij dat het schild weg is, want ik vind aanvallen, dodgen en parryen met je wapen echt beter spelen.
Hard is moeilijker dan in Origins.
SOONY
pi_182341588
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
Planateer ik claim absoluut nergens dat jij pro microtransacties bent. Ik zeg alleen dat je niet begrijpt wat ik zeg blijkbaar.

[..]

Wat een enorm slechte vergelijking. Trek gewoon een vergelijking met een game man.

Als er 10 jasjes in RDR2 zitten en er zit er 1 achter een betaalmuur dan ga ik daarover zeiken ja. Maakt me dat hypocriet? Of een kind? Nee het maakt me een fucking consument met een verstand.

En ik HOEF de game helemaal niet te spelen om te beoordelen wat Ubisoft allemaal extra verkoopt. Dat is helemaal niet relevant voor de discussie of ik het wel of niet heb gespeeld.

Ik praat helemaal niemand na, het is toch duidelijk te zien in de ingame store toch?

Of gaan we de discussie weer doodmaken door te zeggen JA MAAR JIJ HEBT HET NIET GESPEELD DUS JIJ MAG NIET MEEPRATEN WEEEEEEEH
Ze gaan gewoon ff een weekje zitten om wat skins en zwaardjes en scheepjes te maken voor in de store. Met dat weekje extra werken verdienen ze een shitload aan geld van mongolen die met papa's creditcard eurootjes uitgeven aan dit soort shit. Is dat moreel? Nee tuurlijk niet, maarja kapitalisme rules. En dat geld kunnen ze toch weer lekker gebruiken om nieuwe games te maken.

Stoor ik me aan 't feit dat er extra shit inzit waarvoor ik zou moeten betalen? Geen moment. Het kan me gewoon niet boeien. Net zo min dat er mensen zijn die de game links laten liggen omdat er betaalde jasjes inzitten.

Het wordt pas kut als 't mijn ervaring minder maakt. Maar een paardje dat ik niet kan rijden tenzij ik 2 euro betaal, ik ben echt te oud om me daar druk over te maken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182341616
Zodra een game zonder microtransacties meer oplevert dan een met gaat het pas veranderen voor de grotere publishers

Tot die tijd gewoon dergelijke games links laten liggen.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:54:02 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182341662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:52 schreef Kickinalfa het volgende:
Zodra een game zonder microtransacties meer oplevert dan een met gaat het pas veranderen voor de grotere publishers

Tot die tijd gewoon dergelijke games links laten liggen.
spiderman, gow.... geen microtransacties, wel meer binnengeharkt dan de ubi games of fifa enzo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:56:24 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182341709
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

GOTY budgetbak titel met originele Griekse stemmen.
Budget was sowieso al de bedoeling, ik haal Origins met Black Friday pas :+

Ik ben trouwens ZWAAR teleurgesteld in dit jubileum topic. Fucking deel 400 en de TT gaat over micro transacties :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182341754
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Budget was sowieso al de bedoeling, ik haal Origins met Black Friday pas :+

Ik ben trouwens ZWAAR teleurgesteld in dit jubileum topic. Fucking deel 400 en de TT gaat over micro transacties :')
TT: Have No Fear, The PS5 Is Near :B
SOONY
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:58:39 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182341766
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze gaan gewoon ff een weekje zitten om wat skins en zwaardjes en scheepjes te maken voor in de store. Met dat weekje extra werken verdienen ze een shitload aan geld van mongolen die met papa's creditcard eurootjes uitgeven aan dit soort shit. Is dat moreel? Nee tuurlijk niet, maarja kapitalisme rules. En dat geld kunnen ze toch weer lekker gebruiken om nieuwe games te maken.

Stoor ik me aan 't feit dat er extra shit inzit waarvoor ik zou moeten betalen? Geen moment. Het kan me gewoon niet boeien. Net zo min dat er mensen zijn die de game links laten liggen omdat er betaalde jasjes inzitten.

Het wordt pas kut als 't mijn ervaring minder maakt. Maar een paardje dat ik niet kan rijden tenzij ik 2 euro betaal, ik ben echt te oud om me daar druk over te maken.
Ja ok, dat is ook allemaal prima man.

Maar A. dat geld hebben ze al om nieuwe games te maken, daar hebben ze die MTX niet voor nodig. Wat ik al eerder aangaf, heeft Ubisoft vorig jaar 30 miljoen euro PUUR aan MTX verdiend. Losstaand van de opbrengsten van hun games zelf.

Dat jij je niet stoort aan het feit dat er content in zit die jij A. niet boeiend vind, en B. het jou niet stoort dat er in een SP game van 60 euro word gevraagd om meer geld te besteden om content vrij te spelen die gewoon klaar is en in de game zit.

Mij stoort het wel enorm. En daarom spuw ik gal op Odyssey ( over het MTX en content gedeelte ). Mijn ervaring zou het wel minder maken als ik continue in een menu te zien krijg dat er een shitload aan content is, en of ik daar niet graag extra geld voor wil neerleggen.

En nogmaals, ik denk dat je je enorm verkijkt op hoe snel dit impact gaat hebben op games. Een aantal jaar geleden was NBA ook niet zo fucked up, totdat ze steeds meer MTX gingen toevoegen.

Thats all I'm saying. Mooi dat het voor jou geen impact heeft, voor mij en anderen wel. En zodra ze zien hoeveel geld ze ermee kunnen verkopen heb je volgende keer misschien wel de helft aan content INGAME, en de rest lekker achter een betaalmuur ( skills? Abilities? Tombs? )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182341768
Als Dragon Quest, Spider-Man of God of War bovenop hoe de game nu is nog enkele cosmetic microtransacties zou hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:59:10 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182341781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als Spider-Man of God of War bovenop hoe de game nu is nog enkele cosmetic microtransacties zou hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
Laten we wel stellen dat het bij AC niet gaat om 'enkele' maar gerust 20+.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182341821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Laten we wel stellen dat het bij AC niet gaat om 'enkele' maar gerust 20+.
Als Spider-Man of God of War naast de game zoals het nu is nog 20+ extra microtransacties hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:08:35 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182342006
Jimbo, Diablo 4 geruchten!

quote:
° The next Diablo game is going to be fully Open World. All physically fluid in and out like World of Warcraft/Fallout/Assassin's Creed Oddysey etc..

° It's a sequel, Internally there are 2 names that they've been bouncing back and forth. Diablo 4 or Diablo: World of Sanctuary. Chance are most likely they'll stick with Diablo 4 for consistency.

° It is NOT single player only like the 4chan leak was suggesting and it has multiplayer and multiple classes. Class systems and multiplayer core parts of what makes a Diablo game.

° It will be played in a isometric view and most importantly it's an isometric MMO. So basically, think of the games like Lineage Eternal or Lost Ark but done by Blizzard and is in the Diablo universe.

° You can go anywhere and do anything whether that'd be quests, dungeons, slaying random mobs or even PvP among many other cool activities.

° There is a mainline quest line with a main plot that can be played solo with friends and other random people. However, there are no seperate acts. The world is giant and free. Most of your time though you'll be spending time on side activities.

° There is PvP, but I don't know exact details how it works.

° You can see and meet other people in towns and regions.

° I am not sure what the server capacity is or how many people a town or a zone/region can hold.

° It's running on a brand new engine that looks very modern and clean. (I think this is obvious anyways)

° The game is a lot darker than Diablo 3 but still stylized. Not ultra realistic, but dark enough. Think of Dark Souls artstyle but a tad less realistic. But yet close enough. It's hard to describe without seeing.

° I have no details in regards to some of the more core important stuff such as loot system (arguably the most important), how stats work, how many levels there are and what the endgame is like.

° However, I can assure you this will be treated as a live service game similar to Heroes of the Storm, World of Warcraft and Overwatch where you get in game events, special cosmetic items and etc. There will be always things to do and in a good Blizzard fashion they will be adding new systems over time and polishing the game throughout its life.

° Classic classes returning such as Barbarian, Sorceress, Amazon, Necromancer, Paladin.

° I have no information in regards to Diablo 1 or 2 Remaster.

° The game was being developed ahead of time with next gen consoles in mind. The game will be coming to project Epsilon (PS5) and project Scarlett (Next Xbox) at some point in time.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182342009
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Als Spider-Man of God of War naast de game zoals het nu is nog 20+ extra microtransacties hebben, zouden jullie de base game dan objectief minder goed vinden?
Het zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van de game maar ik erger me wel altijd aan full priced AAA games waar ook nog microtransactions in zitten. Dat je die shit gebruikt als verdienmodel in free to play games of in een goedkopere indiegame daar valt nog wel wat van te zeggen maar in een game die 60 euro kost vind ik het onnodig en cheap.

Maar om je vraag te beantwoorden, nee ik zou de base game dan niet objectief minder goed vinden maar ik zou me er wel aan ergeren. Voor mij een reden om de game in de sale te halen i.p.v. day one.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:09:02 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342017
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo, Diablo 4 geruchten!

[..]

i can only get so hard
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182342032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo, Diablo 4 geruchten!

[..]

Ik weet niet wat ik liever wil, Diablo 4 of een Diablo 2 remaster :P
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:10:53 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342051
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo, Diablo 4 geruchten!

[..]

nu heb ik m gelezen en dit is precies wat er op reddit gespeculeerd werd sinds maanden. Niets 'leak' ofzo ditm gewoon een lijst van wat andere mensen gezegd hebben als 'dit zou tof zijn' en op 4chan gegooid

jammer ;( ik zou wel voor een goeie MMO kunnen gaan met de speelstijl van diablo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182342069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo, Diablo 4 geruchten!

[..]

Leaks >:)
SOONY
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:18:32 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik liever wil, Diablo 4 of een Diablo 2 remaster :P
beide
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182342206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Laten we wel stellen dat het bij AC niet gaat om 'enkele' maar gerust 20+.
Aangezien je genoeg en betere loot kunt krijgen in de game, maak ik me geen zorgen om die micortransacties. Als mensen daar 2-3 euro voor uit willen geven moeten ze dat lekker doen.

Story content en dergelijke achter een pay wall stoppen is schadelijk. Daarom viel iedereen ook over Batllefront 2, niet om de aanwezige micortransacties.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:22:30 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182342253
Kijk Pheno posten in het vorige topic :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:23:27 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182342272
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk Pheno posten in het vorige topic :')
echt he ;(

quote me gewoon ff die boy
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')