abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:21:04 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182339128
Beste mensen, ik zoek wat advies. Om (hoofdzakelijk) TV-programma's/You Tube-filmpjes e.d. te bekijken wil ik een groter scherm dan die van mijn smartfoon. Ik zoek dus naar een tablet. Veel meer als wat kijken wil ik er niet op doen dus qua mogelijkheden vraag ik niet veel. Ik heb wat vragen:

1) Mijn smartfoon is een iPhone, moet ik nu ook een IOS-tablet hebben of maakt dat niet uit?
2) TV-kijken doe ik via Ziggo Go, kan ik dan wel Windows gebruiken? Wat is het handigst?

Alvast bedankt voor tips/advies.
pi_182339375
Oh, da's een hele goede vraag. heb ik ook al eens bij de hand gehad. na grondig onderzoek ben ik achter het volgende gekomen:

Een iPhone werkt helemaal niet zo goed samen met een iPad (anders dan je zou verwachten) de beste combinatie met je iPhone is een Android tablet. Denk daarbij aan deze:

https://www.bol.com/nl/p/(...)Fkg.1.2.ProductImage

Je tweede vraag is eigenlijk nog lastiger, maar zal een simpel antwoord geven. Als je via Ziggo Go TV kijkt heb je een uitdaging met andere OS'ses. Het volgende device is uitermate geschikt om dit probleem op te lossen:

https://www.bol.com/nl/p/(...)v_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Doe er je voordeel mee, veel succes !
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:57:12 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182339562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:43 schreef Jeroen68 het volgende:
Oh, da's een hele goede vraag. heb ik ook al eens bij de hand gehad. na grondig onderzoek ben ik achter het volgende gekomen:

Een iPhone werkt helemaal niet zo goed samen met een iPad (anders dan je zou verwachten) de beste combinatie met je iPhone is een Android tablet. Denk daarbij aan deze:

https://www.bol.com/nl/p/(...)Fkg.1.2.ProductImage

Je tweede vraag is eigenlijk nog lastiger, maar zal een simpel antwoord geven. Als je via Ziggo Go TV kijkt heb je een uitdaging met andere OS'ses. Het volgende device is uitermate geschikt om dit probleem op te lossen:

https://www.bol.com/nl/p/(...)v_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Doe er je voordeel mee, veel succes !
Ik heb deze op het oog (is een Android): https://www.bol.com/nl/p/(...)JhQ.1.3.ProductTitle
dus dat moet dan goed gaan.

quote:
Als je via Ziggo Go TV kijkt heb je een uitdaging met andere OS'ses.
Dit begrijp ik niet helemaal, kan ik met bovenstaand toestel niet zonder problemen via Ziggo Go TV kijken...?

Jouw linkjes krijg ik helaas niet op het scherm. Welk device zou ik dan eventueel moeten gebruiken?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:27:44 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182340014
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Beste mensen, ik zoek wat advies. Om (hoofdzakelijk) TV-programma's/You Tube-filmpjes e.d. te bekijken wil ik een groter scherm dan die van mijn smartfoon. Ik zoek dus naar een tablet. Veel meer als wat kijken wil ik er niet op doen dus qua mogelijkheden vraag ik niet veel. Ik heb wat vragen:

1) Mijn smartfoon is een iPhone, moet ik nu ook een IOS-tablet hebben of maakt dat niet uit?
2) TV-kijken doe ik via Ziggo Go, kan ik dan wel Windows gebruiken? Wat is het handigst?

Alvast bedankt voor tips/advies.
Ik heb verder geen ervaring met Ziggo go, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar sowieso op vraag 1: je moet niks :) je kan prima een Android tablet gebruiken naast een iPhone. Gewoon net wat jij fijner vind.

Ik heb zowel een topmodel van Samsung gehad en wat iPads en kan eigenlijk niks anders dan het aanraden van een iPad. Dat is puur eigen smaak though. Batterij duur was heel wat beter bij de iPads die ik heb gebruikt. Software vind ik veel fijner, en ook wel voor de sync met mijn iPhone en MacBook. Maar simpel video's kijken kan je wat dat betreft op bijna elke tablet wel :)

Succes met de zoektocht! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:20:12 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182349201
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb verder geen ervaring met Ziggo go, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar sowieso op vraag 1: je moet niks :) je kan prima een Android tablet gebruiken naast een iPhone. Gewoon net wat jij fijner vind.

Ik heb zowel een topmodel van Samsung gehad en wat iPads en kan eigenlijk niks anders dan het aanraden van een iPad. Dat is puur eigen smaak though. Batterij duur was heel wat beter bij de iPads die ik heb gebruikt. Software vind ik veel fijner, en ook wel voor de sync met mijn iPhone en MacBook. Maar simpel video's kijken kan je wat dat betreft op bijna elke tablet wel :)

Succes met de zoektocht! :)
Thx, heb gister besteld, eens kijken of het installeren lukt vandaag.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:13:36 #6
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_182351404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:43 schreef Jeroen68 het volgende:
Een iPhone werkt helemaal niet zo goed samen met een iPad (anders dan je zou verwachten) de beste combinatie met je iPhone is een Android tablet. Denk daarbij aan deze:
WUT? Wat een onzin. iPhone + iPad werkt fantastisch. Kan je met je Android tablet een telefoongesprek voeren via je iPhone ? Of SMS-en via je iPhone ? Of handover doen tussen apps ? En synced alles automatisch via iCloud tussen je Android tablet en je iPad?

Android tablets zijn sowieso onzin, er zijn vooral uitgerekte telefoonapps voor te krijgen, geen echte tablet apps.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:05:53 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_182351941
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Beste mensen, ik zoek wat advies. Om (hoofdzakelijk) TV-programma's/You Tube-filmpjes e.d. te bekijken wil ik een groter scherm dan die van mijn smartfoon. Ik zoek dus naar een tablet.
Had je TT dan niet moeten zijn "welke tablet?" ipv "Welke iPad"?

Welke iPad is makkelijk te beantwoorden: elke die apple nu verkoopt en in je budget past.

Welke tablet is iets moeilijker: heb je de voorkeur voor ios, zie de alinea hierboven, wil je er minder aan uitgeven, dan voldoet vrijwel elke Android tablet boven de 200 euro.
So we just called him Fred
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:14:42 #8
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_182352663
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:05 schreef FredvZ het volgende:
Welke iPad is makkelijk te beantwoorden: elke die apple nu verkoopt en in je budget past.
Niet helemaal, als OP een iPad Pro overweegt dan zou ik even een paar weekjes wachten. Er zullen naar alle waarschijnlijkheid eind Oktober nieuwe iPads Pro's worden aangekondigd. Zit zelf ook al maanden op de update te wachten, mijn iPad Air heeft z'n pensioen verdient.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:52:39 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182356187
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:05 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Had je TT dan niet moeten zijn "welke tablet?" ipv "Welke iPad"?


Klopt idd.
pi_182361274
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:43 schreef Jeroen68 het volgende:
Oh, da's een hele goede vraag. heb ik ook al eens bij de hand gehad. na grondig onderzoek ben ik achter het volgende gekomen:

Een iPhone werkt helemaal niet zo goed samen met een iPad (anders dan je zou verwachten) de beste combinatie met je iPhone is een Android tablet. Denk daarbij aan deze:

https://www.bol.com/nl/p/(...)Fkg.1.2.ProductImage
Wat een onzin. Een iPhone en een iPad werken naadloos samen, zelfde ecosysteem.

quote:
Je tweede vraag is eigenlijk nog lastiger, maar zal een simpel antwoord geven. Als je via Ziggo Go TV kijkt heb je een uitdaging met andere OS'ses. Het volgende device is uitermate geschikt om dit probleem op te lossen:

https://www.bol.com/nl/p/(...)v_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Doe er je voordeel mee, veel succes !
Wat een nog grotere onzin. De Ziggo Go-app is gewoon voor iOS en Android beschikbaar en je kunt dus op alle denkbare manieren tv kijken op je apparaten.
  zondag 7 oktober 2018 @ 00:55:44 #11
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_182362047
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:43 schreef Jeroen68 het volgende:
Oh, da's een hele goede vraag. heb ik ook al eens bij de hand gehad. na grondig onderzoek ben ik achter het volgende gekomen:

Een iPhone werkt helemaal niet zo goed samen met een iPad (anders dan je zou verwachten) de beste combinatie met je iPhone is een Android tablet. Denk daarbij aan deze:

https://www.bol.com/nl/p/(...)Fkg.1.2.ProductImage
Welke voordelen biedt die Android tablet dan in combinatie met een iPhone boven een iPad? iOS kent hand-off en continuity, heb je dat ook met een combi van iOS en Android? Lijkt me sterk.
quote:
Je tweede vraag is eigenlijk nog lastiger, maar zal een simpel antwoord geven. Als je via Ziggo Go TV kijkt heb je een uitdaging met andere OS'ses. Het volgende device is uitermate geschikt om dit probleem op te lossen:

https://www.bol.com/nl/p/(...)v_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Doe er je voordeel mee, veel succes !
Over welke uitdaging heb je het? Ik gebruik zowel Ziggo Go, een iPhone en een iPad. Beide apparaten werken prima met de Ziggo-app en kunnen het zonder problemen streamen naar Chromecast en Apple TV. Welk probleem lost het apparaat achter je referal-linkje op?
pi_182369117
Met veel plezier lees ik jullie reacties terug :) dank daarvoor !

Uiteraard is het een en al onzin wat ik beweerde, maar kon het niet laten. TS was erg vraag, waardoor ik dacht, laat ik dat ook eens doen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:03:13 #13
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182369226
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:55 schreef Jeroen68 het volgende:
Met veel plezier lees ik jullie reacties terug :) dank daarvoor !

Uiteraard is het een en al onzin wat ik beweerde, maar kon het niet laten. TS was erg vraag, waardoor ik dacht, laat ik dat ook eens doen.
Hoe was TS vaag? Was gewoon duidelijk hoor. En ook al was het onduidelijk dan is het nog steeds de bedoeling dat je je best doet een serieus antwoord te geven. Anders heeft niemand er wat aan. Dus het liefst geen onzin uitkramen; helemaal als je het bewust doet ;)

Je reactie leest overigens niet als een grote grap, dus iets zegt me dat je wel degelijk goed advies dacht te geven. Als dat niet blijkt te kloppen mag je dat ook best toegeven hoor, dat is helemaal niet erg :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')