abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:46:47 #101
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194444496
Trios :9~
pi_194471587
Ervaring met beide. Sterke voorkeur voor MMV, toch wel een stukje intenser en dus lekkerder:)
pi_194480363
Alleen ervaring met MVM wel volledig gericht op de vrouw. Erg geil om haar helemaal gek te maken
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_194480598
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:9
Jou nu al gelukt?
-
pi_194480834
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Jou nu al gelukt?
Oh oud topic dit ha ha :)

Maar nee, ook niet echt mee bezig geweest eigenlijk
pi_194481099
Hoe kom je aan zo’n extra vrouw/man? 😬
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194481320
Heb een keer een trio gehad MVV. Vond het een beetje tegen vallen omdat ik mij niet echt aangetrokken voelde tot de dames. Was ook vrij spontaan afgesproken en zag de dames voor het eerst. Maar goed, toch zet je door omdat je een trio wilt 😅. Wel heel geil om iemand doggy te neuken als diegene ondertussen een ander aan het beffen is.

Wil ook nog wel eens een MMV trio doen. Lijkt me geil om met een andere man een vrouw te neuken. Lekker ordinair. Staat nog op de planning met een tinder scharrel.
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:13:22 #108
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194485642
Heb wel triootjes gehad, vaker met 2 vrouwen. Ik kan mij niet voorstellen met een man erbij. Wel geprobeerd, met 2 mannen en een keer met 3 mannen (mijzelf meegeteld). Maar ik moet echt niets hebben van iets erotisch met mannen. Ben alleen gericht op vrouwen.

Ooit een serieus "aanbod" gekregen (kwam geheel van hen uit, en totaal onverwacht, zonder aanleiding of inleiding) van 5 vrouwen die tesamen met mij sex wilden hebben. Of beter gezegd, een jurylid zochten. Zij zouden mij alle 5 pijpen en ik moest dan zeggen wie de beste was. Leeftijd een van 18. een 19. 2 van 22 en een van 27. Die van 27 kende ik. En ik had in die interesse, die anderen niet. Was zelf bijna 2 x zo oud. Heb geweigerd.
En, oh ja, ik ben fysiek echt niet bijzonder, niet knap, niet sixpack, eerder klein. Ik zal hier eerlijk zijn, ik heb zelfs een bril!
Dit zijn dingen die overkomen je opeens. Als ze je overkomen. Hoe overkomen ze je? Weet ik niet. Wel weet ik zeker,, als je thuis blijft zitten overkomen ze je niet gauw, denk ik. Gaan, doen, dat heb je de meeste kansen op interessante dingen.

Triootjes met vrouwen vielen mij tegen. Doe je het toch, is het beste als je de vrouw de keuze laat wie mee te vragen. Belangrijk dat die zich goed liggen.
Bij prostituees is het natuurlijk het makkelijkst, je zegt, ik wil graag eens een triootje, heb je geen leuke, aardige vriendin.

Zou het zeker iedereen aanraden het eens te proberen, als je er gedachtes over hebt, en het in je leven realiseerbaar is.

[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 10-08-2020 10:20:00 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:33:52 #109
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194485878
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vastbinden of wat voor sm dan ook wil ik echt niet.....maar me een keer laten verwennen door twee mannen waarbij ik zelf zo min mogelijk hoef te doen lijkt me heerlijk :9
Staat in mijn top drie, vastgebonden te worden, wel dus door een vrouw.
Ik begrijp niet dat automatisch een link gelegd moet worden naar sm. Dat hoeft toch niets met sm te maken. Ik moet helemaal niks van sm hebben maar vind vastgebonden zijn op bed en een vrouw die je dan verwent heerlijk.

Zou wel met repen stof vastbinden, die snijden niet in het vlees, geen stalen handboeien of snijdende vislijnen of touw en zo. En een goede schaar bij de hand hebben. Ook een goede reden om oude dassen of badhanddoek nooit weg te gooien.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:45:16 #110
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194486028
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vastbinden of wat voor sm dan ook wil ik echt niet.....maar me een keer laten verwennen door twee mannen waarbij ik zelf zo min mogelijk hoef te doen lijkt me heerlijk :9
Je kunt ook afspreken met je partner dat jij helemaal niks hoeft te doen. Dat je partner alleen jou verwent, jij alleen maar geniet. Alleen en helemaal op jouw genot is gericht. Dat is vaak mijn voorkeur. En een andere keer is de ander aan de beurt om helemaal verwend te worden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:54:38 #111
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194486139
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Avianflu het volgende:
Hoe kom je aan zo’n extra vrouw/man? 😬
Belletje naar Randstad of Tempo Team. :P
soooo, da's mooi!
pi_194503033
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Avianflu het volgende:
Hoe kom je aan zo’n extra vrouw/man? 😬
Tinder. Bij de trio met 2 vrouwen kende ik een dame via tinder. De andere dame was een bi vriendin van haar.

Potentiële trio met een vrouw en een andere man is via een scharrel die ik via tinder ken. Ze is zelf bezig met een 2e man regelen.

Ik heb ook een paar keer het bed gedeeld met een vrouw via tinder die mij vertelde dat ze vrij veel stelletjes tegen kwam op tinder voor een trio.
pi_194503345
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:41 schreef SwitchSwatch het volgende:

[..]

Tinder. Bij de trio met 2 vrouwen kende ik een dame via tinder. De andere dame was een bi vriendin van haar.

Potentiële trio met een vrouw en een andere man is via een scharrel die ik via tinder ken. Ze is zelf bezig met een 2e man regelen.

Ik heb ook een paar keer het bed gedeeld met een vrouw via tinder die mij vertelde dat ze vrij veel stelletjes tegen kwam op tinder voor een trio.
Ja klopt, maar de 1ste man heb ik al 😂. Wel een scharrel maar te mooi om in te ruilen 🙃.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194503516
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja klopt, maar de 1ste man heb ik al 😂. Wel een scharrel maar te mooi om in te ruilen 🙃.
Dan moet je vragen of hij open staat voor een trio. Zo ja, kunnen jullie beiden opzoek gaan naar een 3e persoon (man of vrouw). Als jullie alleen scharrelen en beiden nog andere sex partners zien (via tinder bijvoorbeeld) is het denk ik niet moeilijk om een persoon voor een trio te regelen.
pi_194505015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:12 schreef SwitchSwatch het volgende:

[..]

Dan moet je vragen of hij open staat voor een trio. Zo ja, kunnen jullie beiden opzoek gaan naar een 3e persoon (man of vrouw). Als jullie alleen scharrelen en beiden nog andere sex partners zien (via tinder bijvoorbeeld) is het denk ik niet moeilijk om een persoon voor een trio te regelen.
Ja dat gesprek is er al geweest. Maar nog niet iemand tegengekomen die Daar ook voor open staat. Dan blijf ik maar lekker swipen voorlopig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:59:28 #116
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194505039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja dat gesprek is er al geweest. Maar nog niet iemand tegengekomen die Daar ook voor open staat. Dan blijf ik maar lekker swipen voorlopig.
Dan ga je toch op feeld zitten ipv Tinder joh :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194505130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan ga je toch op feeld zitten ipv Tinder joh :D
Wtf is feeld?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194506193
Is dit oud? Achja my 2 cents.

Trio's MMV en MVV gehad, waar ik toch moet zeggen dat die MMV het meest geslaagd was. Destijds samen met met beste maat, daar hebben we nu nog good times over. Wel 2 like minded gasten zijn wij dan wel, beide dominant en twisted op bepaalde vlakken. Ik vond t wel vermakelijk :Y
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:25:19 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194506486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wtf is feeld?
Tinderachtig iets maar puur gericht op seks.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194507255
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Tinderachtig iets maar puur gericht op seks.
Ervaringen??
pi_194507434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Tinderachtig iets maar puur gericht op seks.
In tegenstelling tot Tinder?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:25:14 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194508222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:20 schreef SwitchSwatch het volgende:

[..]

Ervaringen??
Prima maar hier in Bulgarije weinig gebruikers, ook al is het ontwikkeld door een Bulgaar.

Zal het in NL beter doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:25:57 #123
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194508238
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:32 schreef Floortje26 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Tinder?
Tsja eh. Het verschil is gewoon behoorlijk groot. Zo geef je vooraan al aan waar je naar op zoek bent. Trio's, partnerruil, bepaalde fetishes of wat dan ook. Wereld van verschil.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194508286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Tsja eh. Het verschil is gewoon behoorlijk groot. Zo geef je vooraan al aan waar je naar op zoek bent. Trio's, partnerruil, bepaalde fetishes of wat dan ook. Wereld van verschil.
I know. Bedoelde meer dat Tinder stiekem toch ook wel om sex draait.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:29:41 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194508321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:28 schreef Floortje26 het volgende:

[..]

I know. Bedoelde meer dat Tinder stiekem toch ook wel om sex draait.
Meh, stiekem niet. Voor een 101 zaken en seks is er 1 van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')