abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182334603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:12 schreef Adames het volgende:

[..]

tweede keer heeft van geel het ook afgewezen
Oh, dat heb ik even gemist dan. Om wat voor reden?
pi_182334994
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:37 schreef Sacioli het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik even gemist dan. Om wat voor reden?
Het verhaal was toen ook dat we dat financieel niet konden dragen. We stonden er toen wel al wat beter op, maar je moet veel meer contractspelers hebben om een 2e team op profniveau te laten spelen. En daar was geen ruimte voor werd er toen gezegd.

Wat betreft dat instroommoment kun je je vraagtekens stellen of er niet wat heen en weer geschoven kon worden als de wil er echt was, maar zolang we niet precies weten hoe die financiën intern geregeld waren op dat moment valt er ook niet direct een verwijt te maken. Als het niet kon, kon het niet, dan valt het niet onder een slechte keuze oid.

Maar het blijft wel doodzonde voor ons om die boot (voorlopig) gemist te hebben ja. Daar lopen we nu wel een behoorlijke achterstand mee op. Met daarnaast het CL-plaatje loopt de beoogde concurrentie wel weer op een hoop vlakken uit. Maar dus niet alleen op Ajax en PSV, maar ook AZ profiteert er wel hard van.

Wat mij betreft verziekt het die hele KK-competitie zoals de regelgeving nu is, maar voor de clubs die daar Jong-teams hebben lopen is het wel erg waardevol.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:26:55 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182335383
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het verhaal was toen ook dat we dat financieel niet konden dragen. We stonden er toen wel al wat beter op, maar je moet veel meer contractspelers hebben om een 2e team op profniveau te laten spelen. En daar was geen ruimte voor werd er toen gezegd.

Wat betreft dat instroommoment kun je je vraagtekens stellen of er niet wat heen en weer geschoven kon worden als de wil er echt was, maar zolang we niet precies weten hoe die financiën intern geregeld waren op dat moment valt er ook niet direct een verwijt te maken. Als het niet kon, kon het niet, dan valt het niet onder een slechte keuze oid.

Maar het blijft wel doodzonde voor ons om die boot (voorlopig) gemist te hebben ja. Daar lopen we nu wel een behoorlijke achterstand mee op. Met daarnaast het CL-plaatje loopt de beoogde concurrentie wel weer op een hoop vlakken uit. Maar dus niet alleen op Ajax en PSV, maar ook AZ profiteert er wel hard van.

Wat mij betreft verziekt het die hele KK-competitie zoals de regelgeving nu is, maar voor de clubs die daar Jong-teams hebben lopen is het wel erg waardevol.
Op de plek die wij hadden kunnen hebben kwam toen Jong FC Utrecht, dus dat financiële argument gaat niet op.
pi_182335963
Inderdaad, het was gewoon geen handige zet. Eeuwig zonde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:24:00 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182336305
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op de plek die wij hadden kunnen hebben kwam toen Jong FC Utrecht, dus dat financiële argument gaat niet op.
Utrecht stond er toen anders financieel een stuk beter voor dan wij
Laffe huichelaar
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:53:42 #56
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182336749
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Utrecht stond er toen anders financieel een stuk beter voor dan wij
In 2016? Zeker niet.
pi_182336783
Van Benthemgod _O_
BFF met GGMM
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:14:21 #58
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182337033
Kan die van Benthem ook niet even een plekje in de KeukenKompetitie voor Jong Feyenoord afdwingen?
pi_182337701
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Utrecht stond er toen anders financieel een stuk beter voor dan wij
Van Seumeren die de gaten dicht bedoel je?
pi_182338266
quote:
De Jong over '25 miljoen-eis': ''We gaan niet meer bewegen''

Jan de Jong staat nog altijd achter zijn recente uitspraken rondom Feyenoord City. De algemeen directeur van Feyenoord sprak vorige week over een eis van gegarendeerd 25 miljoen euro wil ontvangen en daarbij vooraan in de rij wil staan. Vooral vanuit de Rotterdamse politiek leverde het De Jong kritiek op.

"Ik denk dat het goed is dat we nog eens in de publiciteit hebben uitgelegd wat onze positie precies is", aldus De Jong. "Maar iedereen bij Feyenoord weet dat die positie al maanden en maanden bekend was. Kijk, Feyenoord moet keurmeester zijn, moet de feiten zelf kunnen beoordelen. Want iets kan goed zijn voor de stad, maar is het ook goed voor de club? Dus geen nieuw stadion ten koste van alles."

Volgens Adriaan Visser, wethouder Financiën binnen de gemeente, kan Feyenoord een bevoorrechte positie uit zijn hoofd zetten. "Visser is nu politiek een uitweg aan het creëren", aldus De Jong. "Maar die eis van 25 miljoen euro, die staat zo vast als een huis. Ik roep niet iets vrijblijvends, om de volgende week op mijn woorden terug te komen. We gaan niet meer bewegen."

De komende weken moet de Rotterdamse club veel rekenwerk verrichten. "We kijken bij elk onderdeel in dat plan wat wij ervan vinden, en of het goed is voor Feyenoord. Dus zijn wij het bijvoorbeeld eens met wat er wordt opgehaald uit de horeca? Dat is allemaal onwijs veel werk. Ik denk dat we over een week of twee à drie zover zijn", besluit hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.
't blijft toch vreemd hoe ze er zo mee naar buiten treden, De Jong en Visser. Of Feyenoord heeft dit al lang in de onderhandelingen aangekaart en de politiek schuift, OF Feyenoord verandert ineens een 7,5mln in eis? Of De Jong probeert een beetje draagvlak te creëren bij de achterban en is dit allemaal voor de bühne.

Ik dacht eigenlijk dat de betrokken partijen achter de schermen wel behoorlijk op één lijn zaten, maar als ik het zo lees, zou er ook bij dit plan de stekker er nog wel uit getrokken kunnen worden. :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:26:46 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182339186
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tja. Dan moet ik je toch maar verwijzen naar je UI.
Ik durf te wedden dat ik het beter zou doen dan de huidige jurist van Vitesse (die alles accepteert). Wat dat betreft levert Van Bentum goed werk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:29:38 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182339219
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat een figuur ben jij :’)
Hoor wie het zegt.

Maar als jurist ben ik gewoon verbaasd. De enige die het blijkbaar altijd aandurft om kaarten aan te vechten lijkt Van Benthum te zijn. Zelfs overduidelijke kaarten. En hij wint ook nog terwijl vergelijkbare situaties gewoon 2 of 3 wedstrijden schorsing oplevert bij andere clubs. Je kan zeggen wat je wil van Feyenoord, maar qua jurist zijn ze in ieder geval wel de beste van Nederland.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:28:53 #63
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182340025
Kongolo is weer eens geblesseerd, overstrekking hamstring, rest vd maand eruit... -O-
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:37:14 #64
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182340148
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:28 schreef Qarrad het volgende:
Kongolo is weer eens geblesseerd, overstrekking hamstring, rest vd maand eruit... -O-
Dat valt nog mee voor zijn doen.
pi_182340588
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 17:23 schreef ace_eleven het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de betrokken partijen achter de schermen wel behoorlijk op één lijn zaten, maar als ik het zo lees, zou er ook bij dit plan de stekker er nog wel uit getrokken kunnen worden. :{
Ik hoop dat Jo de Jong zich realiseert wat ieder weldenkend mens allang weet: dat nieuwe stadion is een molensteen om de nek van Feyenoord, het blindstaren erop maakt dat we op alle fronten achter de feiten aan lopen & er zijn nog gigantisch veel optimalisaties mogelijk zonder een nieuw stadion die in veel belangrijkere mate het verschil maken voor de club.

Met een omzet van 38 miljoen (?) werd bij Feyenoord geroepen dat "het plafond in dit stadion bereikt is" . Inmiddels zetten we 70 miljoen om, met nog steeds dezelfde verschrikkelijk slechte merchandising, mensonterende ruksponsor, debiel technisch beleid enzovoort.

Koevermans eruit voor iemand met wel de nodige competenties en een technisch directeur die wel weet hoe hij geld uit moet geven (Geel kan alleen werken zonder geld) en je bent alweer 30 miljoen op jaarbasis aan omzet verder. Waar ik voorheen riep dat 70 wel ongeveer het plafond was, toen de club er van overtuigd was dat het niet veel meer kon worden dan 40-45 miljoen.

Dat stadion is een leuk bijdingetje, maar alleen daarmee win je de oorlog niet. Het wordt tijd voor goed beleid op alle fronten.
pi_182341556
Joris van Benthem: Ace Attorney _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_182341617
Was ook geen rood waard,terecht vrijgesproken
pi_182341636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:52 schreef PSVCL het volgende:
Was ook geen rood waard,terecht vrijgesproken
Voor het eerst dat ik je op een goede opmerking betrap. Houd dit vol. :)
pi_182341757
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik je op een goede opmerking betrap. Houd dit vol. :)
Hoor ik vaker :)
pi_182341845
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik hoop dat Jo de Jong zich realiseert wat ieder weldenkend mens allang weet: dat nieuwe stadion is een molensteen om de nek van Feyenoord, het blindstaren erop maakt dat we op alle fronten achter de feiten aan lopen & er zijn nog gigantisch veel optimalisaties mogelijk zonder een nieuw stadion die in veel belangrijkere mate het verschil maken voor de club.

Met een omzet van 38 miljoen (?) werd bij Feyenoord geroepen dat "het plafond in dit stadion bereikt is" . Inmiddels zetten we 70 miljoen om, met nog steeds dezelfde verschrikkelijk slechte merchandising, mensonterende ruksponsor, debiel technisch beleid enzovoort.

Koevermans eruit voor iemand met wel de nodige competenties en een technisch directeur die wel weet hoe hij geld uit moet geven (Geel kan alleen werken zonder geld) en je bent alweer 30 miljoen op jaarbasis aan omzet verder. Waar ik voorheen riep dat 70 wel ongeveer het plafond was, toen de club er van overtuigd was dat het niet veel meer kon worden dan 40-45 miljoen.

Dat stadion is een leuk bijdingetje, maar alleen daarmee win je de oorlog niet. Het wordt tijd voor goed beleid op alle fronten.
Hear, hear! :7
#12 is not for sale!
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:02:21 #71
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182341870
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 18:29 schreef yats het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt.

Maar als jurist ben ik gewoon verbaasd. De enige die het blijkbaar altijd aandurft om kaarten aan te vechten lijkt Van Benthum te zijn. Zelfs overduidelijke kaarten. En hij wint ook nog terwijl vergelijkbare situaties gewoon 2 of 3 wedstrijden schorsing oplevert bij andere clubs. Je kan zeggen wat je wil van Feyenoord, maar qua jurist zijn ze in ieder geval wel de beste van Nederland.
Het is niet normaal om de overtreding van Bruns minder zwaar te noemen dan die van vPersie weet je. Dat van Bruns was gewoon duidelijk rood, 0% twijfel. Die andere rode kaart van Vitesse vond ik ook vrij bizar overigens, maar je maakt je moeilijk beschikbaar voor discussie als je dat soort rare club-biased dingen zegt, buiten momenten van pure emotie (ik weet ook wel wat voor bullshit ik soms uitkraam tijdens een wedstrijd...).

Verder is je post niet eens zo verkeerd nu, maar een probleem is dat de regelgeving wat betreft overtredingen bijzonder ambigu op te vatten is Een van Benthem snijdt daar gewoon door. Eerder bij Kramer ook, in plaats van terecht een wedstrijd schorsen wegens ‘ernstig onsportief gedrag’ gaven ze hem drie wedstrijden schorsing wegens een ‘slaande beweging’, terwijl hij dat simpelweg niet deed. Je vraagt er dan gewoon om.

Bruns plant gewoon van achter zijn noppen op de achillespees van Clasie, het was lomp en onopzettelijk, maar rood is het. Het valt binnen de lijnen die de KNVB getekend heeft. Dat van vPersie niet, dus je kan je eruit lullen. Het lukte vBenthem weer niet bij Vilhena, en die schorsing was eigenlijk ook onterecht, maar de overtreding kon gezet worden onder de regels zoals de KNVB ze heeft neergezet.

Kort gezegd, de aanklager maakt er een teringzooi van, maar niet bij iedere overtreding werken de slecht opgezette regels.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:10:14 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182342041
Die van Bruns was duidelijk rood inderdaad. Totaal andere overtreding dan die van v Persie.
pi_182342654
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:03 schreef Helpmefok het volgende:

Het wordt tijd voor goed beleid op alle fronten.
dat zeker!
pi_182342925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het verhaal was toen ook dat we dat financieel niet konden dragen. We stonden er toen wel al wat beter op, maar je moet veel meer contractspelers hebben om een 2e team op profniveau te laten spelen. En daar was geen ruimte voor werd er toen gezegd.

Wat betreft dat instroommoment kun je je vraagtekens stellen of er niet wat heen en weer geschoven kon worden als de wil er echt was, maar zolang we niet precies weten hoe die financiën intern geregeld waren op dat moment valt er ook niet direct een verwijt te maken. Als het niet kon, kon het niet, dan valt het niet onder een slechte keuze oid.

Maar het blijft wel doodzonde voor ons om die boot (voorlopig) gemist te hebben ja. Daar lopen we nu wel een behoorlijke achterstand mee op. Met daarnaast het CL-plaatje loopt de beoogde concurrentie wel weer op een hoop vlakken uit. Maar dus niet alleen op Ajax en PSV, maar ook AZ profiteert er wel hard van.

Wat mij betreft verziekt het die hele KK-competitie zoals de regelgeving nu is, maar voor de clubs die daar Jong-teams hebben lopen is het wel erg waardevol.
Feyenoord had daarna ook kunnen samenwerken met een KK ploeg, Dordrecht. Sparta toen en nu bv.

Zeggen al die jongens ook niet dat Feyenoord zelden informeert als ze uitgeleend waren, Hamer bv zei dat toch ?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:55:58 #75
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182342981
Nou, iemand moet het doen: Donny van de Beek naar feyenoord met optie tot koop. Ik zeg doen!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')