Ik denk wel dat Newcastle wint, ze zijn de laatste weken heel goed bezig ( sommige wedstrijd tussendoor wat minder ) en ze doen het thuis altijd goed. Op St. James Park is voor een andere ploeg gewoon heel moeilijk. Liverpool zit natuurlijk in een dip, maar heeft wel ( onterecht) vertrouwen gekregen door de wedstrijd tegen Arsenal. Owen scoort niet en Shearer blijft maar scoren om maar wat te noemen. Ik verwacht een hele leuke wedstrijd, ik heb er zin aan. Het is alleen eens te hopen dat die lompe Dabizas oprot. Die gozer is echt slecht, het word nu echt tijd dat Newcastle Stam gaat halen.
quote:Normaal gesproken irriteer ik met niet zo aan commentaar, maar wat die Koert Westerman vandaag allemaal aan het doen was. Hij BLEEF maar zeggen hoe geweldig deze wedstrijd wel niet was en wat voor een belangen er op het spel stonden. Hij BLEEF maar lullen over hoe geweldig Henry was en zelfs bij een nietszeggend schot wist hij er weer een lofzang bij te verzinnen. Verder kwam hij zoals eerder gezegd bij de goal van Bergkamp/Desailly en Bronckhorst klaar in zijn hokje. Emotie is leuk, maar dit ging gewoon nergens meer over
Echt live en veel betere commentatoren, van deze gasten word ik een beetje schijtziek
quote:Dat zal wel, maar het blijft toch een saaie rotclub, hun stadion is sfeerloos en het publiek vreselijk boring, en ow ja, het team heeft ook geen Europacup 1 in de prijzenkast staan, toch?
Op woensdag 1 januari 2003 18:58 schreef Gunner het volgende:
Wat zijn jullie negatief over Arsenal, ze spelen gewoon het beste voetbal in Engeland
quote:ja daar kwam ik ook net achter
Op woensdag 1 januari 2003 19:01 schreef Gunner het volgende:[..]
Ja? Dus? dat is gewoon Live hoor!
[..]Komt van BBC.co.uk
quote:Ooit wel eens op Highbury geweest?
Op woensdag 1 januari 2003 19:27 schreef Ulx het volgende:Dat zal wel, maar het blijft toch een saaie rotclub, hun stadion is sfeerloos en het publiek vreselijk boring, en ow ja, het team heeft ook geen Europacup 1 in de prijzenkast staan, toch?
quote:the library, you mean?
Op woensdag 1 januari 2003 19:50 schreef Gunner het volgende:[..]
Ooit wel eens op Highbury geweest?
quote:En? Het blijft een kutclub
Op woensdag 1 januari 2003 18:58 schreef Gunner het volgende:
Wat zijn jullie negatief over Arsenal, ze spelen gewoon het beste voetbal in Engeland.. punt uit!Slechte verliezers hier zeg!
Come on, Liverpool!
quote:me too
Op woensdag 1 januari 2003 19:52 schreef Fulton het volgende:
In mijn geval, 'k ben niet anti Arsenal maar gewoon pro-Chelsea
en het is LIVE
mooie grasmat btw
ik ken trainingsvelden die er beter bij liggen
quote:lekker veld
Op woensdag 1 januari 2003 20:48 schreef Doc het volgende:[..]
En? Het blijft een kutclub
.
Come on, Liverpool!
ik denk 0-0 ![]()
Go Newcastle!!!
Gerrard alweer geel ...
-edit-
Diao nu ook ...
Wat een kutveld...
Mooi klote dus allemaal ![]()
Come on Liverpool, get those Geordie bastards!
hopetee 1-0
Laat die Wilfred Genee alsjeblieft RTL Boulevard presenteren maar kan die gast niet opflikkeren bij het voetbal. En al helemaal niet wedstrijden becommentariėren. ![]()
En dan ook nog een eind weg lullen over of het wel of niet een indirecte vrije trap was. Je ziet toch meteen dat die bal via de muur gaat
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 21:05 schreef Fulton het volgende:
'Hoppakee, doelpunt'Laat die Wilfred Genee alsjeblieft RTL Boulevard presenteren maar kan die gast niet opflikkeren bij het voetbal. En al helemaal niet wedstrijden becommentariėren.
En dan ook nog een eind weg lullen over of het wel of niet een indirecte vrije trap was. Je ziet toch meteen dat die bal via de muur gaat
Ik hoef toch niet verplicht lid te worden ofzo. Ik ben al lid van de Henk Kok fanclub
quote:Ik dacht van wel
Op woensdag 1 januari 2003 21:14 schreef Fulton het volgende:
En, wat let je?Ik hoef toch niet verplicht lid te worden ofzo. Ik ben al lid van de Henk Kok fanclub
ontopic:leuke wedstrijd
quote:Ja duh, het was ook niet serieus bedoelt
Op woensdag 1 januari 2003 21:20 schreef CAZZO het volgende:Henk Kok is nl. een Groninger
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 21:05 schreef Fulton het volgende:
'Hoppakee, doelpunt'Laat die Wilfred Genee alsjeblieft RTL Boulevard presenteren maar kan die gast niet opflikkeren bij het voetbal. En al helemaal niet wedstrijden becommentariėren.
Wat een eikel die Wilfried Genee. Echt gruwlijk anti-Liverpool
.
quote:Genee is alleen wel fan van Cambuur L.
Op woensdag 1 januari 2003 21:28 schreef Fulton het volgende:[..]
Ja duh, het was ook niet serieus bedoelt
en zo te zien hoef ik Doc ook niet te benaderen
quote:Ik dacht al.. z'n hoofd, dat heeft gewoon iets fouts. Geen wonder dat ie voor DKV is.
Op woensdag 1 januari 2003 21:31 schreef CAZZO het volgende:[..]
Genee is alleen wel fan van Cambuur L.
en zo te zien hoef ik Doc ook niet te benaderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |