quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:36 schreef CAZZO het volgende:
kutscheids
kuthenry
kutarsenal
kutengelsvoetbal
lekkere actie van Bergkamp..
quote:Inderdaad, loepzuivere elleboogstoot van Bergkamp wordt gewoon door de vingers gezien.
Op zondag 19 januari 2003 16:36 schreef Doc het volgende:
zooooooooo wat worden de Hammers genaaid...
Bergkamp loopt vrij de ruimte in en wat doet hij ... gaan voor het eigen succes
weer Henry
Pires viel wel erg makkelijk in het strafschopgebied en om daar dan rood voor te geven aan Loumas is zwaar overdreven.
Bergkamp mocht van geluk spreken dat zijn elleboogje niet bestraft werd.
Al met al heeft de scheidsrechter zo een behoorlijke invloed gehad op de wedstrijd
in de first Division is Portsmouth trouwens aan een 'Liverpool' reeks bezig, weet als koploper ineens nie tmeer wat winnen is. Leicester gelukkig ook niet afgelopend weekend.
bron ANP:
quote:
LONDEN (ANP) - Mogelijk stelt de Engelse voetbalbond FA voor de tweede keer in korte tijd aan de hand van videobeelden een onderzoek in naar Dennis Bergkamp. De Nederlandse aanvaller van Arsenal zou zondag een ,,elleboog'' aan Lee Bowyer van West Ham hebben uitgedeeld.Bergkamp beging de vermeende overtreding bij zijn voorbereidende actie op het tweede doelpunt van Henry, in het door Arsenal gewonnen duel. Het was volgens de 33-jarige vedette een ongelukje. ,,Ik draaide me om en raakte de tegenstander. Heel vervelend, maar ik kon er niets aan doen. Dat heb ik Lee ook geprobeerd duidelijk te maken.''
Vorige maand nog kreeg Bergkamp een boete van ongeveer 8000 euro. Hij werd veroordeeld, nadat uit tv-opnamens was gebleken dat hij bovenop Blackburns verdediger Nils-Eric Johansson was gaan staan. In beide gevallen greep de scheidsrechter niet in bij de incidenten.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/w/west_ham_utd/2678575.stm
Zouden de Hammer-fans blij zijn met zo'n oude man (36) van hun "vrienden" de Spurs?
quote:ach hij scoorde wel 15 keer vorig seizoen... en het gaat niet zo heel goed met de ze, dus zullen ze met alles blij zijn.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:35 schreef Doc het volgende:
Les Ferdinand van Spurs naar Hammershttp://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/w/west_ham_utd/2678575.stm
Zouden de Hammer-fans blij zijn met zo'n oude man (36) van hun "vrienden" de Spurs?
Ik kan er nog steeds niet over uit dat mijn favo cluppie daar (Aston Villa) al jaren een wanbeleid voert, en daar dus niks aan gedaan wordt...
Qua transfers is het echt om te huilen daar, miskoop na miskoop na miskoop, en de trainers die er de laatste jaren hebben gezeten stonden alleen maar bekend als fervente aanhangers van het Engelse kick & rush voetbal....
Wanneer wordt daar nou eens een continentale trainer aangesteld, en wanneer worden daar nou eens mensen verantwoordelijk gehouden voor dat oerslechte scoutingbeleid ??
Ik volg ze sinds de ''Dean Saunders-tijd'', toen ''Big'' Ron Atkinson daar nog trainde, en sindsdien is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan...
Birmingham is de 2e stad van Engeland, wat dus in zou moeten houden dat een club als Aston Villa makkelijk mee moet kunnen draaien in de top...
quote:Klopt, maar dit seizoen is-ie toch minder. Daarnaast mogen Hammer-fans de Spurs nie so...
Op dinsdag 21 januari 2003 12:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
ach hij scoorde wel 15 keer vorig seizoen... en het gaat niet zo heel goed met de ze, dus zullen ze met alles blij zijn.
quote:Wie wel..??
Op dinsdag 21 januari 2003 14:43 schreef Doc het volgende:
Daarnaast mogen Hammer-fans de Spurs nie so...
Maar hoop dat ie nog ff een keer goed presteert
Charlton A. - Hammers
NUFC - Bolton.
NUFC scoort net: 1-0. 15e minuut of zo.
quote:Charlton 4 - 2 Hammers
Op woensdag 22 januari 2003 21:08 schreef Doc het volgende:
Behalve de Worthington Cup semi final vanavond ook:Charlton A. - Hammers
NUFC - Bolton.NUFC scoort net: 1-0. 15e minuut of zo.
De uitslag op StJamesPark is na de eerste 15 minuten niet meer veranderd.
quote:West Ham weer goed op de broek.
Op woensdag 22 januari 2003 23:11 schreef Doc het volgende:[..]
Charlton 4 - 2 Hammers
De uitslag op StJamesPark is na de eerste 15 minuten niet meer veranderd.
Bowyer had weer es ouderwets mot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |