quote:Het is geen baby'tje meer hoor, wees gerust. Verder heb ik de inrichting van de kooi nog iets veranderd, hij is nu al zijn eten door de kooi aan het gooien... vaag beestje echt haha..
Op maandag 30 december 2002 20:40 schreef buttpirate het volgende:
koop een spuit en jank dat beest vol met brinta...issie zo groot,snap trouwens niet wat jij met zo`n hulpeloos jong schepsel doet...moet die niet bij moeder zitten tot hij inderdaad weg mag van de tepel??
quote:Ik bedoel ook niet een echte baby.
Op maandag 30 december 2002 21:20 schreef LuQas het volgende:[..]
Het is geen baby'tje meer hoor, wees gerust. Verder heb ik de inrichting van de kooi nog iets veranderd, hij is nu al zijn eten door de kooi aan het gooien... vaag beestje echt haha..
quote:Het is met deze echt erg, hij slaapt echt alleen maar aan een stuk door. Hij is 's nachts een paar uur wakker en dan eet ie 1 stukje komkommer om vervolgens weer te gaan slapen......is dit normaal dat ze ZO veel slapen??
Op maandag 30 december 2002 21:38 schreef dagizmo het volgende:
oftopic: Zijn deze beestje snachts actief of overdag? Er is toch ook een soort hamster(dwerg of russisch) ofzo welke overdag actief zijn? Dat lijkt me wel eens kjoet.
extra tip: als je niks van dieren weet, koop ze dan ook niet voor je er wat meer vanaf weet!!!!!! ziek!!! die boekjes in de dierenwinkel zijn niet geweldig maar beter dan niks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |