abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2002 @ 20:23:45 #1
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_7624606
Ik heb vanmiddag een lieve dwerghamster gekocht met kooi, maar nu heb ik het gevoel dat ik iets verkeerd doe. Hij heeft 2 van die railinkjes en 1 trapje. Het probleem is nu dat ie volgens mij niet op het eerste verhoginkje kan komen... heel vervelend. Hoe zitten de kooien van andere dwerghamsterhouders hier in elkaar? En wat is belangrijk in de inrichting van de kooi en hoe verzorg ik hem het beste??? Ik ben bang dat ie morgen dood is als het zo doorgaat want hij eet maar niks en hij drinkt ook niet..
Afrika Paprika
pi_7624880
Is het nog een babyhamster? Dan staan misschien de spijltjes te ver uit elkaar. Veel draairadjes zijn in het begin ook te groot. Zorg je wel dat hij wel bij het eten en drinken kan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 30 december 2002 @ 20:40:11 #3
43241 buttpirate
The one and only pirate of but
pi_7625009
koop een spuit en jank dat beest vol met brinta...issie zo groot,snap trouwens niet wat jij met zo`n hulpeloos jong schepsel doet...moet die niet bij moeder zitten tot hij inderdaad weg mag van de tepel??
Doodgaan kan je niet leren,dat moet je gewoon doen!!
  maandag 30 december 2002 @ 21:20:47 #4
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_7625738
quote:
Op maandag 30 december 2002 20:40 schreef buttpirate het volgende:
koop een spuit en jank dat beest vol met brinta...issie zo groot,snap trouwens niet wat jij met zo`n hulpeloos jong schepsel doet...moet die niet bij moeder zitten tot hij inderdaad weg mag van de tepel??
Het is geen baby'tje meer hoor, wees gerust. Verder heb ik de inrichting van de kooi nog iets veranderd, hij is nu al zijn eten door de kooi aan het gooien... vaag beestje echt haha..
Afrika Paprika
pi_7625965
quote:
Op maandag 30 december 2002 21:20 schreef LuQas het volgende:

[..]

Het is geen baby'tje meer hoor, wees gerust. Verder heb ik de inrichting van de kooi nog iets veranderd, hij is nu al zijn eten door de kooi aan het gooien... vaag beestje echt haha..

Ik bedoel ook niet een echte baby. Maar als ze nog heel klein zijn, kunnen ze nog niet zo'n grote stappen zetten. De mijnen begraven hun eten vaak, met bakje en al. En als ze dan nieuw eten krijgen, doen ze net of ze uitgehongerd zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7626028
oftopic: Zijn deze beestje snachts actief of overdag? Er is toch ook een soort hamster(dwerg of russisch ) ofzo welke overdag actief zijn? Dat lijkt me wel eens kjoet.
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:13:52 #7
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_7650008
quote:
Op maandag 30 december 2002 21:38 schreef dagizmo het volgende:
oftopic: Zijn deze beestje snachts actief of overdag? Er is toch ook een soort hamster(dwerg of russisch ) ofzo welke overdag actief zijn? Dat lijkt me wel eens kjoet.
Het is met deze echt erg, hij slaapt echt alleen maar aan een stuk door. Hij is 's nachts een paar uur wakker en dan eet ie 1 stukje komkommer om vervolgens weer te gaan slapen......is dit normaal dat ze ZO veel slapen??
Afrika Paprika
  vrijdag 3 januari 2003 @ 15:05:54 #8
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_7685841
het is WINTER... dwerghamsters gaan dan wel niet in winterslaap, ze zijn wel stukken minder actief en eten daardoor ook minder. Wacht maar een aantal weken, wordt ie vanzelf actiever. als ie dan nog leeft...

extra tip: als je niks van dieren weet, koop ze dan ook niet voor je er wat meer vanaf weet!!!!!! ziek!!! die boekjes in de dierenwinkel zijn niet geweldig maar beter dan niks!

Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')