Die mensen die zich zo blijven kleden, geven aan dat ze er hetzelfde over denken als toen ze tieners waren. Ze ontkennen dus het feit dat ze misschien wat moeten nadenken omdat ze volwassen zijn geworden.... ze lopen dus een beetje achter
maar dit is mijn mening, iedereen moet het maar zelf weten.
Je hoeft niet in pak te lopen, maar je wordt toch ouder en als het goed is ook volwassener
Ik loop ook niet meer in blauwe kisten met veiligheidsspelden in mijn oor
Hoe triest ben ik.....
quote:Onzin... Ik ken mensen van in de dertig, veertig die zich nog steeds fanatiek bezighouden met 'hun' muziek. of dat nou goths, gabbers of reggae-liefhebbers zijn: age doesn't matter. Misschien dat men qua gedrag en uiterlijk iets rustiger wordt, maar de echte liefhebbers blijven zichzelf. Misschien dat de zogenaamde wannabe's afvallen, beseffen dat het voor hun misschien toch een fase was.
Op maandag 30 december 2002 20:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tis net zoals bij gabbers en goths... ik neem aan dat iedereen toch wel eens inziet dat het allemaal praatjesmakerij is...
quote:tuurlijk zijn die er. Als jij je ideeen hebt, verdwijnen die niet ineens omdat je ouder wordt. Als dat wel zo is, was je gewoon een domme meeloper die bij een groep wilde horen. Dan vraag ik me af waarom je het deed toen je jonger was... Er zijn ook zat mensen die juist extremer/standvastiger worden in hun ideeen (en dus ook kleding e.d.) naarmate ze ouder worden.
Op maandag 30 december 2002 20:22 schreef Sneakie het volgende:
Ik vroeg me af of er ook nog punkers zijn die na hun puberteit als het ware nog in hun punk outfit rondlopen? dus bv hanekam, misschien wijde broeken etc? Ik ben er wel van overtuigd dat de spirit wel in stand blijft maar blijft het uiterlijk ook in stand?
Mensen die zich aanpassen, omdat ze ouder worden zijn te sneu voor woorden. Dat is echt een non-reden om anders te zijn/doen.
quote:Jaa.. maar jij bent webdesigner.. Dan mag het. Dan kan je altijd nog zeggen dat je kunstenaar bent, niet?
Op maandag 30 december 2002 20:51 schreef i_defy het volgende:
Hmm, ik ben 21 jaar, webdesiger/vormgever, en ik heb nog steeds m'n dreads, wijde broeken etc....
quote:
Op maandag 30 december 2002 20:51 schreef i_defy het volgende:
Hmm, ik ben 21 jaar, webdesiger/vormgever, en ik heb nog steeds m'n dreads, wijde broeken etc....Hoe triest ben ik.....
cheer up
Maar zie jij jezelf eerlijk over 6 jaar hetzelfde uiterlijk hebben?
quote:lol, inderdaad, in de vormgeef branche wordt dit idd wel geaccepteerd
Op maandag 30 december 2002 22:43 schreef elwoodblues het volgende:[..]
Jaa.. maar jij bent webdesigner.. Dan mag het. Dan kan je altijd nog zeggen dat je kunstenaar bent, niet?
quote:Ach, over 6 jaar zien we wel verder, daar ben ik allemaal niet zo mee bezig, op het moment dat ik er genoeg van heb is het over, zo simpel is het.
Op dinsdag 31 december 2002 12:34 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
cheer up
Maar zie jij jezelf eerlijk over 6 jaar hetzelfde uiterlijk hebben?
quote:alsof je je moet gaan verkleden om diehard fan te zijn...
Op maandag 30 december 2002 22:04 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Onzin... Ik ken mensen van in de dertig, veertig die zich nog steeds fanatiek bezighouden met 'hun' muziek. of dat nou goths, gabbers of reggae-liefhebbers zijn: age doesn't matter. Misschien dat men qua gedrag en uiterlijk iets rustiger wordt, maar de echte liefhebbers blijven zichzelf. Misschien dat de zogenaamde wannabe's afvallen, beseffen dat het voor hun misschien toch een fase was.
quote:alsof je je anders moet gaan kleden omdat je ouder wordt... Dat bedoel ik ermee. Als je extreme kleren droeg en nog steeds dezelfde ideeen hebt, waarom het dan niet meer uitdragen??
Op dinsdag 31 december 2002 14:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
alsof je je moet gaan verkleden om diehard fan te zijn...
Get real.
Als je een idee of levensstijl hebt is dat voor het leven.
Zo niet, zegt dat genoeg over je stijl... fake dus.
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:36 schreef SETIBBIG het volgende:
Nee man.
Na mn 21 verjaardag zijn al mn skatebroeken enzo de prullenmand in gegaan.
Koop alles alleen nog maar bij de diesel store!Get real.
quote:Jou is het niet gelukt om die stijl aan te houden voor je hele leven, dus jij bent... FAKE?
Nee man.
quote:You tha man
Nee man.
Kleding heeft niets met je instelling te maken. 0,0%
quote:Ik zelf al een heel tijdje niet meer, maar ik ken er genoeg met hun punkkloffie aan en die zijn al dik in de dertig.
Op maandag 30 december 2002 20:22 schreef Sneakie het volgende:
Ik vroeg me af of er ook nog punkers zijn die na hun puberteit als het ware nog in hun punk outfit rondlopen? dus bv hanekam, misschien wijde broeken etc? Ik ben er wel van overtuigd dat de spirit wel in stand blijft maar blijft het uiterlijk ook in stand?
Het gaat er op den duur wel steeds ranziger uitzien hoor.... bah
quote:Onzin. Hoe ik vandaag over onderwerp A denk hoeft over 10 jaar niet hetzelfde te zijn en was misschien 10 jaar geleden ook heel anders... Hetzelfde met kleding en andere zaken...
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 19:42 schreef TrashNSk8 het volgende:
en heel af en toe wat spikes als ik uitga, maar dat is echt maar 3x per jaar ofzo (kost veel tijd en moeite)
vind het gewoon onzin om iets te dragen om ergens "bij te horen" je moet het toch mooi vinden, en ik vind mijn kleding mooi
quote:ik vind gabbers een beetje een triest volkje! Ik zie ooit nog een enkele lopen en die zou ik zo een had willen geven! Hij blijft tenminste wat ie was. Er is zon groote groep die meezwalkt met wat er op dat moment in is. Die zullen 2 jaar later al niet meer in die kleren lopen. Ik draag al jaaaren wije broeken en zal dat (denk ik) ok nog jaaaaren blijven doen. Ik vind dat mensen niet moeilijk mogen gaan doen omdat ik mijn wijde broekie draag. Nu is er (bij ons in de omgeving) zon skate trend. ieder klein gastje draagt een wijd broekje en heeft een skate board. dat is binnen nu een een jaar ook weer over.. ik vind niet dat je dat echt een groepmensen kunt noemen. meer de meelopers die plecies doen wat in is (of hen moeders
Op maandag 30 december 2002 20:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tis net zoals bij gabbers en goths... ik neem aan dat iedereen toch wel eens inziet dat het allemaal praatjesmakerij is...
quote:dat denk ik ook maar dan moet je wel over 10 jaar spreken ja en niet over 1 of 2 jaar. dat zijn wel de echte slechterikken. Ik had iemand in de klas wat echt een dikke nerd was en op de dag van zijn verjaardag heeft ie met zijn ma voor 800 gulden gabber kleding gekocht, echt alles erop en eraan hup haar beetje wegscheren en klaar, nou aan zulke mensen heb ik ECHT een niet normaal meer grote schurft hekel!
Op donderdag 2 januari 2003 01:14 schreef Asphyxion het volgende:[..]
Onzin. Hoe ik vandaag over onderwerp A denk hoeft over 10 jaar niet hetzelfde te zijn en was misschien 10 jaar geleden ook heel anders... Hetzelfde met kleding en andere zaken...
Kortom ik denk niet dat het zwalkers zijn die van kledingsmaak veranderen door de jaren heen maar dat gewoon in 99% van de gevallen de smaak neutraliseerd, en dat er een groepje dermate diehard in het aanhangen van zijn/haar stijl (+het trappen tegen de maatschappij natuurlijk) dat die de stijl in stand houden. Er lopen tenslotte nog steeds een groepje diehard hippies rond. Sjaah, van mij mogen ze.
En wat hierboven wordt gezegd van: jaaaaah hoor, ik gooi op 21ste al mijn broeken weg. Das natuurlijk bullshit. Dat gaat allemaal geleidelijk, der gaat een broek kapot en je koopt in plaats van een mega baggy een iets minder baggy broek, en geleidelijk aan hoor je ook bij de grijze massa .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |