Ik denk niet dat ze een spel gaan uitbrengen dat niet gedraaid kan worden op een paar generaties kaarten. Daarmee schieten ze zichzelf in de voet. Kijk maar naar het misbaar wat er opsteekt als er een generatie wordt afgedankt, ook al is ie al behoorlijk oud (zie BF2 en het laten vallen GF4 support).quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:12 schreef alsem het volgende:
wat zijn de systeem eisen? is die te draaien met de huidige videokaarten? (x800xt , geforce6/7 series)?
post je specs.. dan laten we wel weten of ie draaitquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:12 schreef alsem het volgende:
wat zijn de systeem eisen? is die te draaien met de huidige videokaarten? (x800xt , geforce6/7 series)?
Computers werken erg anders dan consoles Dagglaquote:Op maandag 27 juni 2005 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als de geruchten kloppen dan zijn de systeemeisen een XBOX 360.
Oftewel, hij komt wsl exclusief op de X360.
Goh, zou het.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Computers werken erg anders dan consoles Daggla
Uit de XBox 360 specs zou je veel meer kunnen halen dan dezelfde specs op een PC.
Dan klopt jouw beredenatie toch nietquote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goh, zou het.
Vond het al zo raar dat ik geen Windows scherm kreeg tijdens het opstarten van m'n consoles.....
Maar goed, het duurt meestal wel een jaar of 3 voor ze het maximale er uit weten te halen hoor..
Daar zullen we het maar op houden danquote:Op maandag 27 juni 2005 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke?
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal..
Heb je een linkje naar t gerucht ergens? Ik geloof hier namelijk helemaal, maar dan ook helemaal niets van.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als de geruchten kloppen dan zijn de systeemeisen een XBOX 360.
Oftewel, hij komt wsl exclusief op de X360.
Het staat onder andere in de PU en dat zegt me al genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:15 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar t gerucht ergens? Ik geloof hier namelijk helemaal, maar dan ook helemaal niets van.
FoK!Games is ook niet vies van geruchten posten maar die hebben t in ieder geval nog niet durven te plaatsen.
Dat het grote onzin is toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Het staat onder andere in de PU en dat zegt me al genoeg eigenlijk
Er staat wel meer in de PU over deze game.. dat er niks meer over vernomen wordt e.d.?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat het grote onzin is toch?
Zo'n game als dit ga je toch niet op een console uitbrengen
Hang jezelf als gamedeveloper dan maar meteen op aan je ballen.
het triple pack met starcraft: ghost lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wacht op de dual-pack samen met Duke Nukem 4ever.
Ja hallo; alsof ik ook al niet keilang op die andere Oblivion zit te wachten (The Elder Scrolls)quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Dragon_Lee het volgende:
Ondertussen wacht ik wel geduldig af...
Stalker heet inmiddels al nieteens meer Oblivion lost, het heet nu Shadow of Chernobyl dacht ikquote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo; alsof ik ook al niet keilang op die andere Oblivion zit te wachten (The Elder Scrolls)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |