Ja als het goed is wel dat staat op de officiele site ergens.. zou zo niet meer weten waar het precies stond want heb al zoveel zitten lezen over het spel.. ze hebben ergens op de site ook wat vragen en antwoorden gepost.. Maar heb een beetje over de gameplay zitten lezen maar je moet echt slapen eten je wapen schoonhouden. Tijdens het slapen dan krijg je ook dromen.. Zal eens kijken of ik de link nog kan vinden, maar na het lezen werd ik er toch best wel opgewonden van..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:33 schreef -Xerxes- het volgende:
Dit jaar?!!?!?!![]()
![]()
![]()
omg! Dat zou echt gaaf zijn
De releasedatum staat al een hele tijd op 27 Mei hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*kick*
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat we deze game niet meer zien in 2004...
Ik al ruim anderhalf jaarquote:Op maandag 27 december 2004 22:22 schreef Enyalius het volgende:
zit hier al een half jaar op te wachten
quote:S.T.A.L.K.E.R. not in May - 02/03/2005
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl will not hit its previously planned May release date. According to GSC's Oleg Yavorksy, GSC stated, "We're happy THQ has afforded us more time to work on this. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl is a huge, genre-defining game and we're going to make sure we release the game when it's reached our own very high standards, and those expected by our fans, and not before."
Het begint er behoorlijk op te lijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:36 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo, is dit het Duke Nukem Forever topic?
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef -Xerxes- het volgende:
The Elder Scrolls IV: Oblivion E3 2005 Hi-Res Movie is uit
OMG, dit spel gaat kont schoppen denk ik zo
Verkeerde topic dudequote:Op maandag 30 mei 2005 20:06 schreef -Xerxes- het volgende:
The Elder Scrolls IV: Oblivion E3 2005 Hi-Res Movie is uit
OMG, dit spel gaat kont schoppen denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |