Bij sommige spellen zelfs beterquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Kopen is goed
bron: www.gamer.nlquote:
Twee minuten bewegende beelden S.T.A.L.K.E.R.
Als alles verloopt zoals het hoort te verlopen, kunnen we al in het volgende kwartaal aan de haal gaan met S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl. Dat de releasedata negen van de tien keer nog verraderlijker zijn dan de apostel Judas weten we echter ook, maar dat terzijde. S.T.A.L.K.E.R. is een veelbelovende First Person Shooter, die in ontwikkeling is bij GSC Gameworld. In het spel neem je de rol aan van een lonesome ranger, ook wel Stalker genoemd. Stalkers zwerven rond in en rondom het gebied dat door de ontplofte kernreactor in Tsjernobyl getroffen is, en proberen hier mysteries op de lossen. De game belooft de speler een grote vrijheid, prachtige graphics en goede A.l.
Om al deze facetten nogmaals aan te tonen is er vandaag een zeer grote trailer online gekomen, die je voor een 120 MB grote download, dik twee minuten beeldmateriaal levert, op een resolutie van 800 bij 600. Downloaden kan vanaf dit adres.
Far Cry staat bij mij hoger in het verwachtingslijstje, Splinter Cell net daar onder, stukje daaronder STALKER (UT moet er gewoon bij, geweldige LAN en online game)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:12 schreef engessa het volgende:
Pff.. het wachten duurt zo lang.. de laatste paar maanden weinig interessant uitgekomen op gamegebied voor de pc en nu komt ineens vanalles tegelijk (Far Cry, Splinter Cell, UT2004) en dan DAARNA pas Stalker. Had liever gisteren Stalker gehad.. Dan had de rest nog wel een poosje weg kunnen blijven.
psst.. Dagla, kijk eens twee posts boven jequote:Op woensdag 3 maart 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
120mb filmpje van STALKER
Het later wegvliegen van objecten klopt volgens mij wel (ze simuleren de 'shockwaves' van explosies). Wel vond ik dat objecten hier en daar overdreven ver wegvlogen, zoals bijvoorbeeld die ladder die het beeld uit vloog door een simpel granaatje. Wat wel weer leuk was was dat kogels door 'dunne' objecten heen gingen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef Disorder het volgende:
Inderdaad. Een granaat ontplofte en zo'n seconde later vlogen de objecten pas weg. Ook stuiteren granaten nog steeds alle kanten op en lijkt het alsof ze gewoon stock geluiden gebruikt hebben voor de wapens. Visueel prachtig, maar er mag nog aardig aan gesleuteld worden.
Shockwaves gaan alleen met de snelheid van het geluid of net iets sneller (vandaar de knal over het algemeen), maar dit sloeg alles... Kastjes enzo waren dan weer wel cool gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het later wegvliegen van objecten klopt volgens mij wel (ze simuleren de 'shockwaves' van explosies). Wel vond ik dat objecten hier en daar overdreven ver wegvlogen, zoals bijvoorbeeld die ladder die het beeld uit vloog door een simpel granaatje. Wat wel weer leuk was was dat kogels door 'dunne' objecten heen gingen.
Mwa, vond het er wel vet uitzien.. Alleen het duurde idd ff voor er iets weg vloog.. Dat wordt vast nog wel gefixed..quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik zeggen dat ik alleen visueel onder de indruk was, maar dat er NIETS leek te kloppen van de physics? (veel te overdreven enzo)
quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat probleem heeft Far Cry nog altijd een STUK minder dan bij STALKER... Far Cry heeft alleen geen splashdamage bij granaten, terwijl het eigenlijk kleine stukjes metaal zijn die de wonden moeten maken... Kwestie van je huiswerk doen, schijnen wel meer foutjes in het wapentuig van Far Cry te zitten... (M16 die nauwkeuriger is dan de OICW, naar het schijnt)
quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee hoor, vind ze best prettig spelen eigenlijk...
kan niet vinden op internet over de release datum.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef Gstyles het volgende:
damndamn, en wanneer komtie uit?????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |