abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2004 @ 20:02:11 #101
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17414196
Het is dan ook een alpha, simpel figuur.
Hij lijkt me echt heel erg stoer zijn, alleen hoop ik dat de developers die walk animaties verbeteren, mocht het waar zijn dat die zo knullig lopen.
Die co-op mode lijkt me ook best wel hip, alleen moet ie dan met 8 spelers of eventueel meer uitkomen, 2 teams tegen elkaar bijvoorbeeld.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17414220
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:09 schreef Tribal_Souljah het volgende:
heb de alpha gespeeld was nog al buggy
Daar zijn alpha versies toch ook voor, om de bugs er nog uit te halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Games zaterdag 28 februari 2004 @ 20:11:03 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17414370
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:02 schreef Piro het volgende:

Die co-op mode lijkt me ook best wel hip, alleen moet ie dan met 8 spelers of eventueel meer uitkomen, 2 teams tegen elkaar bijvoorbeeld.
simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_17414567
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?
Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.
  Eindredactie Games zaterdag 28 februari 2004 @ 20:28:00 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17414629
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.
als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co op
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:43:22 #106
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17417764
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:28 schreef donald_dick het volgende:

[..]

als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co op
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17430166
Hier staat nog een stukje over de co-op: http://www.avault.com/articles/getarticle.asp?name=stalker&page=2
quote:
How does the single-player game differ from the multiplayer cooperative mode?

The multiplayer cooperative mode is very much like the single-player game, just with more than one human player living in the Zone.
Lijkt erop dat ik wel gelijk had
pi_17430485
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:

[..]

Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
Mwah, een 64 spelers in een gebied van 30 vierkante kilometer lijkt me ook niet echt geweldig. Van mij mogen in de coop de npc's ook wel blijven
  Eindredactie Games maandag 1 maart 2004 @ 00:08:54 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17436369
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:

[..]

Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
das gewoon team deathmatch
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 1 maart 2004 @ 00:40:59 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17436923
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef donald_dick het volgende:

[..]

das gewoon team deathmatch
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games maandag 1 maart 2004 @ 00:42:03 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17436939
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
ja dus? wat veranderen de rpg elementen daaraan ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 1 maart 2004 @ 00:57:34 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17437135
dat je beter niet doelloos moet gaan rondschieten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 1 maart 2004 @ 01:01:11 #113
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17437181
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten. .
-
pi_17437191
Hoi Daggla

Weet jij al een officiele release-date?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 maart 2004 @ 01:08:06 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17437237
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:02 schreef vosss het volgende:
Hoi Daggla

Weet jij al een officiele release-date?
quote:
There is no clear-cut ship date for this game; the best Oleg could tell me was "late spring or early summer [of 2004]" -ign.com

Op tothegame.com staat 28 Mei.
ik twijfel trouwens nog of ik de titel ga veranderen.. Uit protest tegen de naamsverandering en zo .
-
pi_17437268
Okay, nog een paar maandjes wachten dus sowieso
En wb die titel? Staan laten!

Als ie uitkomt dan pak ik mn dikke watervaste stift en zet een dikke vette streep erdoor en schrijf op het doosje: Oblivion Lost\
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_17437276
Hoe geil klinkt dat:

Oblivion Lost

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 maart 2004 @ 01:29:12 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17437403
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:

Oblivion Lost
Ja, dat Shadows over Chernobyl klinkt zo cheesy.. .
Maar goed, Splinter Cell 2 is er ook bijna.. .
-
pi_17437604
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:

Oblivion Lost
Die naam staat nog steeds op de officiele site. Ik heb weer hoop.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:11:32 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17439770
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten. .
TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17439783
Oblivion Lost .
SoT .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:47:13 #122
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_17440140
Shadows over Chernobyl

Wat is dat voor een kutnaam? Oblivion Lost klinkt véééééél beter.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 1 maart 2004 @ 11:23:32 #123
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17441476
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...
Niets mis met een potje TDM in een goede clan-war. .
-
  maandag 1 maart 2004 @ 14:29:09 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17442986
Niet in zon spel, daar hebben we UT en Q3 voor... (al wordt elk atmospherisch spel tot de grond toe afgebroken door dat soort spelers, kijk maar naar JK2, AvP2 etc... Iedereen speelt het alsof het quake is en gebruikt alleen de lamste wapens, zonder dat daar ook maar enige balans in gebracht is )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17460070
In de PC GamePlay van deze maand staat een 4-pagina lang interview met Oleg Yavorsky, de PR-manager van GSC. Op zich staat er niet echt nieuwe informatie in, maar het geeft wel een leuk overzicht van het spel en er staan een paar geweldige screenshots bij.

Overigens staat er op de officiele S.T.A.L.K.E.R.-site een langer interview, waarin eigenlijk alles staat wat we tot nu toe weten over het spel;

http://www.stalker-game.com/index.php?t=news&id=106&s=news&page=0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')