Daar zijn alpha versies toch ook voor, om de bugs er nog uit te halenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:09 schreef Tribal_Souljah het volgende:
heb de alpha gespeeld was nog al buggy![]()
simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:02 schreef Piro het volgende:
Die co-op mode lijkt me ook best wel hip, alleen moet ie dan met 8 spelers of eventueel meer uitkomen, 2 teams tegen elkaar bijvoorbeeld.
Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?
als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co opquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co op![]()
Lijkt erop dat ik wel gelijk hadquote:How does the single-player game differ from the multiplayer cooperative mode?
The multiplayer cooperative mode is very much like the single-player game, just with more than one human player living in the Zone.
Mwah, een 64 spelers in een gebied van 30 vierkante kilometer lijkt me ook niet echt geweldig. Van mij mogen in de coop de npc's ook wel blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:
[..]
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
das gewoon team deathmatchquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:
[..]
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...quote:Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das gewoon team deathmatch
ja dus? wat veranderen de rpg elementen daaraan ?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
quote:Op maandag 1 maart 2004 01:02 schreef vosss het volgende:
Hoi Daggla
Weet jij al een officiele release-date?
quote:There is no clear-cut ship date for this game; the best Oleg could tell me was "late spring or early summer [of 2004]" -ign.com
Ja, dat Shadows over Chernobyl klinkt zo cheesy..quote:Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:Oblivion Lost
Die naam staat nog steeds op de officiele site. Ik heb weer hoop.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:Oblivion Lost
TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...quote:Op maandag 1 maart 2004 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten..
Niets mis met een potje TDM in een goede clan-war.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |