quote:Wat voor een is het?
Op dinsdag 30 december 2003 19:50 schreef Disorder het volgende:
Ik haat mijn videokaart.
quote:Ik zou gewoon wachten totdat HL2 en S.T.A.L.K.E.R. in de schappen liggen en dan pas kijken voor een nieuwe, ze zijn dan gegarandeerd weer een paar tientjes goedkoper dan nu
Op dinsdag 30 december 2003 19:50 schreef Disorder het volgende:
Ik haat mijn videokaart.
Tot die tijd nog ff afzien met je huidige
Doe ik ook met mijn Ti4200 128MB
quote:Een GeForce 2 MX400. Die heeft die pixel shader optie niet. Dat zorgde er bij de Deus Ex2 demo, de Silent Hill 3 demo en nu de Stalker alpha voor dat het dus gewoon niet werkt.
Op dinsdag 30 december 2003 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat voor een is het?
quote:For god sake, koop een nieuwe! Vergeet wat ik zei over dat wachten!
Op dinsdag 30 december 2003 19:59 schreef Disorder het volgende:[..]
Een GeForce 2 MX400. Die heeft die pixel shader optie niet. Dat zorgde er bij de Deus Ex2 demo, de Silent Hill 3 demo en nu de Stalker alpha voor dat het dus gewoon niet werkt.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:31 schreef Xrenity het volgende:
[EDIT]
-lezen-
de alpha is btw helemaal niet leuk, slechte AI, en binnen 3 schoten ben je dood.
[Dit bericht is gewijzigd door Xrenity op 30-12-2003 20:01]
quote:En Far Cry straks ook niet..
Op dinsdag 30 december 2003 19:59 schreef Disorder het volgende:[..]
Een GeForce 2 MX400. Die heeft die pixel shader optie niet. Dat zorgde er bij de Deus Ex2 demo, de Silent Hill 3 demo en nu de Stalker alpha voor dat het dus gewoon niet werkt.
quote:Far Cry, STALKER en HL2 hoopte ik eik al onder de kerstboom te vinden dit jaar
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En Far Cry straks ook niet..
.
Tijd voor een upgrade.
Ik kan niet meer wachten hoeveel moois eraan zit te komen!
quote:En Doom³ en Half-life 2 zullen ook ruk draaien. Ik moet ook nog nieuw geheugen kopen. Ik heb SDRam, en dat werkt ook niet snel genoeg. Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen om nieuw geheugen te kunnen draaien. Dan moet ik ook nog eens een nieuwe videokaart kopen. Ik sta nu al in het rood
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En Far Cry straks ook niet..
.
Tijd voor een upgrade.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 30-12-2003 20:04]
back OT
quote:Ik heb met je te doen, zullen we een lichtje voor Disorder in het leven roepen?
Op dinsdag 30 december 2003 20:04 schreef Disorder het volgende:[..]
En Doom³ en Half-life 2 zullen ook ruk draaien. Ik moet ook nog nieuw geheugen kopen. Ik heb SDRam, en dat werkt ook niet snel genoeg. Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen om nieuw geheugen te kunnen draaien. Dan moet ik ook nog eens een nieuwe videokaart kopen. Ik sta nu al in het rood
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:05 schreef vosss het volgende:[..]
Ik heb met je te doen, zullen we een lichtje voor Disorder in het leven roepen?
quote:Ik heb het stap voor stap gedaan.. Eerst het belangrijkste (videokaart) en een MoBo, processor.. Geheugen had ik al, maar dat is inmiddeks
Op dinsdag 30 december 2003 20:04 schreef Disorder het volgende:[..]
En Doom³ en Half-life 2 zullen ook ruk draaien. Ik moet ook nog nieuw geheugen kopen. Ik heb SDRam, en dat werkt ook niet snel genoeg. Ik zal dus een nieuw moederbord moeten kopen om nieuw geheugen te kunnen draaien. Dan moet ik ook nog eens een nieuwe videokaart kopen. Ik sta nu al in het rood
![]()
![]()
quote:de alpha ziet er iig heel mooi uit hier
Op dinsdag 30 december 2003 20:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terwijl iederen de aandacht richt op Far Cry, HL2 en Doom III, is STALKER echt bezig een enorme sleeper-hit te worden...
Ik heb al die filmpjes inmiddels gezien, en dit kan alleen maar heel goed worden...
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 31-12-2003 03:34]
Nog nieuws behalve die geleakte alpha (die ik niet ga downloaden)
Is er al een release-date bekend ofzo?
quote:Niet dat ik weet maar die alpha is best grappig. De besturing voelt iig erg goed aan, ik heb echt het idee dat dit een retestrakke multiplayer gaat worden
Op vrijdag 13 februari 2004 08:50 schreef vosss het volgende:
schop!Nog nieuws behalve die geleakte alpha (die ik niet ga downloaden)
Is er al een release-date bekend ofzo?
quote:Grappig dat mensen iets verwachten van een alpha, de graphics leken iig nergens op dus wat had je er precies van verwacht ?
Op zondag 4 januari 2004 13:23 schreef search64 het volgende:
De geleakte Alpha doet het bij mij iig prima, maar dat kan ook zijn omdat er nog geen vijanden inzitten, of ik was gewoon te ongeduldig. Het ziet er aardig uit, maar ik had eigenlijk iets meer verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |