abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2004 @ 20:02:11 #101
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17414196
Het is dan ook een alpha, simpel figuur.
Hij lijkt me echt heel erg stoer zijn, alleen hoop ik dat de developers die walk animaties verbeteren, mocht het waar zijn dat die zo knullig lopen.
Die co-op mode lijkt me ook best wel hip, alleen moet ie dan met 8 spelers of eventueel meer uitkomen, 2 teams tegen elkaar bijvoorbeeld.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17414220
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:09 schreef Tribal_Souljah het volgende:
heb de alpha gespeeld was nog al buggy
Daar zijn alpha versies toch ook voor, om de bugs er nog uit te halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Games zaterdag 28 februari 2004 @ 20:11:03 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17414370
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:02 schreef Piro het volgende:

Die co-op mode lijkt me ook best wel hip, alleen moet ie dan met 8 spelers of eventueel meer uitkomen, 2 teams tegen elkaar bijvoorbeeld.
simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_17414567
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

simpele figuur, heb je wel een idee wat co-op inhoudt?
Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.
  Eindredactie Games zaterdag 28 februari 2004 @ 20:28:00 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17414629
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je kunt hierbij wel een co-op mode inbouwen waarbij je eventueel tegen elkaar speelt. Geef gewoon beide spelers de rol van een aparte stalker en dump ze in het spel. Aangezien elke stalker zelf vrienden en vijanden kan maken kan je in dit geval dus samenspelen maar elkaar ook als vijanden zien, terwijl je toch samen de 'single player' speelt.
als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co op
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:43:22 #106
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17417764
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:28 schreef donald_dick het volgende:

[..]

als je elkaar als vijand kan zien, dan is het geen co op
Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17430166
Hier staat nog een stukje over de co-op: http://www.avault.com/articles/getarticle.asp?name=stalker&page=2
quote:
How does the single-player game differ from the multiplayer cooperative mode?

The multiplayer cooperative mode is very much like the single-player game, just with more than one human player living in the Zone.
Lijkt erop dat ik wel gelijk had
pi_17430485
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:

[..]

Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
Mwah, een 64 spelers in een gebied van 30 vierkante kilometer lijkt me ook niet echt geweldig. Van mij mogen in de coop de npc's ook wel blijven
  Eindredactie Games maandag 1 maart 2004 @ 00:08:54 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17436369
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef Piro het volgende:

[..]

Jawel, je co-opped als team tegen een ander co-oppend team, NPC's zijn boring, zéker als je met z'n vieren een slachting aanricht in radioactief rusland.
das gewoon team deathmatch
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 1 maart 2004 @ 00:40:59 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17436923
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef donald_dick het volgende:

[..]

das gewoon team deathmatch
maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games maandag 1 maart 2004 @ 00:42:03 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_17436939
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
ja dus? wat veranderen de rpg elementen daaraan ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 1 maart 2004 @ 00:57:34 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17437135
dat je beter niet doelloos moet gaan rondschieten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 1 maart 2004 @ 01:01:11 #113
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17437181
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

maar dan met RPG elementen en doelen om te behalen...
Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten. .
-
pi_17437191
Hoi Daggla

Weet jij al een officiele release-date?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 maart 2004 @ 01:08:06 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17437237
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:02 schreef vosss het volgende:
Hoi Daggla

Weet jij al een officiele release-date?
quote:
There is no clear-cut ship date for this game; the best Oleg could tell me was "late spring or early summer [of 2004]" -ign.com

Op tothegame.com staat 28 Mei.
ik twijfel trouwens nog of ik de titel ga veranderen.. Uit protest tegen de naamsverandering en zo .
-
pi_17437268
Okay, nog een paar maandjes wachten dus sowieso
En wb die titel? Staan laten!

Als ie uitkomt dan pak ik mn dikke watervaste stift en zet een dikke vette streep erdoor en schrijf op het doosje: Oblivion Lost\
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_17437276
Hoe geil klinkt dat:

Oblivion Lost

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 maart 2004 @ 01:29:12 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17437403
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:

Oblivion Lost
Ja, dat Shadows over Chernobyl klinkt zo cheesy.. .
Maar goed, Splinter Cell 2 is er ook bijna.. .
-
pi_17437604
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef vosss het volgende:
Hoe geil klinkt dat:

Oblivion Lost
Die naam staat nog steeds op de officiele site. Ik heb weer hoop.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:11:32 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17439770
quote:
Op maandag 1 maart 2004 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Objectives? Das weer wat anders dan TDM.. Ik hoop trouwens wel dat alle gebruikelijke varianten er in zitten. .
TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17439783
Oblivion Lost .
SoT .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:47:13 #122
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_17440140
Shadows over Chernobyl

Wat is dat voor een kutnaam? Oblivion Lost klinkt véééééél beter.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 1 maart 2004 @ 11:23:32 #123
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17441476
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

TDM wordt een beetje saai, zeker op zon groot level...
Niets mis met een potje TDM in een goede clan-war. .
-
  maandag 1 maart 2004 @ 14:29:09 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17442986
Niet in zon spel, daar hebben we UT en Q3 voor... (al wordt elk atmospherisch spel tot de grond toe afgebroken door dat soort spelers, kijk maar naar JK2, AvP2 etc... Iedereen speelt het alsof het quake is en gebruikt alleen de lamste wapens, zonder dat daar ook maar enige balans in gebracht is )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17460070
In de PC GamePlay van deze maand staat een 4-pagina lang interview met Oleg Yavorsky, de PR-manager van GSC. Op zich staat er niet echt nieuwe informatie in, maar het geeft wel een leuk overzicht van het spel en er staan een paar geweldige screenshots bij.

Overigens staat er op de officiele S.T.A.L.K.E.R.-site een langer interview, waarin eigenlijk alles staat wat we tot nu toe weten over het spel;

http://www.stalker-game.com/index.php?t=news&id=106&s=news&page=0
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:21:19 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17460718
Ik wil het spel zelf gewoon
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17461418
Zit er stiekem toch aan te denken om deze game ook maar eens te kopen
Wanneer moet ie ongeveer uitkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Mister_T op 02-03-2004 15:11:34 ]
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 2 maart 2004 @ 14:44:20 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17462066
Kopen is goed
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17463410
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Kopen is goed
Bij sommige spellen zelfs beter
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:15:46 #130
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17463849
Downen is gewoon geen optie, stiekem
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:12:30 #131
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17466119
Pff.. het wachten duurt zo lang.. de laatste paar maanden weinig interessant uitgekomen op gamegebied voor de pc en nu komt ineens vanalles tegelijk (Far Cry, Splinter Cell, UT2004) en dan DAARNA pas Stalker. Had liever gisteren Stalker gehad.. Dan had de rest nog wel een poosje weg kunnen blijven.
pi_17474225
quote:

Twee minuten bewegende beelden S.T.A.L.K.E.R.



Als alles verloopt zoals het hoort te verlopen, kunnen we al in het volgende kwartaal aan de haal gaan met S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl. Dat de releasedata negen van de tien keer nog verraderlijker zijn dan de apostel Judas weten we echter ook, maar dat terzijde. S.T.A.L.K.E.R. is een veelbelovende First Person Shooter, die in ontwikkeling is bij GSC Gameworld. In het spel neem je de rol aan van een lonesome ranger, ook wel Stalker genoemd. Stalkers zwerven rond in en rondom het gebied dat door de ontplofte kernreactor in Tsjernobyl getroffen is, en proberen hier mysteries op de lossen. De game belooft de speler een grote vrijheid, prachtige graphics en goede A.l.

Om al deze facetten nogmaals aan te tonen is er vandaag een zeer grote trailer online gekomen, die je voor een 120 MB grote download, dik twee minuten beeldmateriaal levert, op een resolutie van 800 bij 600. Downloaden kan vanaf dit adres.
bron: www.gamer.nl
  woensdag 3 maart 2004 @ 02:12:29 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17474352
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:12 schreef engessa het volgende:
Pff.. het wachten duurt zo lang.. de laatste paar maanden weinig interessant uitgekomen op gamegebied voor de pc en nu komt ineens vanalles tegelijk (Far Cry, Splinter Cell, UT2004) en dan DAARNA pas Stalker. Had liever gisteren Stalker gehad.. Dan had de rest nog wel een poosje weg kunnen blijven.
Far Cry staat bij mij hoger in het verwachtingslijstje, Splinter Cell net daar onder, stukje daaronder STALKER (UT moet er gewoon bij, geweldige LAN en online game)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:14:39 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17477434
120mb filmpje van STALKER

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 03-03-2004 11:24:35 ]
-
pi_17477546
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
120mb filmpje van STALKER
psst.. Dagla, kijk eens twee posts boven je
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:30:40 #136
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17477604
Heilgie shit, wat gaat STALKER roelen zeg.. Fuck HL2, Far Cry en de rest van de FPS games waar iedereen op wacht.. .
-
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:33:53 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17478766
Mag ik zeggen dat ik alleen visueel onder de indruk was, maar dat er NIETS leek te kloppen van de physics? (veel te overdreven enzo)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17479892
Inderdaad. Een granaat ontplofte en zo'n seconde later vlogen de objecten pas weg. Ook stuiteren granaten nog steeds alle kanten op en lijkt het alsof ze gewoon stock geluiden gebruikt hebben voor de wapens. Visueel prachtig, maar er mag nog aardig aan gesleuteld worden.
pi_17480609
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef Disorder het volgende:
Inderdaad. Een granaat ontplofte en zo'n seconde later vlogen de objecten pas weg. Ook stuiteren granaten nog steeds alle kanten op en lijkt het alsof ze gewoon stock geluiden gebruikt hebben voor de wapens. Visueel prachtig, maar er mag nog aardig aan gesleuteld worden.
Het later wegvliegen van objecten klopt volgens mij wel (ze simuleren de 'shockwaves' van explosies). Wel vond ik dat objecten hier en daar overdreven ver wegvlogen, zoals bijvoorbeeld die ladder die het beeld uit vloog door een simpel granaatje. Wat wel weer leuk was was dat kogels door 'dunne' objecten heen gingen.
pi_17482356
Vanmiddag in de boekwinkel ff de PC Gameplay doorgebladerd...kwam er toen pas achter dat Stalker door de Russen in elkaar wordt gezet

Screens zagen er erg gaaf uit en vooral het feit dat het leeuwedeel van de gebouwen in Stalker in het echt ook in Tsjernobyl staat is erg, erg koel. En dus ben ik, met de voorwaarde dat de physics bijgeschroefd worden, zeker een potentiele koper...
  woensdag 3 maart 2004 @ 16:02:49 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17482775
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 14:03 schreef kipknots het volgende:

[..]

Het later wegvliegen van objecten klopt volgens mij wel (ze simuleren de 'shockwaves' van explosies). Wel vond ik dat objecten hier en daar overdreven ver wegvlogen, zoals bijvoorbeeld die ladder die het beeld uit vloog door een simpel granaatje. Wat wel weer leuk was was dat kogels door 'dunne' objecten heen gingen.
Shockwaves gaan alleen met de snelheid van het geluid of net iets sneller (vandaar de knal over het algemeen), maar dit sloeg alles... Kastjes enzo waren dan weer wel cool gedaan
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:11:51 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17486907
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik zeggen dat ik alleen visueel onder de indruk was, maar dat er NIETS leek te kloppen van de physics? (veel te overdreven enzo)
Mwa, vond het er wel vet uitzien.. Alleen het duurde idd ff voor er iets weg vloog.. Dat wordt vast nog wel gefixed..
Dat probleem heeft Far Cry trouwens ook.. De wapens voelen "nep", maar dat is een kwestie van tunen.. .
-
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:33:45 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17487335
Dat probleem heeft Far Cry nog altijd een STUK minder dan bij STALKER... Far Cry heeft alleen geen splashdamage bij granaten, terwijl het eigenlijk kleine stukjes metaal zijn die de wonden moeten maken... Kwestie van je huiswerk doen, schijnen wel meer foutjes in het wapentuig van Far Cry te zitten... (M16 die nauwkeuriger is dan de OICW, naar het schijnt)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:35:56 #144
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17487367
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat probleem heeft Far Cry nog altijd een STUK minder dan bij STALKER... Far Cry heeft alleen geen splashdamage bij granaten, terwijl het eigenlijk kleine stukjes metaal zijn die de wonden moeten maken... Kwestie van je huiswerk doen, schijnen wel meer foutjes in het wapentuig van Far Cry te zitten... (M16 die nauwkeuriger is dan de OICW, naar het schijnt)
!
De zin klopte niet meer omdat ik een stuk had weggelaten.. Wat ik bedoelde is dat de wapens in Far Cry erg "nep" aanvoelen.. Beetje lastig onder woorden te brengen wat ik bedoel.. Denk dat je het wel begrijpt, .
-
  woensdag 3 maart 2004 @ 21:04:19 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17487904
Nee hoor, vind ze best prettig spelen eigenlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 maart 2004 @ 21:07:52 #146
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17488027
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee hoor, vind ze best prettig spelen eigenlijk...
, ik vond het nog lang niet goed aanvoelen eerlijk gezegd..
Enfin, das voor het FC topic.. . Ik hoop iig dat er een STALKER demo komt gauw. .
-
  donderdag 4 maart 2004 @ 01:01:35 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17488216
Mjah, tis virtueel, dus het voelt niet, denk ik dan... Ik vond het prettig genoeg iig

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17500797
de wapens in de alpha van stalker voelen nou juist wel fijn alleen dat ze zo klinken is een beetje minder
  zaterdag 13 maart 2004 @ 09:33:05 #149
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_17683751
damn damn, en wanneer komtie uit?????????
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zaterdag 13 maart 2004 @ 09:41:09 #150
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17683795
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 09:33 schreef Gstyles het volgende:
damn damn, en wanneer komtie uit?????????
kan niet vinden op internet over de release datum.
http://www.gamershell.com(...)04&todate=03.13.2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')