De Chernobyl reactor, precies zoals ie in het echt ook is. Hier gaat het dus eigenlijk om.
Dit is dus echt heel erg mooi. Kijk eens naar de grootte van dat gebouw.
quote:Begin 2004, als het goed is. Het spel zou eerst in de herfst van die jaar uitkomen, maar dat is de makers niet gelukt.
Op zondag 6 juli 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Geil spelleke, wanneer is de release?
quote:Mijn upgrade staat voor eind dit jaar geplanned, samen met de release van HL2.
Op zondag 6 juli 2003 20:53 schreef TWuD het volgende:
Leuk... maar ik zou halflife 2 en far cry ook nie onderschatten.. die dit jaar wel uitkomen (zeggen ze) heb de filmpjes gezien van de e3 beurs in LA en moet zeggen adt ut tijd wordt om up te graden dus spaar maar alvast jongens![]()
![]()
quote:Mijn Upgrade komt binnenkort
Op zondag 6 juli 2003 20:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mijn upgrade staat voor eind dit jaar geplanned, samen met de release van HL2.
quote:Ja , http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=352
Op maandag 21 juli 2003 02:00 schreef piet_pelle het volgende:
Wat, trailer ??
quote:hhhmz, ik zal die trailer ook eens binnen trtekken ff, maar dat zou idd erg kut zijn zeg, want op de screens ziet het er echt ubergeil uit allemaal
Op maandag 21 juli 2003 12:02 schreef Disorder het volgende:
Na het zien van de trailer begin ik toch te twijfelen over dit spel, en wel over het volgende. Het spel ziet er op screenshots nou eenmaal beter uit dan in beweging. De loopanimaties, valbewegingen en stuiterende objecten zien er verschrikkelijk knullig uit. Echt knudde gewoon. Hopelijk wordt hier nog aan gewerkt, dan zie ik het nog wel goed komen. Maar wat zou het zonde zijn als men het daar liet liggen. Het stoort namelijk verschrikkelijk. Let bijvoorbeeld eens op de vijandelijke stalkers, die lopen niet, maar glijden eigenlijk over de grond. Ik heb zulke slechte animaties al lange tijd niet meer gezien.
quote:Ik heb bij de trailer alleen maar geluid en geen beeld..... Heb hem al geopend met MP , Divx , QT , PowerDVD enz. maar niks nakkes nada
Op maandag 21 juli 2003 12:02 schreef Disorder het volgende:
Na het zien van de trailer begin ik toch te twijfelen over dit spel, en wel over het volgende. Het spel ziet er op screenshots nou eenmaal beter uit dan in beweging. De loopanimaties, valbewegingen en stuiterende objecten zien er verschrikkelijk knullig uit. Echt knudde gewoon. Hopelijk wordt hier nog aan gewerkt, dan zie ik het nog wel goed komen. Maar wat zou het zonde zijn als men het daar liet liggen. Het stoort namelijk verschrikkelijk. Let bijvoorbeeld eens op de vijandelijke stalkers, die lopen niet, maar glijden eigenlijk over de grond. Ik heb zulke slechte animaties al lange tijd niet meer gezien.
quote:Niemand wil mij blijkbaar helepen met mijn probleem dat ik alleen geluid heb maar geen beeld
Op maandag 21 juli 2003 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die trailer is wel geil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |