abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 3 oktober 2018 @ 16:17:41 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182295647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:00 schreef TjjWester het volgende:
Gekke vraag, maar ik blijf een man he, wat doe je met al je spullen tijdens het shoppen? Ga je die steeds terug brengen naar je auto met het risico dat ze die openbreken?

In amerika kun je een james inhuren die met jouw spullen sleept maar dat lijkt me niks.
Trolley?
Of zoiets
pi_182295691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:00 schreef TjjWester het volgende:
Gekke vraag, maar ik blijf een man he, wat doe je met al je spullen tijdens het shoppen? Ga je die steeds terug brengen naar je auto met het risico dat ze die openbreken?

In amerika kun je een james inhuren die met jouw spullen sleept maar dat lijkt me niks.
daarvoor ga jij toch mee, als pakezel? Maar volgens mij hebben ze kluisjes, ergens bij de toiletten volgens mij
pi_182295789
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

daarvoor ga jij toch mee, als pakezel? Maar volgens mij hebben ze kluisjes, ergens bij de toiletten volgens mij
O is dat mijn taak >:) :D :D ik dacht dat ik alleen mee mocht als chauffeur, betaler en uitzoeker van een restaurant O-) O-) O-)
speak only if it improves the silence.
pi_182295832
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zijn er kluisjes?
Een rugtas is ook een optie.
Ben wel benieuwd hoeveel er gekocht gaat worden nu.
Ik wil in iedergeval wat electronica kopen, daar wil je niet mee leuren.
speak only if it improves the silence.
pi_182296306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:26 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik wil in iedergeval wat electronica kopen, daar wil je niet mee leuren.
Zal je zien dat de vrouw dat weer niet wil hebben, of heb je er zo een die dat geen kut boeit? Ik hoor regelmatig geklaag van vrienden en collega's over die luidsprekers o.i.d. die ze niet mogen kopen van mevrouw, omdat ze niet passen bij het behang of een andere kutreden, kan ik me in ieder geval troosten dat ik als single daar geen last van heb (heel m'n huis is een mancave met elektronica) _O-
pi_182296331
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgrijselijk fenomeen, gewoon een heel groot winkelcentrum, maar het trekt hordes mensen. Zorg dat je auto een Duitse milieusticker heeft.
Tip: de drogisten, veel goedkoper dan in Nederland.
En nog een tip: spreek niet over ‘het vrouwtje’.
pi_182296346
Wacht tot kerst, krijg je er nog een doodtruttige kerstmarkt bij ook.
pi_182296368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:49 schreef warhamstr het volgende:
Wacht tot kerst, krijg je er nog een doodtruttige kerstmarkt bij ook.
Een troost: lekker glühwein zuipen tot je erbij neervalt O+
pi_182296664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:49 schreef warhamstr het volgende:
Wacht tot kerst, krijg je er nog een doodtruttige kerstmarkt bij ook.
dan heb je in elk geval een reden om af en toe naar buiten te lopen voor Bratwurst, Lachs of Reibekuchen. Maar ook dat eten compenseert die hel niet meer voor mij.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:02:17 #35
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182335916
Tip: Blijf uit het 'echte' centrum van Oberhausen weg.

Tenzij je een zwak hebt voor een combinatie van de sfeer van de ddr/een buurtwinkelcentrum in een vage buitenwijk, dichte rolluiken (vorig jaar iig opvallend veel), Zeeman-achtige winkels en depressief kijkend of gewoon dubieus winkelpubliek.
pi_182335951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:02 schreef Eightyone het volgende:
Tip: Blijf uit het 'echte' centrum van Oberhausen weg.

Tenzij je een zwak hebt voor een combinatie van een ddr-sfeer, dichte rolluiken, Zeeman-achtige winkels en depressief kijkend of gewoon dubieus winkelpubliek.
veel Duitse binnensteden worden steeds treuriger ja, en Oberhausen is wel een dieptepunt. Elk derde pand is inmiddels een Spielhalle
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:09:13 #37
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182336013
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

veel Duitse binnensteden worden steeds treuriger ja, en Oberhausen is wel een dieptepunt. Elk derde pand is inmiddels een Spielhalle
Ik meende er vorig jaar, na CentrO, nog een rondje te maken. Wat jaren terug, toen er bijvoorbeeld nog een Galeria Kaufhof zat, was dat nog niet zo gruwelijk.

Nu had het iets vreemd naargeestigs.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:21:10 #38
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182336245
Iemand vraagt naar ervaringen met CentrO want zijn vriendin wil graag naar een groot winkelcentrum en er komen adviezen om gewoon lekker iets anders te gaan doen, want zulke winkelcentra zijn toch kut. FOK!adviestopics. _O-
pi_182336443
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:21 schreef PiyeReloaded het volgende:
Iemand vraagt naar ervaringen met CentrO want zijn vriendin wil graag naar een groot winkelcentrum en er komen adviezen om gewoon lekker iets anders te gaan doen, want zulke winkelcentra zijn toch kut. FOK!adviestopics. _O-
Niet zijn vriendin; het vrouwtje.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:41:18 #40
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182336605
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:31 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Niet zijn vriendin; het vrouwtje.
Ja, dat krijg ik niet uit mijn toetsenbord.
pi_182352286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:23 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

En een Legoland _O_
een discovery center, dat is meer een grote ballenbak :')
pi_182380319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:00 schreef TjjWester het volgende:
Gekke vraag, maar ik blijf een man he, wat doe je met al je spullen tijdens het shoppen? Ga je die steeds terug brengen naar je auto met het risico dat ze die openbreken?

In amerika kun je een james inhuren die met jouw spullen sleept maar dat lijkt me niks.
zo groot is het daar ook weer niet.

en verder zn sticker.. heb ik nog nooit gehaald of gebruikt en kom er toch jaarlijks omdat apple daar zit.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_182384035
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:21 schreef Chinless het volgende:

[..]

zo groot is het daar ook weer niet.

en verder zn sticker.. heb ik nog nooit gehaald of gebruikt en kom er toch jaarlijks omdat apple daar zit.
Het grootste shoppingcenter van west-europa en ja het is er wel groot, weet ik nu uit ervaring.
speak only if it improves the silence.
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 08:20:02 #44
42184 crew  DaMart
pi_182384107
Ik ben er vorig jaar geweest omdat we in de buurt waren en mijn vriendin er naartoe wilde... viel me behoorlijk tegen.

Hoewel ik het eigenlijk nog groter had verwacht, waren er voor mij ook te veel winkels waar mijn vriendin veel te lang in rond wilde neuzen :X :').

Leukste gedeelte was eigenlijk de foodcourt :Y).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:25:34 #45
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182414528
Ik kom regelmatig in Centro. Als je van kleding winkelen houdt zit je er gebakken want het stikt er van de kledingzaken. Er zit ook een Saturn, een LEGO store en een Apple Store. Het is geloof ik het grootste winkelcentrum van Europa. Gratis parkeren, als je P5 pakt zit je lekker in het midden.
Achter het Centro zit een horeca straat (dus niet dat vreetplein, maar echt achter het Centro) met restaurants.
Als je na half november gaat is het winkelcentrum prachtig in kerststijl versierd, en heb je in die horecastraat een kerstmarkt.
Als het even kan zou ik de zaterdag vermijden want dat stikt het er van de busladingen Nederlanders en dat is nogal vervelend.
Het is nog geen km van de snelweg en dat is het enige stukje waar je die sticker voor nodig hebt. Als je verder nooit in Duitsland komt zou ik het er op gokken. Maar dat is makkelijk gezegd, ik heb zelf gewoon zo'n sticker ;)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_182429223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:25 schreef jajablahblah het volgende:
grootste winkelcentrum van Europa.
CentrO is "slechts" het grootste winkelcentrum van Duitsland. Westfield in Londen is na een recente uitbreiding bijna 2 keer zo groot. https://www.retaildetail.nl/nl/news/vastgoed/uitbreiding-maakt-van-westfield-grootste-winkelcentrum-van-europa.

Maar los hiervan, ben al vele malen in CentrO geweest, maar gevarieerd is het niet en op zaterdagen vreselijk druk. Rij 15 kilometer verder naar Essen, met de Limbecker Platz en Rathaus Galerie, ook gigantisch veel winkels. En er zit een gigantische Primark, wat een nogal populaire winkel schijnt te zijn bij "de vrouwtjes".
pi_182431816
quote:
12s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:49 schreef quarterpounder het volgende:

[..]

CentrO is "slechts" het grootste winkelcentrum van Duitsland. Westfield in Londen is na een recente uitbreiding bijna 2 keer zo groot. https://www.retaildetail.nl/nl/news/vastgoed/uitbreiding-maakt-van-westfield-grootste-winkelcentrum-van-europa.

Maar los hiervan, ben al vele malen in CentrO geweest, maar gevarieerd is het niet en op zaterdagen vreselijk druk. Rij 15 kilometer verder naar Essen, met de Limbecker Platz en Rathaus Galerie, ook gigantisch veel winkels. En er zit een gigantische Primark, wat een nogal populaire winkel schijnt te zijn bij "de vrouwtjes".
Grootste winkelcentrum van west-europa claimen ze zelf, dat zou best eens kunnen.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:20:47 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182431855
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Grootste winkelcentrum van west-europa claimen ze zelf, dat zou best eens kunnen.
Grootste overdekte winkelcentrum volgens mij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182432170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:25 schreef jajablahblah het volgende:
Ik kom regelmatig in Centro. Als je van kleding winkelen houdt zit je er gebakken want het stikt er van de kledingzaken. Er zit ook een Saturn, een LEGO store en een Apple Store. Het is geloof ik het grootste winkelcentrum van Europa. Gratis parkeren, als je P5 pakt zit je lekker in het midden.
Achter het Centro zit een horeca straat (dus niet dat vreetplein, maar echt achter het Centro) met restaurants.
Als je na half november gaat is het winkelcentrum prachtig in kerststijl versierd, en heb je in die horecastraat een kerstmarkt.
Als het even kan zou ik de zaterdag vermijden want dat stikt het er van de busladingen Nederlanders en dat is nogal vervelend.
Het is nog geen km van de snelweg en dat is het enige stukje waar je die sticker voor nodig hebt. Als je verder nooit in Duitsland komt zou ik het er op gokken. Maar dat is makkelijk gezegd, ik heb zelf gewoon zo'n sticker ;)
Wat is het verschil met p1 p2 en p6???
speak only if it improves the silence.
pi_182435194
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
claimen ze zelf
CentrO zegt dat ze 125.000 m² hebben, Westfield London zegt dat ze 241.548 m² hebben. Maar voor Nederlandse begrippen is CentrO inderdaad nogal groot. En gratis parkeren. Dat trekt natuurlijk helemaal veel Hollanders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')