Niet dat dit iets te maken heeft met de oorspronkelijke discussie of trance wel of geen muziek is (want of we het leuk vinden of niet, dat is het), maar ik ben benieuwd.
- Volgens mij is trance geen muziek(komt niet uit instrumenten)
- Ik weiger of gepruts met een (hulp) programma op de computer kunst te noemen, dus in mijn overtuiging geen muziek!!
- Via de pc kan iedere gek binnen een uurtje een trance nr in elkaar draaien.
- Daarmee (MAGIX Music Maker, red.) kan ik zelf binnen een half uurtje een nr maken, wat niet van top40 trance is te onderscheiden
- Denk dat een bosjesman eerder een trancenummer kan maken(je moet hem ff het gebruik van een computer uitleggen) das dus 3 a 4 uurtjes werk, hem een nr op een gitaar laten spelen kost zeker een dag
- Zal je eens wat vertellen, mijn oma die had nog nooit een computer aangeraakt, binnen 3 uur kon ze met Windows enz overweg, nog een uurtje erbij en mijn oma had een trance nr kunnen maken
- Om van al het gezeur af te zijn, morgen zal ik binnen een uur een trance nr produceren
- Heb een leven, tis een burgerplicht om mensen tot inkeer te laten komen!
quote:Hardtrance, Deeptrance, Dubtrance, Nutrance, of Trance revival?
Op maandag 30 december 2002 20:56 schreef Zander het volgende:
- Om van al het gezeur af te zijn, morgen zal ik binnen een uur een trance nr produceren
Bij deze heb je het zojuist aan al je medefokkers beloofd. Morgen is hier een prachtige nieuwe Trance-hit te vinden van Z-nder (want streepjes in je artiestennaam zijn in), of diegene wiens tekst het eigenlijk is, maar vergeet niet het streepje in de Artiestennaam!
Als je trouwens tijd over hebt, kezmania, maak meteen 2 of 3 remixes. Dat is ook stoer .
quote:Lezen
Op maandag 30 december 2002 21:59 schreef Mozart het volgende:[..]
Hardtrance, Deeptrance, Dubtrance, Nutrance, of Trance revival?
Bij deze heb je het zojuist aan al je medefokkers beloofd. Morgen is hier een prachtige nieuwe Trance-hit te vinden van Z-nder (want streepjes in je artiestennaam zijn in), of diegene wiens tekst het eigenlijk is, maar vergeet niet het streepje in de Artiestennaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |