quote:ik vind er niet zoveel aan... het idee dat er iemand bijna met zn neus in mn kont zit...
Op maandag 30 december 2002 20:00 schreef sweety_girlmandy het volgende:
heeft iemand van jullie misschien ervaring met standje 69, enzo ja heeft iemand misschien tips? en wat vinden jullie ervan?
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 30-12-2002 21:56]
quote:prrrrt
Op maandag 30 december 2002 20:02 schreef ilsepielse het volgende:[..]
ik vind er niet zoveel aan... het idee dat er iemand bijna met zn neus in mn kont zit...
wel even wassen dan!
Ik vind het wel lekker hoor, je kunt elkaar tegelijkertijd verwennen en als je dat allebei graag oraal doet is standje 69 ideaal.
quote:Het beste kan David op zijn rug gaan liggen, want als hij van boven zijn piemel in je mond stopt heb je minder controle en kun je bijvoorbeeld kokhalzen of stikken.
Op maandag 30 december 2002 20:08 schreef sweety_girlmandy het volgende:
kunnen jullie niet ff serieus antwoord geven please?
Dan ga je met je knieën naast hem bovenop hem liggen, steek je heupen naar achteren met je geslachtsdelen ter hoogte van zijn mond. Vervolgens zuig je zorgvuldig de top van zijn penis. Niet vergeten ook lángs de schacht te likken. Hij vindt het vast ook fijn als je zijn ballen in je mond neemt (beste is één tegelijk).
Veel plezier.
quote:kont 't niet beter zeggen
Op maandag 30 december 2002 20:16 schreef Vibromass het volgende:[..]
Het beste kan David op zijn rug gaan liggen, want als hij van boven zijn piemel in je mond stopt heb je minder controle en kun je bijvoorbeeld kokhalzen of stikken.
Dan ga je met je knieën naast hem bovenop hem liggen, steek je heupen naar achteren met je geslachtsdelen ter hoogte van zijn mond. Vervolgens zuig je zorgvuldig de top van zijn penis. Niet vergeten ook lángs de schacht te likken. Hij vindt het vast ook fijn als je zijn ballen in je mond neemt (beste is één tegelijk).
Veel plezier.
quote:Die David toch
Het beste kan David op zijn rug gaan liggen, want als hij van boven zijn piemel in je mond stopt heb je minder controle en kun je bijvoorbeeld kokhalzen of stikken.
Veel plezier.
quote:Kamasutra?
Op maandag 30 december 2002 20:36 schreef sweety_girlmandy het volgende:
nee hoor hoezo? hij is een boek het lezen
[Dit bericht is gewijzigd door Scribbly op 30-12-2002 20:40]
quote:Ik vind eerlijk gezegd persoonlijk de vrouw onder de man boven lekkerder.
Veel plezier.
Maarja ik hou dan ook wel van wat minder controle
Maar het valt reuze mee hoeveel controle je hebt hoor, als je sexpartner van dat moment niet zo asosiaal is dat hij ineens z'n pik tot aan de wortel in je keel schuift is er niets aan de hand hoor...
Dan heb je gewoon als dame zijnde zelf de controle(als je dat wil, vind het zelf wel lekker om in m'n mond geneukt te worden zeg maar).
Ik heb eigenlijk meestal het idee dat er veel jonge mensen hier komen, die meestal niet eens een geslachtsdeel van de andere sexe live en direct hebben gezien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |