Beetje verkeerd moment gekozen danquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik ben ook eens een keer positief over Ajax.
Gewoon lekker normaal geblevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Daar sta je dan. CL te presenteren met je ongekamde haar, ongeschoren kop en in een groene bomberjack. Man man man... typisch Nederlands ook
Als je niet snapt wat ie probeert te zeggen ga dan lekker korfbal kijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Als je wissel staat ben je geen basisspeler Erik
Vind het wel leuker dan de nos, die pleuren weer zon veel te dure presentator voor 2 seconden. Beter pleuren ze daar helene neer trouwens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Daar sta je dan. CL te presenteren met je ongekamde haar, ongeschoren kop en in een groene bomberjack. Man man man... typisch Nederlands ook
In ENgeland altijd netjes strak in pak en na de barber.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Okay Ali Pakistani.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nog even wat kip tikka masala opwarmen.
gewoon rené heen sturenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind het wel leuker dan de nos, die pleuren weer zon veel te dure presentator voor 2 seconden. Beter pleuren ze daar helene neer trouwens.
Tuurlijk is er een vaste kern van 13/14 spelers dat afwisselend in de basis staat. Maar als je 9/10 wedstrijden op de bank begint ben je geen basisspeler.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat ie probeert te zeggen ga dan lekker korfbal kijken
Martin Jol approvesquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende stap is in een trainingspak daar staan.
60x rondtikken en dan vooruit kijken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:46 schreef Adames het volgende:
ik schakel nu pas in, zonder spits? De De Boer tactiek
Mooi voetbal he, scoren is irrelevantquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:46 schreef Adames het volgende:
ik schakel nu pas in, zonder spits? De De Boer tactiek
speelde in de CL ook heel vaak zonder spits, sowieso in dat jaar met Dortmund, City en Real. Werkte vrij aardig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
60x rondtikken en dan vooruit kijken?
wie stond er toen dan als valse 9quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
speelde in de CL ook heel vaak zonder spits, sowieso in dat jaar met Dortmund, City en Real. Werkte vrij aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |