abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182313969
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:36 schreef fluitenkruid het volgende:
Hallo, ik las laatst een artikel over iemand die haar scharrels en ex-vriendjes een tikkie had gestuurd om de pil kosten te delen. Ik weet niet hoeveel haar pil kost, maar de meest gebruikte pil kost rond de 30 per jaar. Zij heeft een aantal jongens een tikkie gestuurd van 1,50, omdat ze het raar vond dat een vrouw deze kosten in haar eentje moest dragen. Ik vond dit heel bijzonder. Wat vinden jullie?
onzin; ik ben zelf verantwoorlijk voor me eigen anticonceptie
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:52:26 #252
480765 Ruitertje
Just having conversations
pi_182314032
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:36 schreef fluitenkruid het volgende:
Hallo, ik las laatst een artikel over iemand die haar scharrels en ex-vriendjes een tikkie had gestuurd om de pil kosten te delen. Ik weet niet hoeveel haar pil kost, maar de meest gebruikte pil kost rond de 30 per jaar. Zij heeft een aantal jongens een tikkie gestuurd van 1,50, omdat ze het raar vond dat een vrouw deze kosten in haar eentje moest dragen. Ik vond dit heel bijzonder. Wat vinden jullie?
Ik snap het opzich wel, als de jongen en het meisje allebei willen dat ze de pil neemt zou ik de kosten wel delen. Dit is toch hetzelfde met condooms
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:53:05 #253
480765 Ruitertje
pi_182314055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:49 schreef y3kbugsy het volgende:

[..]

onzin; ik ben zelf verantwoorlijk voor me eigen anticonceptie
Maar sommige meisjes kopen toch ook condooms? Dit is precies hetzelfde.
pi_182315258
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:53 schreef Ruitertje het volgende:

[..]

Maar sommige meisjes kopen toch ook condooms? Dit is precies hetzelfde.
Oh ja dat bedoel ik dus ik ben zelf verantwoorlijk voor me eigen anticonceptie; ik slik de pil, maar de pil houdt geen STD's tegen; Op dit moment heb ik geen vaste partner; dat betekend niet dat ik geen seks heb; Soms heeft niemand een condoom bij zich en ik kan je vertellen ik doe het niet zonder; ik wil een STD vrij leven....... :-) Daarom koop ik condoom; Ik besluit om seks te hebben ik ben verantwoordlijk
  donderdag 4 oktober 2018 @ 14:56:15 #255
480765 Ruitertje
pi_182316367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:49 schreef y3kbugsy het volgende:

[..]

Oh ja dat bedoel ik dus ik ben zelf verantwoorlijk voor me eigen anticonceptie; ik slik de pil, maar de pil houdt geen STD's tegen; Op dit moment heb ik geen vaste partner; dat betekend niet dat ik geen seks heb; Soms heeft niemand een condoom bij zich en ik kan je vertellen ik doe het niet zonder; ik wil een STD vrij leven....... :-) Daarom koop ik condoom; Ik besluit om seks te hebben ik ben verantwoordlijk
Daar heb je wel een punt maar sommige jongens willen geen seks zonder condoom en dan moet je wel geld uitgeven aan de pil, je kan natuurlijk nee zeggen dat is een optie, maar als het koppel zelf geen condooms wil dan kan ik het begrijpen dat ze de kosten delen. Natuurlijk als je geen STD wil ben je zelf verantwoordelijk daar heb je inderdaad een punt.
  Moderator donderdag 4 oktober 2018 @ 15:00:51 #256
230491 crew  Zith
pls tip
pi_182316424
Dit is denk ik het meest succesvolle Hanze topic van deze week
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182316465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:00 schreef Zith het volgende:
Dit is denk ik het meest succesvolle Hanze topic van deze week
Geen Hanze, maar wel succesvol ;)
pi_182316607
Is dat niet aftrekbaar?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:07:02 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182317345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Is dat niet aftrekbaar?
Alleen als je een hoer bent. Dan zijn het bedrijfskosten.
It's muffin time.
pi_182328525
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:56 schreef Ruitertje het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt maar sommige jongens willen geen seks zonder condoom en dan moet je wel geld uitgeven aan de pil, je kan natuurlijk nee zeggen dat is een optie, maar als het koppel zelf geen condooms wil dan kan ik het begrijpen dat ze de kosten delen. Natuurlijk als je geen STD wil ben je zelf verantwoordelijk daar heb je inderdaad een punt.
Sorry dat - nu pas reageer- tijdsverschil

ik ben erg makkelijk - het is mijn lichaam - mijn regels ik hou van sex maar ik vind het nog meer belangrijker STD vrij leven; ik vind mijn gezondheid belangrijker dan geld. - daarom heb ik een pakje condooms (in allerlei maten) in mijn afgesloten medicijn kastje; zolang we geen vaste relatie hebben geen condoom geen seks. een condoom is voor mijn bescherming maar ook voor degene die een condoom gebruikt - it works both ways

bedoel je met een koppel vaste relatie? Als het een koppel betreft (vast relatie) dan ik me voorstellen dat een condoom niet nodig is; dan nog zal ik de pil blijven gebruiken als anticonceptie; en als we op dat niveau zijn dan is alles gezamelijk denk ik zomaar.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:08:39 #261
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182335077
Is die Milou niet degene die op nationale tv ging klagen dat ze 'geslutshamed' werd omdat ze nogal losbandig was binnen haar studentenvereniging? Maar dat later bleek dat ze niet voor slet uitgemaakt werd puur omdat ze seks had, maar omdat ze seks had met o.a. het vriendje van haar clubgenoot? _O- _O- _O-
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:23:05 #262
267651 Klaploper
pi_182336289
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nou, ok.

Dat is een keuze die stellen maken. Vaak verdient een man meer dan een vrouw.
Mannen zijn voor een werkgever betrouwbaarder dan vrouwen, want vrouwen zouden weleens zwanger kunnen worden, een paar maanden betaald weg zijn, en daarna minder gaan werken. De man is het dan meer waard om in te investeren. Ook blijft de vrouw sneller thuis dan de man wanneer het kind ziek is, tenzij het niet anders kan. Dan gaat het meestal om wie het hardst nodig is op het werk en omdat bovenstaand, is dat vaker de man.

En zo zijn er wel meer redenen die je zelf wel kunt bedenken.

Maargoed, het is een keuze van het moderne stel, tenzij de vrouw arts is op het umc en de man heftruckchauffeur is.

Verder wat Adames zegt. De ene helft wil die gelijkheid en de andere helft niet. Een huisvader is raar, een huismoeder tegenwoordig ook want dan ben je een parasiet, maar je mag ook weer niet fulltime werken want dat is ook raar want dan verwaarloos je je kinderen.
Op de leeftijd die hier van toepassing is (ergens inde twintig meestal) verdienen vrouwen gemiddeld meer dan mannen. _O-
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:17:13 #263
267651 Klaploper
pi_182337074
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:33 schreef Myrr het volgende:
Ben trouwens alleen maar aan het verdedigen hier, maarre;

Waarom willen mannen eigenlijk dat de vrouw thuis blijft? Ik merk namelijk dat er helemaal tegen ons als stel op wordt gekeken dat ik als moeder studeer. Mijn vriend kreeg daar zelfs lof voor? Want ja meestal is het wel klaar je als je met kind geschopt bent.

Werd zo'n beetje op een altaar gezet door verbaasde docenten dat ik terug kwam om mijn diploma te halen. Dat had niemand verwacht. Echt een beetje vervelend. En daarna MIJN GOD GAAT ZE OOK NOG DOORSTUDEREN?!?!?!?!

WAT GEWELDIG VAN JE VRIEND DAT JE DAT GEWOON KUNT DOEN! Dat hij jou daar in steunt, echt fantastisch.

Echt wtf. Waarom is dat zo? Serieuze vraag, ben benieuwd. :)
Dat ligt toch echt aan jou. Ik denk dat je ronduit liegt.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:19:44 #264
267651 Klaploper
pi_182345935
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:08 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Stomzinnig :') ik hoef niet te raden wie je bedoelt
Jij bent zo slim dat je stompzinnig niet weet te spellen. Waarschijnlijk ken je de betekenis niet eens.
pi_182346061
Wat een achterlijk gedoe; je maakt nu eenmaal kosten voor elkaar. Drankjes, toegangskaartjes, benzine, what not. Zelfs de wijn die je thuis drinkt.
In die context vind ik het belachelijk om dan dit ene item eruit te pikken en hier een partij over te gaan miepen.

Stel dat je een partner had gehad die jou voor ieder glas cola 20 eurocent laat aftikken, dan had ik haar volledig begrepen. Maar de praktijk is dat we allemaal kosten maken voor elkaar.
Zolang die kosten enigszins eerlijk verdeeld worden, afhankelijk van wat de afgesproken definitie van eerlijk (50/50 of naar inkomen?) is.

Moet ik mijn vriendin dan ook maar een rekening sturen voor iedere keer dat ze haar tanden poetst?
De pil is daarin niet anders; je maakt kosten voor elkaar. Relaties kosten geld.

De discussie over hormonen en anticonceptie is een andere. Daarin kun je alle kanten op en ook daar hangt het er volledig vanaf wat je met elkaar afspreekt. En iedere afspraak leidt tot enige kosten.
Mocht je klacht dan zijn dat je partner er lak aan heeft en er domweg op rekent dat jij dat wel in je eentje regelt, dan had je wellicht wat kritischer moeten zijn in je partnerkeuze.
Ik doe mijn best.
pi_182346124
Ik heb geen relatie maar als ik dit allemaal zo lees denk ik ook niet dat ik daar zin in zou hebben.
  was: KwadeAfdronk zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:07:11 #267
354103 -Magica-
gna gna
pi_182346928
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:19 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Jij bent zo slim dat je stompzinnig niet weet te spellen. Waarschijnlijk ken je de betekenis niet eens.
_O- misschien moet je eerst even lezen wat ik quote, kneus.
pi_182347566
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 00:27 schreef Woutjeh het volgende:
Wat een achterlijk gedoe; je maakt nu eenmaal kosten voor elkaar. Drankjes, toegangskaartjes, benzine, what not. Zelfs de wijn die je thuis drinkt.
In die context vind ik het belachelijk om dan dit ene item eruit te pikken en hier een partij over te gaan miepen.

Stel dat je een partner had gehad die jou voor ieder glas cola 20 eurocent laat aftikken, dan had ik haar volledig begrepen. Maar de praktijk is dat we allemaal kosten maken voor elkaar.
Zolang die kosten enigszins eerlijk verdeeld worden, afhankelijk van wat de afgesproken definitie van eerlijk (50/50 of naar inkomen?) is.

Moet ik mijn vriendin dan ook maar een rekening sturen voor iedere keer dat ze haar tanden poetst?
De pil is daarin niet anders; je maakt kosten voor elkaar. Relaties kosten geld.

De discussie over hormonen en anticonceptie is een andere. Daarin kun je alle kanten op en ook daar hangt het er volledig vanaf wat je met elkaar afspreekt. En iedere afspraak leidt tot enige kosten.
Mocht je klacht dan zijn dat je partner er lak aan heeft en er domweg op rekent dat jij dat wel in je eentje regelt, dan had je wellicht wat kritischer moeten zijn in je partnerkeuze.
pi_182347640
Die wijven moeten niet zeiken. We betalen al genoeg voor ze.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_182347643
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:08 schreef Klaploper het volgende:
Is die Milou niet degene die op nationale tv ging klagen dat ze 'geslutshamed' werd omdat ze nogal losbandig was binnen haar studentenvereniging? Maar dat later bleek dat ze niet voor slet uitgemaakt werd puur omdat ze seks had, maar omdat ze seks had met o.a. het vriendje van haar clubgenoot? _O- _O- _O-
Ja. Is die kech, inderdaad.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_182607155
Gewoon je vriend je spiraal laten betalen, ben je gelijk klaar met alle pil-onzin
  zondag 21 oktober 2018 @ 06:45:05 #272
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182642309
Skirre tijden zo te zien? De kosten van de pil a 30 euro PER JAAR laten delen :D gadverdamme wat een gierig wijf.

Ik zou haar een tikkie sturen voor het eten en de drank die vooraf ging aan deze vrijpartij. Kijken of ze dan nog steeds eerlijk wilt delen :')

Kansloos dit soort mensen :r
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_182643115
Hallo

Ik moet maar 1/30 betalen.
Betekent dit iets heel negatiefs?
pi_182643195
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:08 schreef Klaploper het volgende:
Ja en maandag deed ze haar verhaal bij de privacytest op tv en vrijdag nog eens op de radio. Deze week over dat ze topless gefilmd was op de pride en op dumpert terechtkwam.

Het probleem met deze mensen is dat ze vaak, als je er goed over nadenkt, best wel een punt hebben, alleen blazen deze mensen daar zo hard mee van de toren dat iedereen zo reageert: :') - en dus stopt met nadenken over het eigenlijke punt.

Zoiets om als man mee te betalen aan de pil is op zich best een zinnige en interessante discussie om te voeren. Mijn vriendin heeft ook wel eens geklaagd dat ze het raar vindt dat zij de enige is die voortdurend in de gaten moet houden of ze de pil niet is vergeten. Prima, sindsdien let ik er ook op en meebetalen zou ik ook niet zo gek vinden eigenlijk.

Ik denk alleen wel dat je gezien de gevoeligheid van dit soort zaken (denk aan “beste reizigers” bij de NS :') ) niet te snel moet gaan met dit soort dingen ‘loslaten’ op onze samenleving. Het gaat nu denk ik te snel waardoor mensen gelijk in de kramp schieten van “oh je mag ook niks meer, ik snap het niet, wat een onzin”.
pi_182646236
Een paar tientjes op jaarbasis voor anticonceptie willen delen :')

Sorry, maar dat is gewoon het toppunt van zielig :') :') :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')