quote:Maar een verzaagde SNES is natuurlijk wel stoer (en zonde van de snes...)
Op dinsdag 14 januari 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
hhmm... ik denk dan toch dat een convertor makkelijker is
quote:Ja... ik weet wel wat een action replay is
Op dinsdag 14 januari 2003 13:11 schreef Khadgar het volgende:[..]
Soort van Game Genie. Iets ander systeem.
ik bedoelde meer... op ebay en op site van TAG-Speedy, daar staan beide een game genie... en niet een action replay
quote:Hmm, hele lap tekst die gelezen moet worden, ik heb toch liever plaatjes
Op dinsdag 14 januari 2003 16:05 schreef Khadgar het volgende:[..]
Maar een verzaagde SNES is natuurlijk wel stoer (en zonde van de snes...)
Ik koop nix anders dan de dingen die op het lijstje staan:
NES:
The legend of Zelda (boxed)
The legend of Zelda: the adventure of Link (boxed)
NES Advantage arcade stick (boxed, if possible)
NES ROB + game (boxed if possible)
SNES:
Chrono Trigger (boxed, if possible) (USA import)
The legend of Zelda: a Link to the past (boxed)
Illusion of Gaia (boxed) (USA import)
Storage box for games without box
N64:
The legend of Zelda: Majorra's mask (boxed)
Controller (boxed)
GGC:
The legend of Zelda: Oracle of seasons (boxed)
GB:
Final Fantasy Legend 2 (boxed, if possible)
Virtual Boy:
Console (boxed, if possible)
Tetris (boxed, if possible)
quote:ik zie dat jij de loterij gewonnen hebt?
Op dinsdag 14 januari 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ebayen is wel fucking verslavend moet ik zeggen. Ik heb ook maar een lijstje gemaakt met dingen die ik nog wil hebben.Ik koop nix anders dan de dingen die op het lijstje staan:
!!! LIJST !!!
Maar sommige dingen hebben prioriteit!
De dingen waarbij staat: ''boxed, iff possible'' zijn dingen die ik MOET hebben... doos of geen doos!!
quote:Je moet je toch wel heeel diep schamen dat je voor de NES en SNES geen Zelda hebt
Op dinsdag 14 januari 2003 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar sommige dingen hebben prioriteit!De dingen waarbij staat: ''boxed, iff possible'' zijn dingen die ik MOET hebben... doos of geen doos!!
Voor de NES zijn ze echt ooooooooveral te krijgen (met doos, met map, gouden cartridge) voor een paar euro... dus ik snap niet wat iedereen er zo 'collectable' aan vindt Maargoed, da's mijn mening.
Zelda voor de GBC kun je overigens nog gewoon in de winkel kopen, nieuw dus
Ik kan echt geen zelda voor de NES vinden in doos voor een paar euro's...
En het is ook gewoon nog iets wat ik wil hebben
Misschien wil Redah ons wel helpen aan complete Link en Zelda voor een paar euro
quote:Tja, ik heb zelda 2 en 3 liggen, Zelda 1 wil ik nog wel es ergens gaan scoren. Boekje en de oncomplete landkaart enzo heb ik nog liggen (de vorige eigenaar van deze collectie was de cart dus gewoon KWIJT!). Wat is trouwens de 'map' waar iedereen het steeds over heeft?
Op dinsdag 14 januari 2003 20:48 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ja overal in duitsland ja, hier in NL zijn ze echt te duur (bedoel je bent toch gek als je 25 euro voor Link en Zelda gaat betalen zonder map en doos?). Die voor de SNES staat nu op eBay.nl, volgens mij meerdere keren. Welliswaar zonder doos ... maar die game is een must haveMisschien wil Redah ons wel helpen aan complete Link en Zelda voor een paar euro
quote:is dat nie gewoon de landkaart die jij dan weer zegt te hebben?
Op woensdag 15 januari 2003 00:16 schreef Khadgar het volgende:[..]
Tja, ik heb zelda 2 en 3 liggen, Zelda 1 wil ik nog wel es ergens gaan scoren. Boekje en de oncomplete landkaart enzo heb ik nog liggen (de vorige eigenaar van deze collectie was de cart dus gewoon KWIJT!). Wat is trouwens de 'map' waar iedereen het steeds over heeft?
map mot je eerder engels lezen denk
quote:Kan het niet vaak genoeg herhalen, Ebay.com moet je zijn, hier in Nederland is vrijwel niets te vinden, daar vind je een complete goudmijn
Ja overal in duitsland ja, hier in NL zijn ze echt te duur (bedoel je bent toch gek als je 25 euro voor Link en Zelda gaat betalen zonder map en doos?). Die voor de SNES staat nu op eBay.nl, volgens mij meerdere keren. Welliswaar zonder doos ... maar die game is een must have
Een creditcard is niet per se nodig, je kunt ook een PayPal account aanmaken, en daar kun je (naast een creditcard) van je bankrekening geld naartoe sturen (is een soort van... Internationale bank zeg maar, heel erg veel geaccepteerd) of geld weer van terug op je eigen bankrekening storten.
Verzendkosten in USA zijn ook -flink- lager als hier... Mijn VirtualBoy kostte $8,- of iets dergelijks om over te sturen, Airmail, groot pakket. Als je dat hier zou doen krijg je hem voor zoveel geld het buitenland niet in.
Maar goed, nogmaals, als je echt op zoek bent naar Collector's items... moet je niet hier in Nederland zijn (uitzonderingen bevestigen de regel
)
[Dit bericht is gewijzigd door Redah op 15-01-2003 02:32]
quote:Zoekopdracht naar 'zelda' en 'box'
Misschien wil Redah ons wel helpen aan complete Link en Zelda voor een paar euro
Tis ook een kwestie van geduld overigens... vaak zie ik hele mooie dingetjes staan maar zijn ze gewoon veel te duur. Kijk ik een week of twee later weer dan staat er hetzelfde maar dan met een 'BuyItNow!' optie voor een lage prijs van iemand die dus geen flauw idee heeft wat ie in zijn handen heeft. Misbruik van maken dus Al moet ik eerlijk zeggen ook al eens voor sommige dingen veel te veeld betaald te hebben
Maar om spullen uit de VS te laten komen moet eerst de bankrekening weer op pijl komen, maar dat een VB maar 8 dollar verzend kosten, ik wou een MD uit Belgie laten komen en het verzenden was duurder dan het apparaat (23 euro + 8 euro bankkosten). Ik ga dat Paypal maar is checken dan, dacht altijd dat je daar een CC voor nodig had. Dit maakt het misschien wel intressant
Hoe zit het trouwens met invoeren? Als ik zeg maar een Virtual Boy deze kant ophaal voor een redelijke prijs (zeg een 100 dollar) moet ik daar dan nog BTW over betalen bij de douane? Of gaat dat alleen over nieuwe spullen en geld 10 jaar oud antiek als afgeschreven
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 15-01-2003 09:14]
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 00:10 schreef Khadgar het volgende:
En als ik een 2e rob aangeboden krijg dan neem ik hem meteen aan voor jou.
Dank je
quote:CreditCard is normaalgesproken sneller, je kunt meteen een Ebay CheckOut doen in plaats van te moeten wachten tot je het PayPal adres van de verkoper hebt gekregen.
Op woensdag 15 januari 2003 11:25 schreef Lexie het volgende:
Heb ik net een creditcard aangevraagd om Zelda te kopen in de U.S.. Maar het kan dus gewoon met je bankrekening? Ach ja, het kan altijd van pas komen, toch?
quote:Door de verzender altijd laten aankruisen als 'gift' op het pakketje
Op woensdag 15 januari 2003 08:34 schreef TAG-Speedy het volgende:
Hoe zit het trouwens met invoeren? Als ik zeg maar een Virtual Boy deze kant ophaal voor een redelijke prijs (zeg een 100 dollar) moet ik daar dan nog BTW over betalen bij de douane? Of gaat dat alleen over nieuwe spullen en geld 10 jaar oud antiek als afgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |