abonnement Unibet Coolblue
pi_183248084
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 17:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

+1

En het maakt niet uit wat ze doet, al is ze vanaf vandaag moeder Theresa Teresa dan wordt ze nog afgezeken, dus waarom zou ze de moeite nemen?
Die was trouwens net zo heilig als Barbie. Is al jaren geleden bekend gemaakt.

https://www.hln.be/nieuws(...)-heilig-is~a0422d27/
pi_183249215
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 17:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

+1

En het maakt niet uit wat ze doet, al is ze vanaf vandaag moeder Theresa dan wordt ze nog afgezeken, dus waarom zou ze de moeite nemen?
Omdat ze kinderen heeft?
pi_183250733
Als Samant een beetje normaal kan doen zal ze nog weinig afgezeken worden.
Maar helaas, dat kan ze niet, dus waarom zou men begrip of medelijden moeten hebben?

In het echte leven wil je dit soort figuren [junkies, narcisten, leugenaars met zwaaiende blote tieten :W die hun kinderen verwaarlozen en blootstellen aan harddrugs en zelfmoordpogingen] ook niet in je buurt hebben dus ik ben benieuwd of de wijsvingers alhier dit soort destructievelingen in hun eigen omgeving met open armen zullen verwelkomen?
Vast niet!

En zoals ik al vaker zeg; als Samant een vent was geweest had hij allang aan zijn ballen aan de hoogste boom gehangen.
Maar omdat het een kut heeft moet men na verloop van tijd weer compassie hebben. Ja daaaaag! :')

edit weg

[ Bericht 10% gewijzigd door Ole op 20-11-2018 07:57:43 ]
´
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:14:45 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183257961
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

voor haar kinderen bijvoorbeeld, heilig boontje ;(
Als iedereen haar kinderen zo belangrijk vindt dan mogen ze wel eens na gaan denken wat ze over de moeder van die kinderen schrijven.

Maar goed, als je hier het achterlijke gedrag van de media en op fora veroordeelt dan is men al zo dom jou te verwijten het voor haar op te nemen, en terwijl dat soort figuren ook nog even allerlei stront uit de bek spuiten verwijten ze je van hetzelfde soort te zijn.

Dus als je Samantha niet afzeikt ben je net zo erg, maar als je haar ongeacht wat ze doet dr grond in blijft trappen dan deug je? En dan ook nog iets over het belang van de kinderen roepen?

Het belang van de kinderen interesseert iemand die hier keer op keer oo Samantha staat te hakken iig al niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183258027
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als iedereen haar kinderen zo belangrijk vindt dan mogen ze wel eens na gaan denken wat ze over de moeder van die kinderen schrijven.

Maar goed, als je hier het achterlijke gedrag van de media en op fora veroordeelt dan is men al zo dom jou te verwijten het voor haar op te nemen, en terwijl dat soort figuren ook nog even allerlei stront uit de bek spuiten verwijten ze je van hetzelfde soort te zijn.

Dus als je Samantha niet afzeikt ben je net zo erg, maar als je haar ongeacht wat ze doet dr grond in blijft trappen dan deug je? En dan ook nog iets over het belang van de kinderen roepen?

Het belang van de kinderen interesseert iemand die hier keer op keer oo Samantha staat te hakken iig al niets.
Amen.
pi_183258044
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:14 schreef Leandra het volgende:

[..]


Het belang van de kinderen interesseert iemand die hier keer op keer oo Samantha staat te hakken iig al niets.
die moeder is verantwoordelijk voor haar eigen keuzes en ik sta niet keer op keer op haar in te hakken.
pi_183258060
waar is mijn post? Als je dan berichten weghaalt, geef dat even aan ofzo.
Het waren 0.8 belangrijke seconden uit mijn leven.
Go hard or go home
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:35:20 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183258071
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die moeder is verantwoordelijk voor haar eigen keuzes en ik sta niet keer op keer op haar in te hakken.
Dan is het dus niet van toepassing op jou, wel op de media en degenen die hier niet kunnen wachten op haar volgende uitglijder.

Het is vooral jammer voor de kinderen dat hun vader bijna net zo ongeschikt is, en ze dus sowieso weinig kans op een normale opvoeding hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:36:20 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183258080
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:33 schreef Noek het volgende:
waar is mijn post? Als je dan berichten weghaalt, geef dat even aan ofzo.
Het waren 0.8 belangrijke seconden uit mijn leven.
Was een prima post ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:49:08 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183258142
Voor Naomi is het allemaal ook heel erg:
https://www.instagram.com(...)&igshid=3yzxkxm9r500
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183258232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:49 schreef Leandra het volgende:
Voor Naomi is het allemaal ook heel erg:
https://www.instagram.com(...)&igshid=3yzxkxm9r500
Die lippen. :’)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_183265235
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als iedereen haar kinderen zo belangrijk vindt dan mogen ze wel eens na gaan denken wat ze over de moeder van die kinderen schrijven.

Maar goed, als je hier het achterlijke gedrag van de media en op fora veroordeelt dan is men al zo dom jou te verwijten het voor haar op te nemen, en terwijl dat soort figuren ook nog even allerlei stront uit de bek spuiten verwijten ze je van hetzelfde soort te zijn.

Dus als je Samantha niet afzeikt ben je net zo erg, maar als je haar ongeacht wat ze doet dr grond in blijft trappen dan deug je? En dan ook nog iets over het belang van de kinderen roepen?

Het belang van de kinderen interesseert iemand die hier keer op keer oo Samantha staat te hakken iig al niets.
Ja, want Samantha is een heilig boontje die het allemaal niet verdient :')
Hou toch eens op zeg. Keer, op keer, op keer slechte en foute keuzes maken. Tuurlijk is ze wel beinvloed door externen die niet het beste met haar voor hadden, maar uiteindelijk blijft zij zelf verantwoordelijk.

Zij moet een keer aan haar kinderen denken, wij niet. Als je constant de spotlights opzoekt dan krijg je (soms) een bak ellende over je heen.

Nu weer - nu heb je de kans om het 'goed' te doen, en voledig af te kicken, ga je naaktselfies sturen en een relatie aanknopen :')

Echt, ze doet het ZELF, en niemand anders.
  dinsdag 20 november 2018 @ 15:54:26 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183265313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:51 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, want Samantha is een heilig boontje die het allemaal niet verdient :')
Hou toch eens op zeg. Keer, op keer, op keer slechte en foute keuzes maken. Tuurlijk is ze wel beinvloed door externen die niet het beste met haar voor hadden, maar uiteindelijk blijft zij zelf verantwoordelijk.

Zij moet een keer aan haar kinderen denken, wij niet. Als je constant de spotlights opzoekt dan krijg je (soms) een bak ellende over je heen.

Nu weer - nu heb je de kans om het 'goed' te doen, en voledig af te kicken, ga je naaktselfies sturen en een relatie aanknopen :')

Echt, ze doet het ZELF, en niemand anders.
Ja, en je helpt haar kinderen enorm door haar publiekelijk af te zeiken?
Wie haar kinderen zo belangrijk vindt mag daar eerst wel eens mee stoppen, wie dat niet doet geeft dus ook geen ruk om het welzijn van haar kinderen, maar kijkt gewoon graag naar een ongeluk dat op het punt staat te gebeuren, ongeacht of de kinderen daar ook slachtoffer van zijn.

Maar praat dat gesneer hier en in de media maar gewoon goed hoor, ze doet het immers allemaal zelf hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183265372
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het dus niet van toepassing op jou, wel op de media en degenen die hier niet kunnen wachten op haar volgende uitglijder.

Het is vooral jammer voor de kinderen dat hun vader bijna net zo ongeschikt is, en ze dus sowieso weinig kans op een normale opvoeding hebben.
Dat is inherent aan het beroemd zijn, een zogenaamde 'BNer'. Dat zie je bij alle BN'ers, daar is Samantha niet speciaal in of zo.

Dat er kinderen in het spel zijn, soit. Alles voor de hits, view, likes, en clicks.
pi_183265398
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en je helpt haar kinderen enorm door haar publiekelijk af te zeiken?
Wie haar kinderen zo belangrijk vindt mag daar eerst wel eens mee stoppen, wie dat niet doet geeft dus ook geen ruk om het welzijn van haar kinderen, maar kijkt gewoon graag naar een ongeluk dat op het punt staat te gebeuren, ongeacht of de kinderen daar ook slachtoffer van zijn.

Maar praat dat gesneer hier en in de media maar gewoon goed hoor, ze doet het immers allemaal zelf hè.
Ik heb niet het idee dat zij, of MAAIKKUUUL veel om de kinderen geven, dus waarom zouden wij dat op Fok! dan wel moeten doen? Waarom zou ik uberhaupt haar kinderen moeten helpen? Ik voel mij daar geenszins schuldig over.
  dinsdag 20 november 2018 @ 16:01:41 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183265483
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat is inherent aan het beroemd zijn, een zogenaamde 'BNer'. Dat zie je bij alle BN'ers, daar is Samantha niet speciaal in of zo.

Dat er kinderen in het spel zijn, soit. Alles voor de hits, view, likes, en clicks.
Dat ze zelf het inzicht niet heeft te begrijpen hoe ver dat doorwerkt kunnen we haar ook verwijten?
Ze is niet bijster intelligent, daar wordt aan alle kanten misbruik van gemaakt, en daarnaast wordt haar ook nog verweten dat ze domme dingen doet.
Dat is een beetje als iemand die dyslectisch is verwijten dat hij pachycephalosaurus, parasaurolophus en coelophysis niet kan lezen en/of schrijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 november 2018 @ 18:17:44 #242
22592 crew  Ole
pi_183268359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze zelf het inzicht niet heeft te begrijpen hoe ver dat doorwerkt kunnen we haar ook verwijten?
Ze is niet bijster intelligent, daar wordt aan alle kanten misbruik van gemaakt, en daarnaast wordt haar ook nog verweten dat ze domme dingen doet.
Dat is een beetje als iemand die dyslectisch is verwijten dat hij pachycephalosaurus, parasaurolophus en coelophysis niet kan lezen en/of schrijven.
:o
Dat kan ik ook niet hoor met mijn 8.5 VWO cijfer :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183268439
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]


Dat is een beetje als iemand die dyslectisch is verwijten dat hij pachycephalosaurus, parasaurolophus en coelophysis niet kan lezen en/of schrijven.
ver gezocht hoor
pi_183269126
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze zelf het inzicht niet heeft te begrijpen hoe ver dat doorwerkt kunnen we haar ook verwijten?
Ze is niet bijster intelligent, daar wordt aan alle kanten misbruik van gemaakt, en daarnaast wordt haar ook nog verweten dat ze domme dingen doet.
Dat is een beetje als iemand die dyslectisch is verwijten dat hij pachycephalosaurus, parasaurolophus en coelophysis niet kan lezen en/of schrijven.
En jij kickt dot topic waarmee ze nog meer aandacht krijgt. Zo zijn we allemaal een beetje fout. O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 18:54:38 ]
pi_183269164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
pachycephalosaurus, parasaurolophus en coelophysis
Dino's in het Barbietopic, de kwaliteit gaat omhoog. :D
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2018 @ 18:59:13 #246
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183269228
Hoewel ik Samantha door alle voorvallen en rare fratsen tot nu toe in principe het nadeel van de twijfel geef, had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat ze meteen in dat 'kasteel' al weer met iemand zou aanpappen. Nota bene iemand die al een relatie had, al wist ze dat misschien niet. Maar dan nog, je zit daar in eerste instantie voor iets anders dan zo snel mogelijk iemand te scoren.

Ik dacht écht even dat ze daar met de juiste intenties zat en er serieus aan wilde werken om iets van haar leven te maken. Maar nee dus. Nou ja, jammer. Vooral voor haarzélf natuurlijk en haar kinderen.
Want ík eet er, net als jullie, geen boterham minder om, en ga ook geen inzameling of petitie starten en ben er ook niet speciaal op uit om haar kinderen te redden.

Ik ben vaak geïntrigeerd door een menselijke tragedie, waar hier in principe wel sprake van is, en vraag me altijd af hoe iemand tot bepaalde keuzes komt om er zo'n puinhoop van te maken. En hoewel ik niet alles van haar begrijp is dit wel een bijzonder 'geval' om, vanaf de zijlijn, te volgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_183269298
Goh kijjk eens in de topics over Emile Ratelband. Daar denken ze ook niet aan de kinderen, hoor. Maar ja, weer lekker hypocriet met de vingers wijzen, daar ziin de deugers goed in. :')
´
  dinsdag 20 november 2018 @ 19:03:41 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183269323
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 18:54 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

En jij kickt dot topic waarmee ze nog meer aandacht krijgt. Zo zijn we allemaal een beetje fout. O+
Whut? Ik kick dit topic?
Nog effe zeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183269378
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Whut? Ik kick dit topic?
Nog effe zeg.
Ja, posten in een topic is kicken. Waarschijnlijk denk jij dat kicken enkel met oude topics kan, geeft niet, kan gebeuren.
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2018 @ 19:06:17 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183269391
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2018 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Goh kijjk eens in de topics over Emile Ratelband. Daar denken ze ook niet aan de kinderen, hoor. Maar ja, weer lekker hypocriet met de vingers wijzen, daar ziin de deugers goed in. :')
Ik denk zelden aan de kinderen, hoor. Dat is niet míjn eerste verantwoordelijkheid. Is sta ook niet te juichen als ze de vernieling in gaan, en zal me ook wel enigszins inhouden qua schelden en veroordelen, maar allereerst is het onderwerp van deze reeks zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. En als ze niet toerekeningsvatbaar is of blijkt, kunnen we alleen maar hopen dat ze de juiste hulp krijgt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')