Nee, medio november gaan we verhuizen.quote:Op zondag 30 september 2018 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Zitten jullie al in het nieuwe huis trouwens?
Spannendquote:Op zondag 30 september 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, medio november gaan we verhuizen.
quote:
Niet echt, ik weet waar ik naartoe ga.quote:
Prima te doen zonder jas. In Den Haag in elk geval.quote:Op zondag 30 september 2018 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het mooi weerMaar zeker akelig koud?
Is de kelder al gereed voor CL?quote:Op zondag 30 september 2018 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, ik weet waar ik naartoe ga.
Nee heerlijkquote:Op zondag 30 september 2018 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het mooi weerMaar zeker akelig koud?
quote:Op zondag 30 september 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, medio november gaan we verhuizen.
Die is voor Lot gereserveerd.quote:
Ja hoor, zolang je maar betaalt werkt de aannemer wel door.quote:Op zondag 30 september 2018 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Zo fijn![]()
Gaat allemaal voorspoedig dus?
CL gaat aan het plafond, boven de koffietafel.quote:Op zondag 30 september 2018 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aardig dat CL gewoon de logeerkamer mag
o, dus dáár gaat t altijd mis!quote:Op zondag 30 september 2018 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je maar betaalt werkt de aannemer wel door.
Die hebben we niet.quote:Op zondag 30 september 2018 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
CL mag gewoon tussen Miss en Air in, ze is maar kleinquote:Op zondag 30 september 2018 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
logeerkamer is voor jou?quote:Op zondag 30 september 2018 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CL gaat aan het plafond, boven de koffietafel.
quote:Op zondag 30 september 2018 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
CL gaat aan het plafond, boven de koffietafel.
Hahahahahaquote:Op zondag 30 september 2018 12:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL mag gewoon tussen Miss en Air in, ze is maar klein
quote:Op zondag 30 september 2018 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de hele dag chocolade op tafel zetten zonder dat ze erbij kan.
quote:Op zondag 30 september 2018 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de hele dag chocolade op tafel zetten zonder dat ze erbij kan.
Ik dacht dat het fris zou zijn zo door het raam maar dan ga ik straks maar eens de tuin doen en de auto wassenquote:
Ik heb lekker zonder jas, in m'n huispak, met de honden gespeeld. Heerlijk.quote:Op zondag 30 september 2018 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het fris zou zijn zo door het raam maar dan ga ik straks maar eens de tuin doen en de auto wassen
1 of andere rups vermoord alle buxus plantjes in de wijk, allemaal dood. Hier uitgraven en bij 2 buren ook.
Ik ook, 2 paar toffe schoenen gezien. PayPal werkt alleen niet mee. Morgen creditcard regelen.quote:
Trui is genoeg dus, top!quote:Op zondag 30 september 2018 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb lekker zonder jas, in m'n huispak, met de honden gespeeld. Heerlijk.
Buxusmot. Landelijk probleem. Is nog niks tegen te vinden.quote:Op zondag 30 september 2018 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het fris zou zijn zo door het raam maar dan ga ik straks maar eens de tuin doen en de auto wassen
1 of andere rups vermoord alle buxus plantjes in de wijk, allemaal dood. Hier uitgraven en bij 2 buren ook.
Dat is hem inderdaad, was de naam kwijt.quote:Op zondag 30 september 2018 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buxusmot. Landelijk probleem. Is nog niks tegen te vinden.
Je kan dit proberen:quote:Op zondag 30 september 2018 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad, was de naam kwijt.
Ik ga ze uitgraven maar god wat meurt het...
Gewoon op zijn Barbs toch? '' In de fik steken''quote:Op zondag 30 september 2018 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kan dit proberen:
https://www.destentor.nl/(...)t-je-tuin~ae1cc8150/
Eerst erop spugen.quote:Op zondag 30 september 2018 12:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon op zijn Barbs toch? '' In de fik steken''
Wel op tijd voor 31 oktober.quote:Op zondag 30 september 2018 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft er ook al een paar uit de tuin kunnen halen, die in de voortuin zijn ook al half opgegeten, die bij m'n zus in de tuin zijn naar de kloten, hier bij een oorlogsmonument zijn ze ook opgegeven, op de begraafplaats ziet het er ook lekker Halloween-achtig uit.
Ja ik ga er wat anders voor in de plaats planten denk ik.quote:Op zondag 30 september 2018 12:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft er ook al een paar uit de tuin kunnen halen, die in de voortuin zijn ook al half opgegeten, die bij m'n zus in de tuin zijn naar de kloten, hier bij een oorlogsmonument zijn ze ook opgegeven, op de begraafplaats ziet het er ook lekker Halloween-achtig uit.
Ik heb het wat sneller koud, trui is primaquote:
Liever die choco muffins van de AHquote:
Heb nog steeds aan rode tony voor je liggenquote:Op zondag 30 september 2018 12:33 schreef CherryLips het volgende:
De chocolate chip cookies van de To Go
Serieusquote:Op zondag 30 september 2018 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb nog steeds aan rode tony voor je liggen
Ik heb Ruby chocolade geprobeerd. Smaakt best goed.quote:Op zondag 30 september 2018 12:33 schreef CherryLips het volgende:
De chocolate chip cookies van de To Go
Wat een faggot.quote:Op zondag 30 september 2018 12:10 schreef Senn88 het volgende:
O alle ranzige praat hier heeft mij wel geholpen. Er begon iemand op paiq tegen mij te praten:
Hoi, mag ik je keeltje neuken? Ik zo alleen als jij openstaat voor pegging. Nee dankje, dat is gay.
Ja, nu is het te laat, je kan niet meer naar buiten.quote:Op zondag 30 september 2018 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik had geweten dat het zonnetje zo mooi zou schijnen, was ik misschien wel eerder opgestaan om ergens naar botanische tuinen te gaan ofzo.
Nope, de reep ligt in de voorraadkast, ik lust geen choco als in een reep. Een muffin of snickers ok maar een reep choco lust ik niet.quote:Op zondag 30 september 2018 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SerieusEn zelf raak je hem niet aan? Als ik zoiets voor een ander had gehaald, had ik er al vier zelf opgegeten.
De deur vergrendelt om twaalf uurquote:Op zondag 30 september 2018 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, nu is het te laat, je kan niet meer naar buiten.
Rare jongen.quote:Op zondag 30 september 2018 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, de reep ligt in de voorraadkast, ik lust geen choco als in een reep. Een muffin of snickers ok maar een reep choco lust ik niet.
Wil jij mijn choco letter hebben over een paar maandjes?quote:
Alleen als t melk of wit isquote:Op zondag 30 september 2018 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wil jij mijn choco letter hebben over een paar maandjes?
Ik was gisteren in de winkel om dingetjes te kopen voor een housewarming, en toen heb ik voor mezelf koetjesrepen meegenomen, was zo lang geledenquote:
Oh die zijn zo viesquote:Op zondag 30 september 2018 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de winkel om dingetjes te kopen voor een housewarming, en toen heb ik voor mezelf koetjesrepen meegenomen, was zo lang geleden
Wat jij wilt, we mogen kiezen op kantoor.quote:
Zag ze liggen en moest ze hebbenquote:Op zondag 30 september 2018 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Een volwassen vent die koetjesrepen koopt
Met sinterklaas een letter en 2 uur eerder naar huis, met kerst een pakket en met Pasen een of andere paashaas van een halve kilo. Die laatste heb ik een maandje geleden in de kliko gegooid.quote:Op zondag 30 september 2018 12:56 schreef Samzz het volgende:
Wij krijgen nooit wat voor sinterklaas. Ook niet voor Pasen of Kerst.
Jezusquote:Op zondag 30 september 2018 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met sinterklaas een letter en 2 uur eerder naar huis, met kerst een pakket en met Pasen een of andere paashaas van een halve kilo. Die laatste heb ik een maandje geleden in de kliko gegooid.
Oh en gevulde speculaas van een kilo van een oud werkgever. Die geef ik ook altijd weg aan collega's of burenquote:
omfgquote:Op zondag 30 september 2018 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met sinterklaas een letter en 2 uur eerder naar huis, met kerst een pakket en met Pasen een of andere paashaas van een halve kilo. Die laatste heb ik een maandje geleden in de kliko gegooid.
Smakelijkquote:Op zondag 30 september 2018 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi, meer voor mij
Heb nog wel andere chocola hoor
Gevulde speculaasquote:Op zondag 30 september 2018 13:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh en gevulde speculaas van een kilo van een oud werkgever. Die geef ik ook altijd weg aan collega's of buren
Ieuwquote:Op zondag 30 september 2018 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik heb Tony's framboos knetterknispers.
Ik wil die drie nieuwe nog steeds proeven maar ze hebben ze hier niet.quote:Op zondag 30 september 2018 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik heb Tony's framboos knetterknispers.
Hier ook nietquote:Op zondag 30 september 2018 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil die drie nieuwe nog steeds proeven maar ze hebben ze hier niet.
Had laatst caramel/zeezout gehaald, en die was niet te vreten.quote:
Die is goddelijk, karamel zeezoutquote:Op zondag 30 september 2018 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had laatst caramel/zeezout gehaald, en die was niet te vreten.
Knetterchoco lijkt me ook echt niks
Nee doe maar niet, ik ben nog bezig met afvallenquote:Op zondag 30 september 2018 13:04 schreef Belsezar het volgende:
Ik merk dat ik voortaan Samzzje en CL blij kan maken met dingen die ik ontvang, ik zal ze in de toekomst naar jullie sturen
Nee bahquote:Op zondag 30 september 2018 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is goddelijk, karamel zeezout.
Die krijg ik ookquote:Op zondag 30 september 2018 13:05 schreef Californium het volgende:
Wij krijgen alleen een kerstcadeau.
En een 13e maand, dat dan weer wel
Dus de choco letter en gevulde speculaas zal naar CL gaanquote:Op zondag 30 september 2018 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, ik ben nog bezig met afvallen.
Misschien alleen de gevulde speculaas danquote:Op zondag 30 september 2018 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die krijg ik ook
Heb je onze plannen al uitgewerkt trouwens? De investeerders wachten op mijn presentatie
[..]
Dus de choco letter en gevulde speculaas zal naar CL gaan
Heb nog niets van mijn programmeur gehoordquote:Op zondag 30 september 2018 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die krijg ik ook
Heb je onze plannen al uitgewerkt trouwens? De investeerders wachten op mijn presentatie
[..]
Dus de choco letter en gevulde speculaas zal naar CL gaan
Tnx Samzz. Ik neem het hier wel van je over.quote:Op zondag 30 september 2018 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, ik ben nog bezig met afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |