Die lag dan ook bovenop Beauquote:Op zondag 30 september 2018 12:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Bas destijds zijn caravan geïsoleerd heeft.
Lijkt mij ook niet nodig, kachel erin en klaar.
Op die manier, dan begrijp ik het sjoemelen beter, thanksquote:Op zondag 30 september 2018 12:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, Merel doet de munten, Brandon de pollies.
Zwartgeldtas?quote:Op zondag 30 september 2018 11:56 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Staat wel stoer die grote tas er bij.
Zinvol?? Mwaahhhh
Hoezo geeft Brandon dat aan?! Het is toch betaald door de BV?quote:
Je hoort ze vaak praten over dat mensen grote bedragen aan fooi geven. Dat werkt niet met muntjes hèquote:Op zondag 30 september 2018 12:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En twisters.
Maar ik hoorde Jessie ook al smoezen dat ze het contant wilden.
quote:Op zondag 30 september 2018 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat multiplex platen erop leggen, schilderen en klaar.
Benieuwd of Sanne dan eens eigen kleding gaat aanschaffen. O nee, die ging niet zo goed met haar 'kunst'.quote:Op zondag 30 september 2018 11:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Je weer wel als je daar geld uitgeeft dat het maar kleding gaat voor zichzelf, jasje is wel
Duur zei Chris tegen Hiske, boeien gewoon doen zei het rode geldwolf
Het enige is dat Merel kan zeggen is waarvoor ze die muntjes kunnen gebruiken....weet niet wat de twisters en knakkers gaan doen en of het voor drank en eten is......quote:Op zondag 30 september 2018 12:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Brandon doet pollies
Merel zit bij de muntjes
Super zinloos dat Brandon het tegen Merel zegt. Maar hij kan vanavond wel zeggen dat hij het gezegd heeft
Omdat ze ook hun eigen plekje willen zonder gezeik van anderen.quote:Op zondag 30 september 2018 12:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom komt er dan niemand op het idee? En willen ze wel een pipowagen of zelfs een dubbeldekker bus bestellen die ook geïsoleerd moeten worden.
Ze lijkt er écht veel op hè?quote:Op zondag 30 september 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
Ik denk steeds dat Lot terug is
[ afbeelding ]
Knakkers en twisters is ook muntjesquote:Op zondag 30 september 2018 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het enige is dat Merel kan zeggen is waarvoor ze die muntjes kunnen gebruiken....weet niet wat de twisters en knakkers gaan doen en of het voor drank en eten is......
Ja en wie is hij om dat te bepalen?quote:Op zondag 30 september 2018 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo geeft Brandon dat aan?! Het is toch betaald door de BV?
Wordt dan zeker ook weer in eigen zak gestopt?quote:Op zondag 30 september 2018 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoor ik nou Brandon zeggen: Pollies alleen contant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |