abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182371294
422 en ik juichen voor los verdiblancos, ieder vorm van kritiek snoeren we meteen de mond ongeacht objectiviteit
pi_182371328
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:09 schreef Doublepain het volgende:
422 en ik juichen voor los verdiblancos, ieder vorm van kritiek snoeren we meteen de mond ongeacht objectiviteit
Ik juich niet per se voor Betis. Mijn lovende kritieken over Atlético moeten ook succesvol blijven. Als Valencia vanavond op komt dagen, kunnen Sevilla en Atlético na vandaag zomaar nr1 en 2 zijn.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:14:05 #28
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182371397
quote:
15s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dit is een shitlist-waardige opmerking.
Blaaskaak die vent. Nagenoeg iedere keer gaat hij ten onder tegen Cholo, maar vindt hij het op de een of andere manier een goed idee om kritiek te uiten over de speelwijze waarvan hij net kansloos heeft verloren. Iedere speelstijl die niet overeen komt met de zijne, is fout. Nee, dan ben je geen kanshebber voor de sympathie-prijs.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182371497
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Blaaskaak die vent. Nagenoeg iedere keer gaat hij ten onder tegen Cholo, maar vindt hij het op de een of andere manier een goed idee om kritiek te uiten over de speelwijze waarvan hij net kansloos heeft verloren. Iedere speelstijl die niet overeen komt met de zijne, is fout. Nee, dan ben je geen kanshebber voor de sympathie-prijs.
Dan moet Quique nog een hoop ploegen met de grond gelijk maken. Sociedad, Valencia, Getafe, Villarreal, Espanyol..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182371641
Pau López, Francis, Mandi, Bartra, Sidnei, Junior, Guardado, Lo Celso, Joaquín, Canales y Loren.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:48:11 #31
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182374245
Angelitoooo O+
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182374735
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Angelitoooo O+
Volgens mij heeft Simeone door dat de landstitel er dit jaar inzit. Wat een vreugde bij die 1-0.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:07:48 #33
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182374738
Het is tijd voor de wereld om Thomas Partey te erkennen als de beste voetballer op deze planeet.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:09:07 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182374769
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:07 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Simeone door dat de landstitel er dit jaar inzit. Wat een vreugde bij die 1-0.
Als je kampioen wilt worden zijn dit de wedstrijden die je moet winnen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182375075
Vamos Mi Sevilla.

Vaclík, Carriço, Kjaer, Sergi Gómez, Navas, Banega, Arana, Sarabia, Vázquez, André Silva y Ben Yedder
Sergio, Hugo Mallo, Roncaglia, Cabral, Araujo, Juncà, Beltrán, Lobotka, Iago Aspas, Maxi Gómez, Sisto
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375106
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:23 schreef Masterminded het volgende:
Vamos Mi Sevilla.
Ik ga genant hard juichen voor sevilla, maar ik heb ook zo mijn persoonlijk redenen.
pi_182375155
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ga genant hard juichen voor sevilla, maar ik heb ook zo mijn persoonlijk redenen.
Je hebt zeker ingezet?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375190
Bij winst staat Sevilla voor minstens twee uur op de eerste plek. De laffe tactieken van Antonio Mohamed zullen bij Celta wel weer de overhand nemen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375207
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:27 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Je hebt zeker ingezet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar anders zou ik ook voor sevilla zijn overigens, gewoon zodat het zo lang mogelijk spannend blijft met meerdere clubs bovenin.
pi_182375229
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar anders zou ik ook voor sevilla zijn overigens, gewoon zodat het zo lang mogelijk spannend blijft met meerdere clubs bovenin.
Celta gun ik op zich ook wel veel qua talent wat ze hebben, alleen vandaag even niet. Aspas en Gomez zijn voor La Liga-begrippen geweldige spelers om in je elftal te hebben.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375237
Beltran en Lobotka _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375263
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:29 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Celta gun ik op zich ook wel veel qua talent wat ze hebben, alleen vandaag even niet. Aspas en Gomez zijn voor La Liga-begrippen geweldige spelers om in je elftal te hebben.
En Lobotka doet het daar natuurlijk prima

toch ga ik tegen beter weten in nog even kijken of lfc city los komt.
pi_182375281
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En Lobotka doet het daar natuurlijk prima

toch ga ik tegen beter weten in nog even kijken of lfc city los komt.
Ik laat de interviews bij Ajax v AZ maar aanstaan.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375339
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik laat de interviews bij Ajax v AZ maar aanstaan.
verdomme, blesseert ziyech zich :')
pi_182375714
Villarreal staat (alweer) achter bij het overwegend positief voetballende Espanyol. Wordt voor Calleja een lastig verhaal als je slechts 8 uit 8 haalt. Atlético, Real Madrid en Barça moeten ze zelfs nog tegen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182375987
SSSSSSSSSSSSSSSSARABIA
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182376038
Jesus Navas is gewoon best prima de laatste wedstrijden. Nooit gedacht dat ik dat ging zeggen. Vier assists in de laatste vijf wedstrijden nu.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182376452
MAtS; Semedo, Piqué, Vermaelen, Alba; Arthur, Busquets, Rakitic; Messi, Suárez, Coutinho

Valverde begint het te begrijpen.

Neto; Piccini, Garaya, Paulista, Gaya; Soler, Parejo, Kondogbia, Guedes; Batshuayi, Gameiro

Rodrigo op de bank :') .#exitMarcelino
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182376942
2-0 Sevilla na een fraaie opzet; goal Ben Yedder, met vlak daarvoor rood voor Celta. Sevilla staat voor minstens twee uur koploper. Nu afwachten wat er bij Valencia v Barça gaat gebeuren.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182377168
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:31 schreef Masterminded het volgende:
MAtS; Semedo, Piqué, Vermaelen, Alba; Arthur, Busquets, Rakitic; Messi, Suárez, Coutinho

Valverde begint het te begrijpen.

Neto; Piccini, Garaya, Paulista, Gaya; Soler, Parejo, Kondogbia, Guedes; Batshuayi, Gameiro

Rodrigo op de bank :') .#exitMarcelino
Waar is onze grote vriend Malcom eigenlijk? Zelfs niet eens bankie
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')