abonnement Unibet Coolblue
pi_182212905
Een aantal weken geleden heb ik mijn PS4 verkocht omdat ik er praktisch niks meer mee deed.

Nu lijkt het me wel tof om een oudere spelcomputer te halen, maar ik weet niet zo goed welke. Mijn eerste spelcomputer was de playstation 1, maar het mag ook rustig een oudere zijn. Let wel; ik heb geen TV met die oude (analoge heet dat volgens mij?) aansluiting :P

Een handheld device is ook een mogelijkheid; een soort gameboy idee.

Wat is leuk om te kopen en waar kun je nog toffe spelletjes voor halen?
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 22:15:18 #2
35723 crew  GGMM
pi_182212964
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:13 schreef nickhguitar het volgende:
Een handheld device is ook een mogelijkheid; een soort gameboy idee.
Dan zou ik absoluut voor de Ninntendo Switch gaan makker :) De meest krachtige handheld die er bestaat die je ook nog eens als console kunt gebruiken _O_

En bijkomend voordeel: als je mij toevoegt als vriend kunnen we samen online spelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182213031
Wii _O_
pi_182213036
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan zou ik absoluut voor de Ninntendo Switch gaan makker :) De meest krachtige handheld die er bestaat die je ook nog eens als console kunt gebruiken _O_

En bijkomend voordeel: als je mij toevoegt als vriend kunnen we samen online spelen.
:D

De Nintendo Switch is toch geen retro console?
pi_182213055
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan zou ik absoluut voor de Ninntendo Switch gaan makker :) De meest krachtige handheld die er bestaat die je ook nog eens als console kunt gebruiken _O_

En bijkomend voordeel: als je mij toevoegt als vriend kunnen we samen online spelen.
Is zo een switch niet een soort van telefoon waar je niet mee kan bellen als het op gamen aan komt? Geen idee, maar dat dacht ik altijd. Dus dat zo een switch niet (veel) meer kan dan een highend telefoon qua gamen.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 22:18:55 #6
35723 crew  GGMM
pi_182213070
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:17 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

:D

De Nintendo Switch is toch geen retro console?
Nee dat niet echt, maar je kan sinds kort wel oude Nintendo-games spelen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182213089
Ik speel zelf nog geregeld op mijn ps3. Kwalitatief veel goede games voor een prikkie op te pikken en qua graphics nog altijd prima te doen!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 22:20:21 #8
35723 crew  GGMM
pi_182213124
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Is zo een switch niet een soort van telefoon waar je niet mee kan bellen als het op gamen aan komt? Geen idee, maar dat dacht ik altijd. Dus dat zo een switch niet (veel) meer kan dan een highend telefoon qua gamen.

:@
Nee, helemaal niet mee eens. Je kan hem docked gewoon als console gebruiken en hij is krachtiger dan welke Nintendo-console dan ook.

Dan zou je de DS of PS Vita ook een telefoon kunnen noemen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182213126
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik speel zelf nog geregeld op mijn ps3. Kwalitatief veel goede games voor een prikkie op te pikken en qua graphics nog altijd prima te doen!
Zeker, ik heb toevallig een aantal maanden geleden mijn PS4 weggegeven aan mijn buurjongen!

Alleen dat is me net niet retro genoeg, ik wil echt 15 jaar terug ofzo.
pi_182213155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:20 schreef GGMM het volgende:
hij is krachtiger dan welke Nintendo-console dan ook.
Ja ok, maar issie ook krachtiger dan highend mobieltjes? Dat idee heb ik namelijk, maar dat is niet gestaafd met feiten. Gewoon zegmaar een soort van onderbuikgevoel, waarschijnlijk uit onwetendheid. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182213160
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet mee eens. Je kan hem docked gewoon als console gebruiken en hij is krachtiger dan welke Nintendo-console dan ook.

Dan zou je de DS of PS Vita ook een telefoon kunnen noemen.
Maar waarom zou je voor 250 euro o.i.d. zo'n switch kopen als je voor hetzelfde ongeveer ook een ps4 hebt?
pi_182213171
Is een Amiga 500 niks voor je? O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 22:22:37 #13
35723 crew  GGMM
pi_182213182
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja ok, maar issie ook krachtiger dan highend mobieltjes? Dat idee heb ik namelijk, maar dat is niet gestaafd met feiten. Gewoon zegmaar een soort van onderbuikgevoel, waarschijnlijk uit onwetendheid. :)
Hij is veel krachtiger.


quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Maar waarom zou je voor 250 euro o.i.d. zo'n switch kopen als je voor hetzelfde ongeveer ook een ps4 hebt?
Omdat je de Switch overal mee naartoe kunt nemen als handheld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182213212
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij is veel krachtiger.
[ afbeelding ]

[..]

Omdat je de Switch overal mee naartoe kunt nemen als handheld.
Een One X is geen telefoon he.

Mijn telefoon heeft meer RAM, hogere resolutie en meer storage. Allleen die GPU kan ik niet plaatsen. En laat het daar nou net om gaan. Hoe doet die switch het tegenover een goeie telefoon.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:24:06 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182213218
Switch.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182213263
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Een One X is geen telefoon he.

Mijn telefoon heeft meer RAM, hogere resolutie en meer storage. Allleen die GPU kan ik niet plaatsen. En laat het daar nou net om gaan. Hoe doet die switch het tegenover een goeie telefoon.
https://www.resetera.com/(...)hone-graphics.29070/
pi_182213621
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zeker, ik heb toevallig een aantal maanden geleden mijn PS4 weggegeven aan mijn buurjongen!

Alleen dat is me net niet retro genoeg, ik wil echt 15 jaar terug ofzo.
Wat vind je tof dan? Ik speel ool veel op mijn ps1 maar dat kan alleen als ke geen waarde hecht aan graphics. Mijn Snes heb ik ook altijd aangesloten en speel ik ook vaak op, dat ziet er nog tof uit maar is qua gameplay gewoon weer echt van een andere orde.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_182214170
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Wat vind je tof dan? Ik speel ool veel op mijn ps1 maar dat kan alleen als ke geen waarde hecht aan graphics. Mijn Snes heb ik ook altijd aangesloten en speel ik ook vaak op, dat ziet er nog tof uit maar is qua gameplay gewoon weer echt van een andere orde.
Ja ik dacht dus even aan een retro console, maar ik zie nu wat filmpjes van andere devices en die zijn ook tof :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan zou ik absoluut voor de Ninntendo Switch gaan makker :) De meest krachtige handheld die er bestaat die je ook nog eens als console kunt gebruiken _O_

En bijkomend voordeel: als je mij toevoegt als vriend kunnen we samen online spelen.
Lul. Ik kom hier voor een retro device van een paar tientjes en nu zit ik te googelen naar een Nintendo Switch van 350 euro :'( .

Ik lees trouwens al meerdere malen dat het aanbod wel wat beperkt is, klopt dat? Ik ben de 'diversiteit' van de PS4 gewend, dus wellicht ook wel wat verwend als het op spellen aankomt.
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 22:54:27 #19
35723 crew  GGMM
pi_182214294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:51 schreef nickhguitar het volgende:
Lul. Ik kom hier voor een retro device van een paar tientjes en nu zit ik te googelen naar een Nintendo Switch van 350 euro :'( .

Ik lees trouwens al meerdere malen dat het aanbod wel wat beperkt is, klopt dat? Ik ben de 'diversiteit' van de PS4 gewend, dus wellicht ook wel wat verwend als het op spellen aankomt.
Dat is persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik vind van niet.

Dat argument komt vooral van mensen die al een Wii U hadden, de voorganger van de Switch. Die is geflopt maar had wel hele goede games, en die worden nu geport naar de Switch.
Mensen die die games op de Wii U hebben gespeeld balen daar wat van, maar als je geen Wii U hebt gehad zijn dat gewoon nieuwe games voor je. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182214368
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik vind van niet.

Dat argument komt vooral van mensen die al een Wii U hadden, de voorganger van de Switch. Die is geflopt maar had wel hele goede games, en die worden nu geport naar de Switch.
Mensen die die games op de Wii U hebben gespeeld balen daar wat van, maar als je geen Wii U hebt gehad zijn dat gewoon nieuwe games voor je. :)
Oke. Hij ziet er wel supertof uit op de filmpjes die ik tot nu toe zag. Ga er even over nadenken! Thanks voor de tip.
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 22:56:39 #21
35723 crew  GGMM
pi_182214391
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Oke. Hij ziet er wel supertof uit op de filmpjes die ik tot nu toe zag. Ga er even over nadenken! Thanks voor de tip.
^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182215237
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan zou ik absoluut voor de Ninntendo Switch gaan makker :) De meest krachtige handheld die er bestaat die je ook nog eens als console kunt gebruiken _O_

En bijkomend voordeel: als je mij toevoegt als vriend kunnen we samen online spelen.
Das niet echt een oud dingetje. Wat speel je? K heb er namelijk ook een.
  Forum Admin zaterdag 29 september 2018 @ 23:17:37 #23
35723 crew  GGMM
pi_182215257
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 23:17 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

Das niet echt een oud dingetje. Wat speel je? K heb er namelijk ook een.
Van alles, ik heb net Octopath uitgespeeld en ben nu sporadisch bezig met Meat Boy

En Mario Kart natuurlijk _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182215346
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja ik dacht dus even aan een retro console, maar ik zie nu wat filmpjes van andere devices en die zijn ook tof :P

[..]

Lul. Ik kom hier voor een retro device van een paar tientjes en nu zit ik te googelen naar een Nintendo Switch van 350 euro :'( .

Ik lees trouwens al meerdere malen dat het aanbod wel wat beperkt is, klopt dat? Ik ben de 'diversiteit' van de PS4 gewend, dus wellicht ook wel wat verwend als het op spellen aankomt.
Ik zou gewoon switch doen, ik heb ook ps4 en misschien zijn de graphics lager, het is wel de beste handgeld op de markt, er komen steeds meer spellen, nu ook retro. Ik kies switch nu over ps4
pi_182215461
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 23:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Van alles, ik heb net Octopath uitgespeeld en ben nu sporadisch bezig met Meat Boy

En Mario Kart natuurlijk _O_
Oh dat zijn goede spellen. K wil net skyrim verkopen om city skylines te kopen maar twijfel nu toch. Ik wil wat meer de indie kant op gaan (stardew valley, bomber crew, darkest dungeon enzo heb ik al) of die online kopen. Als je online koopt trouwens moet je dan die “retro” spellen kopen? zou me vader ook tof vinden(:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')