abonnement Unibet Coolblue
pi_182203471
Ik heb een geweldige kleine laserprinter (snap niet dat mensen inkjets kopen, maar goed): Een HP P1102w.
Was spotgoedkoop en neemt weinig ruimte in. Ik gebruik hem voor brieven en programmalistings om te debuggen.
De originele toner zit er nog steeds in.

Maar ik heb hem al jaren en eens komt de dag dat de toner leeg is. Zwart-wit. Dan moet ik een nieuwe bestellen.

Die van 123inkt is de helft in prijs (40 EUR) dan de originele HP.
Is die wel goed?

Ik hou van scherpte en kwaliteit.
De printer kostte destijds nieuw zo rond de 100 euro, misschien wel minder, dus even duur als de cartridge.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182203491
Als je geen haast hebt kan je ook bij AliExpress terecht. NOG goedkoper dan 123inkt.

En ja, die tonercartridges zijn gewoon goed.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_182203543
de toner zal prima zijn, je riskeert met die namaak/eigen merk dingen wel dat de toner niet op het papier maar in de printer terechtkomt en je de printer vervolgens kan weggooien ivm vlekken, strepen e.d.

even eruit stofzuigen gaat niet met een normale stofzuiger

of je dat risico wilt lopen moet je helemaal zelf beslissen
pi_182203691
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:06 schreef mschol het volgende:
de toner zal prima zijn, je riskeert met die namaak/eigen merk dingen wel dat de toner niet op het papier maar in de printer terechtkomt en je de printer vervolgens kan weggooien ivm vlekken, strepen e.d.

even eruit stofzuigen gaat niet met een normale stofzuiger

of je dat risico wilt lopen moet je helemaal zelf beslissen
Oh, ok.
Dat zou jammer zijn, want het is een geweldige printer. Nooit verwacht voor die prijs. Draadloos ook nog. Nooit problemen en perfecte prints.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 29 september 2018 @ 13:17:38 #5
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_182203695
Heb zelf niet zulke goede ervaringen met de huismerk cartridges... Twee keer strepen door 'lekkende' cartridges. Weer terug naar originele gegaan.
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_182204198
Originele toners drukken al vrij goedkoop (mits ze een grote capiciteit hebben). Snap niet waarom je dan het gedoe met niet-originele zou riskeren.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:35:43 #7
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_182204608
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:01 schreef Sigaartje het volgende:
snap niet dat mensen inkjets kopen, maar goed
Omdat sommige mensen wel fotokwaliteit willen kunnen printen.
pi_182204627
123Inkt huismerk is goed spul. Als er wat is krijg je gewoon een nieuwe.
Koop er al vele jaren, heb 1 keer een defect patroon gehad welke direct zonder gedoe vervangen werd.

Ze laten ik-weet-niet-waar alles zelf maken. Niet zoals veel van dit soort huismerk meuk wat bestaat uit opnieuw gevulde patronen/cartridges. Dat is gegarandeerd ellende.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')