En :quote:The proprietary design accomplishes two jobs at once. Firstly, the cable routing for both mechanical and electronic drivetrains is now fully internal, and the split stem avoids tight angles for both shifting and braking. Secondly, the design is claimed to tidy the air behind the stem and around the rider. According to Cervelo, the new bar - along with a plethora of other aero upgrades that I'll discuss in a bit - has shaved off 42g of drag (when measured along with the rider) over the current S5 that this new one is replacing.
quote:Despite the integrated nature of the new bar and stem, there's still the usual range of customisation. The stem height can be adjusted in 5mm increments with headset spacers, up to 30mm. The bars themselves can also be raised an additional 2.5mm, and the rotation set at 0°, 2.5°, or 5° angles through a series of shims. And since the bar and stem are separate components, length and width can be picked at will. The bars come in widths from 38cm through 44cm, and stems in length from 90mm to 130mm.
Het is een drol op wielen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:27 schreef Patroon het volgende:
Echt of nep?
https://www.instagram.com(...)&igshid=bge0cob6laqd
quote:dan_the_man_thowIt looks to me more like a Canyon Speedmax with drops...
fake.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:27 schreef Patroon het volgende:
Echt of nep?
https://www.instagram.com(...)&igshid=bge0cob6laqd
Dan hoop je bij zo een vraag, toch op een foto van tieten.. Tis vrijdag.. Cap Fab zou je dit nooit vergevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:27 schreef Patroon het volgende:
Echt of nep?
https://www.instagram.com(...)&igshid=bge0cob6laqd
Dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:03 schreef Tommeke het volgende:
En ook geen schijfremmen of weggewerkte remmen. Op een moderne aerofiets zie je echt niet van zulke gewone remmen.
Het is ook zeker geen Speedmax. Gewoon een Ali frame met Canyon stickers.
daar is geen handigheidje voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een paar losse spaken in Mn achterwiel kom ik net achter...zelf krijg ik ze niet goed vast zonder slag in het wiel. Is daar een handigheidje voor of heb je daar gewoon geduld/ervaring voor nodig?
Anders wordt t morgen niet fietsen
daar was ik al bang voor, ga van de week wel ff naar de fm. Raar, laatste keer fietsen nergens last van, nu liep Mn wiel tegen de remmen aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 16:28 schreef dop het volgende:
[..]
daar is geen handigheidje voor.
Een wiel spaken is een vaardigheid die je niet in een middagje kunt leren.
Sowieso meerdere spraken los betekent dat er iets aan de hand is.
Gewoon het hele jaar scheren, heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 18:19 schreef the_critic het volgende:
Gvd volgende week weer 22 graden.. keuzes keuzes.. kan ik weer gaan scheren voor die paar dagen of met 22 graden beenstukken aan..
Dat was me weer een groot succes. Na een uur koersen en nog 8km te gaan uitgevallen met kramp in beide kuiten😂quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 13:30 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Dit weekend nog een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen
Wat had je dan, Studentenkampioenschap?quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:35 schreef Rikkie99 het volgende:
[..]
Dat was me weer een groot succes. Na een uur koersen en nog 8km te gaan uitgevallen met kramp in beide kuiten😂
Nederlands studentenkampioenschap ja. Tweede keer dit seizoen alweer dat ik met kramp uitval helaas. Geen idee ook waardoor het kwamquote:Op maandag 8 oktober 2018 08:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat had je dan, Studentenkampioenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |