= wat?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:36 schreef KingRoland het volgende:
scrummie + kapiteintje + ggmm + onlogisch + stijn + caland + happel + hmf =
Klopt. Doodzonde.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds zijn username change is hij zich anders gaan gedragen.
Zijn UI zegt wat dat betreft ook al genoeg. Het is niet gek dat hij zichzelf wat te serieus neemt.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Doodzonde.![]()
De oude Stijn kon nog wel wat hebben, maar MasterMinded neemt zichzelf echt extreem serieus.
De oude Stijn kon nog wel wat hebben, maar MasterMinded neemt zichzelf echt extreem serieus.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de nieuwe Stijn?
quote:
ik ga rooibosthee zetten vriendenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oude Stijn kon nog wel wat hebben, maar MasterMinded neemt zichzelf echt extreem serieus.
Stijn is altijd al zo geweest sinds ik hem ken.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou JR ook wel eens eerst lezen voor hij een domme vraag stelt?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zie stijn toch als een vriend.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is altijd al zo geweest sinds ik hem ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |