Ik denk dat dit de beste oplossing is als TS voor de vrijheid voor haar kat kiest.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:08 schreef Queller het volgende:
Maak een trappetje met plankjes tegen de schutting; werkt hier prima
Snap ik en daar is ook helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 30 september 2018 01:29 schreef vronie het volgende:
Maar voor mijn eigen gemoedrust hou ik mijn katten in een afgesloten tuin.
nee ze moet er juist uit kunnen:pquote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:19 schreef whoeier het volgende:
Latten aan de binnen zijde met een hoek van 45graden omhoog, haken eraan en een net spannen ( el cheapo optie)
[ afbeelding ]
Zoals latje rechts te zien is op de foto
Edit: wel moet ik zeggen dat 1 van mijn katten creatief genoeg is geweest om via het net zelf te ontsnappen, dit heb ik opgelost door het net strakker te spannen, waardoor deze minder meegeeft
Dan graaft die kat toch een tunnel onder de schutting?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:19 schreef whoeier het volgende:
Latten aan de binnen zijde met een hoek van 45graden omhoog, haken eraan en een net spannen ( el cheapo optie)
[ afbeelding ]
Zoals latje rechts te zien is op de foto
Edit: wel moet ik zeggen dat 1 van mijn katten creatief genoeg is geweest om via het net zelf te ontsnappen, dit heb ik opgelost door het net strakker te spannen, waardoor deze minder meegeeft
mss. rip schuttingquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:47 schreef Catkiller het volgende:
Punt 1: je kat is een watje dat die niet van de schutting af durft te springen.
Punt 2: gewoon een kattenluik in de schutting maken?
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:44 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dan graaft die kat toch een tunnel onder de schutting?
Ah dan heb ik het fout gelezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ze moet er juist uit kunnen:p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |