abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:52:10 #126
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_182400647
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sjeeses, rlly?

Wel geld uitgeven voor een vakantie en autohuur maar geen fatsoenlijke webz op je foon. Ok.

Als je het nou gewoon niet hebt omdat je bij de soos hangt ofzo begrijp ik dat.. Maar dit gaat mijn petje effe te boven.
Eigenlijk altijd overal wel goede wifi, dus gebruik maar iets van 150-200mb/maand 4g, de 1gb is al overkill voor mij :') Maar met 8kb/s kun je ook nog prima navigeren, het is alleen wat traag voor snel iets opzoeken.

En qua autohuur - heb een totaalpakket van hotels, 3x diner met lokale specialiteiten, huurauto en vlucht ineen. Volgens papieren recht op VW polo 2018 model of 'soortgelijk'. De eerste heeft wel netjes ingebouwde navi, dus er niet aan gedacht een offline editie mee te nemen. Uiteindelijk een Citroen C3 met kinderzitje gekregen, Nederlanders met een soortgelijk pakket die naast ons stonden waren al ruzie aan het maken omdat ze een paar keer 16 euro extra mochten dokken voor een vage verzekering, hebben wij dus niet gehad en mogelijk hebben we ook gewoon hun auto meegekregen ivm. het extra zitje. We zijn maar op google maps naar het hotel gekacheld en zojuist heerlijk gegeten :)

Zo twee daagjes Pisa e.o. (wcshl. Cinque Terre, Carrera marmer groeve en/of Lucca), drie daagjes Siena e.o., drie dagen Florence en dan weer terug. Ondertussen lekker genieten van heerlijk eten, mooie landschappen en wat renaissance cultuur dingetjes :')

Lardo di Colonnata en Bistecca alla Fiorentina staan nog op de agenda _O_ Nu even bijkomen, morgen lange dag ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:54:02 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_182400692
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:


Als je het nou gewoon niet hebt omdat je bij de soos hangt ofzo begrijp ik dat.. Maar dit gaat mijn petje effe te boven.
Vaak hebben die juist de dikste abonnementen :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:06:26 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182400977
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:52 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Eigenlijk altijd overal wel goede wifi, dus gebruik maar iets van 150-200mb/maand 4g, de 1gb is al overkill voor mij :') Maar met 8kb/s kun je ook nog prima navigeren, het is alleen wat traag voor snel iets opzoeken.

En qua autohuur - heb een totaalpakket van hotels, 3x diner met lokale specialiteiten, huurauto en vlucht ineen. Volgens papieren recht op VW polo 2018 model of 'soortgelijk'. De eerste heeft wel netjes ingebouwde navi, dus er niet aan gedacht een offline editie mee te nemen. Uiteindelijk een Citroen C3 met kinderzitje gekregen, Nederlanders met een soortgelijk pakket die naast ons stonden waren al ruzie aan het maken omdat ze een paar keer 16 euro extra mochten dokken voor een vage verzekering, hebben wij dus niet gehad en mogelijk hebben we ook gewoon hun auto meegekregen ivm. het extra zitje. We zijn maar op google maps naar het hotel gekacheld en zojuist heerlijk gegeten :)

Zo twee daagjes Pisa e.o. (wcshl. Cinque Terre, Carrera marmer groeve en/of Lucca), drie daagjes Siena e.o., drie dagen Florence en dan weer terug. Ondertussen lekker genieten van heerlijk eten, mooie landschappen en wat renaissance cultuur dingetjes :')

Lardo di Colonnata en Bistecca alla Fiorentina staan nog op de agenda _O_ Nu even bijkomen, morgen lange dag ;)
Ik moet er niet aan denken om altijd en overal maar op wifi jacht te moeten, het is 2018. In hotels is het meestal sowieso drama, zeker in de avonduren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182401059
Ben ook ergblij met de altijd overal internet die de baas me heeftgegeven. Ook in zijn eigen belang natuurlijk. Maar wel lekker.
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:12:09 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182401089
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vaak hebben die juist de dikste abonnementen :')
Kweenie, ken niet zoveel bijstandstrekkkers eigenlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:13:20 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182401119
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ook ergblij met de altijd overal internet die de baas me heeftgegeven. Ook in zijn eigen belang natuurlijk. Maar wel lekker.
Ik zou ook niet zonder kunnen.. Naja, kunnen vast wel, maar willen :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182402020
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kweenie, ken niet zoveel bijstandstrekkkers eigenlijk.
ik had in die periode gewoon prepaid, net als al Mn collega’s in t steuntrekkersstrafkamp
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:17:18 #133
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_182402530
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om altijd en overal maar op wifi jacht te moeten, het is 2018. In hotels is het meestal sowieso drama, zeker in de avonduren.
Thuis en op kantoor prima wifi :') Alleen tijdens vakantie is het ruk en anders maar wat tijd offline. Heb zelfs maar een 500mb bundel die verdubbeld is door kpn _o-

Komend jaar maar eens verder kijken, door de 1gb glasvezel van tweak in het nieuwe huis kan kpn mobiel dan niet meer uit...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:32:12 #134
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182402867
Heel eerlijk gezegd vraag ik me af of in een Huurpolo de Discover Media (duurst leverbaar infotainmentding op die auto, tevens enige met ingebouwde navi) had gezeten. Zijn toch meestal van die schraaphokken met het basismotortje en verder ook niks geks.

Of mijn ervaring met huur is niet representatief, dat kan ook.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:38:00 #135
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182402986
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou ook niet zonder kunnen.. Naja, kunnen vast wel, maar willen :N
Herkenbaar.

Zelf ooit abo afgesloten met 5gb, inmiddels al twee keer verdubbeld naar 20 :').
Op werkfoon 1GB maar met een organisatiebreed gedeelde bundel, ofwel voor iedere bejaarde die maar 50MB verstookt kan ik er 950 extra doorheen jassen :+.

Gaat allemaal nooit op, maar alleen al met Spotify zou ik 1GB er in een goeie week al wel doorheen stoken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:32:12 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182418029
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik had in die periode gewoon prepaid, net als al Mn collega’s in t steuntrekkersstrafkamp
ik heb nog nooit een prepaid gehad, alleen in het buitenland buiten de EU. Altijd abo gehad, ik heb al mobiel sinds de uitvinding van de 'portable'.

Mijn eerste mobieltje :+ ;



Motorola brick. Alleen te vervoeren tussen je broeksband, binnenzak was geen goed idee _O- bellen kostte 2 gulden 65 per tik (buiten de stad; 3 tikken per minuut :X ) en na een kwartier bellen was hij leeg. ATF 1 band toentertijd, en elke idioot met een scanner kon prachtig meeluisteren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:36:41 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182418106
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:17 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Thuis en op kantoor prima wifi :') Alleen tijdens vakantie is het ruk en anders maar wat tijd offline. Heb zelfs maar een 500mb bundel die verdubbeld is door kpn _o-

Komend jaar maar eens verder kijken, door de 1gb glasvezel van tweak in het nieuwe huis kan kpn mobiel dan niet meer uit...
Tsja, ik heb juist zelden wifi ter beschikking dus ik moet wel.. Ik heb T2 alles onbeperkt, lekker makkelijk, gewoon pakken en doen waar je zin in hebt. Soms zit ik in hotels waar je met 200 man een verbinding deelt , das niet altijd even ideaal als iedereen op zijn nest Netflix ligt te gluren. Of ik moet werken tijdens de F1, die moet ik wel kunnen kijken dan natuurlijk :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182421680
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een prepaid gehad, alleen in het buitenland buiten de EU. Altijd abo gehad, ik heb al mobiel sinds de uitvinding van de 'portable'.

Mijn eerste mobieltje :+ ;

[ afbeelding ]

Motorola brick. Alleen te vervoeren tussen je broeksband, binnenzak was geen goed idee _O- bellen kostte 2 gulden 65 per tik (buiten de stad; 3 tikken per minuut :X ) en na een kwartier bellen was hij leeg. ATF 1 band toentertijd, en elke idioot met een scanner kon prachtig meeluisteren.
jij belde al mobiel toen ik luiers vol scheet. :D tx voel me ineens erg jong.
pi_182421801
En ik was nog niet geboren.
pi_182422805
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:47 schreef Anne het volgende:
En ik was nog niet geboren.
en in tegenstelling tot zijn eerste mobieltje pas jij wel in SD zijn binnenzak :7
  woensdag 10 oktober 2018 @ 07:27:05 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_182425599
:')

Ook goedemorgen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:36:51 #142
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_182426153
quote:
3s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:27 schreef Duvel het volgende:
:')

Ook goedemorgen.
bakkie erbij?
c_/ c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_182427568
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:36 schreef lipje het volgende:

[..]

bakkie erbij?
c_/ c_/
Zwart graag!
pi_182430858
Hailo. Morgen naar Duitsland formuliertje ophalen omdat H. anders niet mag trouwen. Bureaucratie olé.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:14:34 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182437323
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

jij belde al mobiel toen ik luiers vol scheet. :D tx voel me ineens erg jong.
graag gedaan hoor :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:15:03 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182437334
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Hailo. Morgen naar Duitsland formuliertje ophalen omdat H. anders niet mag trouwen. Bureaucratie olé.
Dan ben je op papier al getrouwd :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:16:54 #147
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182437386
En dan hebben jullie het greenpoint/kermit-tijdperk ook gemist zeker?

Dat sloeg helemáál nergens op :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182439422
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Hailo. Morgen naar Duitsland formuliertje ophalen omdat H. anders niet mag trouwen. Bureaucratie olé.
Troost je, bij ons moest het vertaald worden naar het Engelsch, wat weer door een notaris bestempeld moest worden als een 'ok' vertaling. En als er ooit een ring om moet mogen we weer :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_182439581
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
En dan hebben jullie het greenpoint/kermit-tijdperk ook gemist zeker?

Dat sloeg helemáál nergens op :')
Ik vond mobiele telefoons toen ook al overrated :X

Groetjes vanuit the middle of f**king nowhere trouwens :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_182440316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:35 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Troost je, bij ons moest het vertaald worden naar het Engelsch, wat weer door een notaris bestempeld moest worden als een 'ok' vertaling. En als er ooit een ring om moet mogen we weer :')
Als H. niet al in de gemeente gewoond had, had haar geboorte certificaat idd vertaald moeten worden. Nog een geluk dat het formulier van nu uit de laatste gemeente moet komen en niet uit de geboorte gemeente.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')