abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182262443
Wat een kut spel, ga 'm zaterdag naar de gamemania brengen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:12:53 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182262877
Hebben jullie bij deze fifa soms ook bijzonder veel moeite het goeie poppetje te targetten om te besturen?
Laffe huichelaar
pi_182264282
CPU defense is wel zwaar OP, hoop dat ze dat voor de WL kunnen uitzetten echt iedereen maakt er zwaar misbruik van
pi_182264507
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Hebben jullie bij deze fifa soms ook bijzonder veel moeite het goeie poppetje te targetten om te besturen?
Ja, constant ruzie mee. :')
pi_182264794
Zoek CBs voor mijn BPL team. Ik denk aan Rudiger, Koscielny of Laporte. Wie heeft jullie voorkeur?

Ik heb er al Lovren staan, maar die gaat ook nog weg.
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:29:46 #81
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182265191
Echt chapeau aan EA, wat een gedrocht is Fifa 19 tot nu toe zeg. De AI gaat echt he-le-maal nergens over, er valt nauwelijks tegen te scoren. Heb nu 8 -10 Squad battles gedaan op verschillende niveaus (professioneel-wereldklasse-legendary) en het meeste aantal goals in een wedstrijd is 4 tegen een compleet brons team en 2 tegen een goud team.

Buiten dat heb je de AI die alles onderschept, uit alle hoeken en standen een goal weet te scoren (ongeacht of het een 60 rated CM is of Aguero) en de idiote hoeveelheid omhalen. Corners en voorzetten is ook bijna een gegarandeerde goal, net als timed finesse schoten.

Ik mag hopen dat er snel een patch uitkomt.

Rant over _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182267723
Packte gister Kane maar vond het helemaal niets, 7 potten 3 goals (1 penalty)
Verkocht en team versterkt (OTW fred, OTW Cancelo)

Ben zelf FUT-Founder, en vind het een van de beste fifas sinds tijden.
Het is vooral veel spelen en oefenen. In het begin raakte ik geen kloot en nu gaat het echt heerlijk.

Team:
https://www.futbin.com/19/squad/348048
Eerste volgende aankoop is wss Fabinho om iedereen full chem te krijgen.
pi_182268324
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt chapeau aan EA, wat een gedrocht is Fifa 19 tot nu toe zeg. De AI gaat echt he-le-maal nergens over, er valt nauwelijks tegen te scoren. Heb nu 8 -10 Squad battles gedaan op verschillende niveaus (professioneel-wereldklasse-legendary) en het meeste aantal goals in een wedstrijd is 4 tegen een compleet brons team en 2 tegen een goud team.

Buiten dat heb je de AI die alles onderschept, uit alle hoeken en standen een goal weet te scoren (ongeacht of het een 60 rated CM is of Aguero) en de idiote hoeveelheid omhalen. Corners en voorzetten is ook bijna een gegarandeerde goal, net als timed finesse schoten.

Ik mag hopen dat er snel een patch uitkomt.

Rant over _O-
Dat ligt echt aan jezelf, ik haalde vorige week easy Elite 1 met SB. Gewoon minder haasten en tranquillo tikken, zelfs als de tegenstander scoort rustig blijven. Na je eerste goal liggen de ruimtes zo erg open dat je makkelijk meer kan maken.
pi_182268353
Hulk in de spits is trouwens puur genot _O-
pi_182269669
Welke ones to watch zijn halen waard? De goedkoperen dan vooral
Ook geen 38
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:27:52 #86
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_182270288
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt chapeau aan EA, wat een gedrocht is Fifa 19 tot nu toe zeg. De AI gaat echt he-le-maal nergens over, er valt nauwelijks tegen te scoren. Heb nu 8 -10 Squad battles gedaan op verschillende niveaus (professioneel-wereldklasse-legendary) en het meeste aantal goals in een wedstrijd is 4 tegen een compleet brons team en 2 tegen een goud team.

Buiten dat heb je de AI die alles onderschept, uit alle hoeken en standen een goal weet te scoren (ongeacht of het een 60 rated CM is of Aguero) en de idiote hoeveelheid omhalen. Corners en voorzetten is ook bijna een gegarandeerde goal, net als timed finesse schoten.

Ik mag hopen dat er snel een patch uitkomt.

Rant over _O-
Dan ben je best slecht. Timed finesse op de rand van de 16 is bijna altijd hangen tegen de CPU
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:30:24 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182270335
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan jezelf, ik haalde vorige week easy Elite 1 met SB. Gewoon minder haasten en tranquillo tikken, zelfs als de tegenstander scoort rustig blijven. Na je eerste goal liggen de ruimtes zo erg open dat je makkelijk meer kan maken.
Hoe tik jij rustig heen en weer dan? De enige optie die ik heb om rustig heen en weer te tikken is de bal terug naar de verdediging te spelen omdat de AI met 9 man in het strafschopgebied staat.

In mijn ogen is er totaal geen ruimte om je spits te bedienen, tenzij je een counter hebt. De enige optie die ik zie is een timed finesse van een meter of 20, als de AI verdedigers de bal niet direct van je afpakken na een pass rond de 16. Maar goed, het zal ook inderdaad best aan mij liggen, aangezien er mensen zijn die al hun SB wedstrijden makkelijk winnen op legendary. Al lijkt het er wel op dat die mensen de timed finesse knetterhard misbruiken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:32:30 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182270364
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan ben je best slecht. Timed finesse op de rand van de 16 is bijna altijd hangen tegen de CPU
Spannend, je moet dus 1 type schot misbruiken omdat er anders niet te scoren valt. Niets mis met dit spel hoor.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182270621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:46 schreef Tenninetyfive het volgende:
Welke ones to watch zijn halen waard? De goedkoperen dan vooral
Geen.
pi_182270936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:46 schreef Tenninetyfive het volgende:
Welke ones to watch zijn halen waard? De goedkoperen dan vooral
Neem Fred iig niet. Die gaat onder Mourinho nooit een IF halen.
pi_182271027
Arnautovic voorin _O_

Wat een sterke spits is dat zeg, ook zeer goed met zijn hoofd. Gabriel Jesus er naast en nu nog Lanzini erachter (dat wordt Alli). Lanzini vond ik in 18 beter, nu is het 'meh' en dan met name zijn fysiek.
pi_182271768
Waar ik voorheen nog dacht dat ik dit spel gemiddeld kon, voel ik me nu de grootste idioot op aarde door wat ik hier boven allemaal lees :). Had het spel gisteren maar eens uit de verpakking gehaald om te installeren, hopelijk vanaf vanavond eens potjes doen maar hoe komen mensen toch direct aan zulke teams. Ik heb inmiddels 2k en nog geen potje gespeeld :'). Zelfs van het 'timed finesse' had ik totaal niet gehoord. Nou was ik dit jaar ook totaal niet bezig met FIFA 19 maar ik koop het altijd wel (en vorige week had ik een over betaling op de CC dus dat kwam uit ). Standaard goed beginnen is de 1000 coins per wedstrijd aanzetten lijkt me. Hoe verder snel coins krijgen? Echt gaan kopen/verkopen van spelers? kan iemand mij toch weer een beetje wegwijs maken want ik heb toch de laatste 3 jaar denk ik niet genoeg FUT gedaan.. (dat jaar daarvoor packte ik Messi en toen had ik genoeg coins om wat leuks neer te zetten :'))....
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_182272161
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De miljoen is in zicht. #SBCOP
pi_182272227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:48 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Geen.
Dembele en Mariano?
Ook geen 38
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:19:15 #95
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182273097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:25 schreef Bolasie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De miljoen is in zicht. #SBCOP
Damn _O- Ik was blij met Vardy en Kovacic gisteren uit de Hybrid Leagues _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182273157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:05 schreef ebtravel het volgende:
Waar ik voorheen nog dacht dat ik dit spel gemiddeld kon, voel ik me nu de grootste idioot op aarde door wat ik hier boven allemaal lees :). Had het spel gisteren maar eens uit de verpakking gehaald om te installeren, hopelijk vanaf vanavond eens potjes doen maar hoe komen mensen toch direct aan zulke teams. Ik heb inmiddels 2k en nog geen potje gespeeld :'). Zelfs van het 'timed finesse' had ik totaal niet gehoord. Nou was ik dit jaar ook totaal niet bezig met FIFA 19 maar ik koop het altijd wel (en vorige week had ik een over betaling op de CC dus dat kwam uit ). Standaard goed beginnen is de 1000 coins per wedstrijd aanzetten lijkt me. Hoe verder snel coins krijgen? Echt gaan kopen/verkopen van spelers? kan iemand mij toch weer een beetje wegwijs maken want ik heb toch de laatste 3 jaar denk ik niet genoeg FUT gedaan.. (dat jaar daarvoor packte ik Messi en toen had ik genoeg coins om wat leuks neer te zetten :'))....
Wat ik doe:

1. Bronzen pack methode
Bronzen packs kopen van 400 munten. Badges, tenues en stadions op de transferlijst zetten. Na een paar keer niet verkocht quick sell. Spelers even kijken wat ze waard zijn op dat moment en als ze in een grote competitie zitten en eventueel gebruikt kunnen worden voor SBC, bewaren, anders verkopen tegen marktwaarde van dat moment. Zo haal je gegarandeerd winst uit bronzen packs.

2. SBC
Kijk op Futbin wat het meest waard voor je geld is op dat moment. De Marquee Matchups doen het vaak goed, alleen moet je er snel bij zijn als ze nieuw zijn. Vorig jaar ook een paar niet kunnen doen door uitverkochte spelers van New York FC.
Sowieso ook in de gaten houden welke clubs schaars zijn door die SBC's, want stel dat je er een paar bronzen spelers van hebt (door bijv. de bronzen pack methode), kun je ze direct kwijt voor 10k. Toch mooi meegenomen.

3. Squad Battles
Spelen op het hoogste niveau dat je zeer waarschijnlijk wint. Zo krijg je de meeste profit.

4. Dagelijkse / wekelijkse doelstellingen
Gewoon altijd proberen te halen. De niet-verhandelbare beloningen kun je later weer kwijt in de SBC's als ze niet in je team passen.

5. Regelmatig je transferlijst weer refreshen. Effe een paar keer per dag met de companion app de boel weer refreshen, zo heb je de meeste kans dat 'troep' ook verkocht wordt.

6. Snipen. Populaire spelers waarvan er honderden op de markt zijn, kun je proberen te snipen voor onder de marktwaarde. Lukt mij toch regelmatig. Die kun je dan weer verkopen tegen marktwaarde (winst).

Verder gewoon lekker spelen en doen wat je leuk vindt.
pi_182273285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat ik doe:

1. Bronzen pack methode
Bronzen packs kopen van 400 munten. Badges, tenues en stadions op de transferlijst zetten. Na een paar keer niet verkocht quick sell. Spelers even kijken wat ze waard zijn op dat moment en als ze in een grote competitie zitten en eventueel gebruikt kunnen worden voor SBC, bewaren, anders verkopen tegen marktwaarde van dat moment. Zo haal je gegarandeerd winst uit bronzen packs.

2. SBC
Kijk op Futbin wat het meest waard voor je geld is op dat moment. De Marquee Matchups doen het vaak goed, alleen moet je er snel bij zijn als ze nieuw zijn. Vorig jaar ook een paar niet kunnen doen door uitverkochte spelers van New York FC.
Sowieso ook in de gaten houden welke clubs schaars zijn door die SBC's, want stel dat je er een paar bronzen spelers van hebt (door bijv. de bronzen pack methode), kun je ze direct kwijt voor 10k. Toch mooi meegenomen.

3. Squad Battles
Spelen op het hoogste niveau dat je zeer waarschijnlijk wint. Zo krijg je de meeste profit.

4. Dagelijkse / wekelijkse doelstellingen
Gewoon altijd proberen te halen. De niet-verhandelbare beloningen kun je later weer kwijt in de SBC's als ze niet in je team passen.

5. Regelmatig je transferlijst weer refreshen. Effe een paar keer per dag met de companion app de boel weer refreshen, zo heb je de meeste kans dat 'troep' ook verkocht wordt.

6. Snipen. Populaire spelers waarvan er honderden op de markt zijn, kun je proberen te snipen voor onder de marktwaarde. Lukt mij toch regelmatig. Die kun je dan weer verkopen tegen marktwaarde (winst).

Verder gewoon lekker spelen en doen wat je leuk vindt.
Heldere uitleg, thanks!
1) iemand zei mij dat brons niet meer winstgevend was (in 2018), verder niet naar gekeken maar die ga ik maar weer eens doen!
2) inderdaad vandaag weer even futbin teruggezocht, had aangegeven BPL team te doen, maar neig noor calcio A. Ik packte Skriniar (of verkopen voor +- 21k?), en dat is de beste van mij op dit moment :')
6) snipen geprobeerd vorig jaar, ik ken de prijzen niet goed genoeg.. verder was mijn ding altijd SB idd :)

nogmaals bedankt!
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_182273362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:34 schreef ebtravel het volgende:
Heldere uitleg, thanks!
1) iemand zei mij dat brons niet meer winstgevend was (in 2018), verder niet naar gekeken maar die ga ik maar weer eens doen!
Ligt er ook een beetje aan wat de markt doet. Ok, laat ik nu live even een bronzen pack openen...

Ik krijg:

59 van den Belt (marktwaarde 300-350)
58 Nilsson (marktwaarde 200)
54 Fadda (marktwaarde 200)

Rest is contracten, conditie en troep.

Bovenstaand voorbeeld is maar matig, maar je ziet dat je door die 59 van den Belt toch gewoon winst maakt op die pack. En ik haal er regelmatig spelers uit die >1k waard zijn. Vooral posities RM en LM doen het goed.
pi_182273394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat ik doe:

1. Bronzen pack methode
Bronzen packs kopen van 400 munten. Badges, tenues en stadions op de transferlijst zetten. Na een paar keer niet verkocht quick sell. Spelers even kijken wat ze waard zijn op dat moment en als ze in een grote competitie zitten en eventueel gebruikt kunnen worden voor SBC, bewaren, anders verkopen tegen marktwaarde van dat moment. Zo haal je gegarandeerd winst uit bronzen packs.

2. SBC
Kijk op Futbin wat het meest waard voor je geld is op dat moment. De Marquee Matchups doen het vaak goed, alleen moet je er snel bij zijn als ze nieuw zijn. Vorig jaar ook een paar niet kunnen doen door uitverkochte spelers van New York FC.
Sowieso ook in de gaten houden welke clubs schaars zijn door die SBC's, want stel dat je er een paar bronzen spelers van hebt (door bijv. de bronzen pack methode), kun je ze direct kwijt voor 10k. Toch mooi meegenomen.

3. Squad Battles
Spelen op het hoogste niveau dat je zeer waarschijnlijk wint. Zo krijg je de meeste profit.

4. Dagelijkse / wekelijkse doelstellingen
Gewoon altijd proberen te halen. De niet-verhandelbare beloningen kun je later weer kwijt in de SBC's als ze niet in je team passen.

5. Regelmatig je transferlijst weer refreshen. Effe een paar keer per dag met de companion app de boel weer refreshen, zo heb je de meeste kans dat 'troep' ook verkocht wordt.

6. Snipen. Populaire spelers waarvan er honderden op de markt zijn, kun je proberen te snipen voor onder de marktwaarde. Lukt mij toch regelmatig. Die kun je dan weer verkopen tegen marktwaarde (winst).

Verder gewoon lekker spelen en doen wat je leuk vindt.
Nog een tip van het huis. Bied op willekeurige zilvers van +70, 150 t/m 250 coins. Relist ze voor net onder de 1000 coins, repeat.
Ook geen 38
pi_182273408
Volgende bronzen pack haal ik 62 Clark eruit, laagste marktprijs is 1200, staan er maar tien op :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')