abonnement Unibet Coolblue
pi_182165271
Tot ongeveer een week geleden was ik ongeveer een maand een soort van bezig met een jongen (voor deze post genaamd Ben). Vanuit mijn kant heb ik het afgekapt omdat ik hem niet leuk vond, of begon te vinden. We hebben alleen een paar keer gezoend, maar praten nu af en toe nog steeds. Nu is er dus een jongen uit zijn verleden (voor deze post genaamd Alexander), Ben was ongeveer 3 maanden met Alexander bezig, die ik wel aantrekkelijk vind. Ik weet dat Alexander mij ook aantrekkelijk vind, omdat Ben en Alexander af en toe nog praten via app, en Ben het over ons vertelde aan Alexander. Hierop zei Alexander dat hij mij knap vond. Nu het over is tussen mij en Ben, vertelde Ben dit natuurlijk ook aan Alexander, waarop Alexander interesse in mij toonde, maar Ben heeft geen info over mij gegeven. 2 dagen geleden, nadat Ben aan mij had verteld dat Alexander interesse in mij heeft, ben ik Alexander op Instagram gaan volgen. Ik zou dus graag met Alexander praten, maar Ben wilt denk ik zijn nummer niet geven en ik weet niet of ik een DM moet sturen. Ook is Ben de enige met wie ik over dit soort dingen kan praten aangezien voor de rest niemand weet dat ik op jongens val. Maar Ben heeft dus duidelijk laten weten dat hij het niet fijn zou vinden als Alexander en ik zouden praten. Aan de ene kant snap ik dit heel goed, Ben had veel verdriet van zijn 'breuk' met Alexander. Maar aan de andere kant maakt het me niks uit wat Ben vind en wil ik m'n eigen ding doen. Bovendien zou ik ook niet weten hoe ik Alexander moet DM'en. Ik heb dus een beetje moeite met hoe ik deze hele situatie aan moet pakken... Tips?
  donderdag 27 september 2018 @ 15:34:40 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182165380
Ik zou Ben en Alexander aanbieden eens naast mij te komen liggen zodat ik eens goed kan skiën. Iedereen blij.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 27 september 2018 @ 15:35:22 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182165394
Het is natuurlijk wel belangrijk om te weten of Alexander een gever of nemer is
  donderdag 27 september 2018 @ 15:37:26 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182165442
Klinkt als een goedkope tiener roman.

Gewoon doen wat goed voelt voor jou. Je bent die Ben niks verplicht, je bent amper een maand samen geweest (al vind ik zelfs dat overdreven als je enkel wat gezoend hebt, maar ok :') ). Als jij Alexander een berichtje wil doen dan doe je dat toch? Een DM sturen lijkt me ook niet heel moeilijk. Gewoon niet zo moeilijk doen dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182165518
Fuck die Ben, stuur Alexander gewoon een berichtje.
pi_182165559
quote:
Samenvatting:
- Maandje beziggeweest met een jongen; vond ik uiteindelijk niets, heb ik afgekapt.
- Deze jongen heeft een vriend/kennis, die vind ik aantrekkelijk.
- Ik wil iets met deze vriend/kennis beginnen, maar de jongen waar ik mee beziggeweest, heeft dat liever niet.

Wat te doen?!





Ik ben een jongen en voel me aangetrokken tot jongens, maar ik kan er niemand over praten behalve één jongen.

Tot een week geleden wat ik zo'n maand soort van bezig met een jongen. Laten we die jongen 'Ben' noemen. Ik vond Ben toch niet zo leuk, dus heb ik het afgekapt. We hadden slechts een paar keer gezoend en sinds ik het afgekapt heb, praten we af en toe nog steeds.

Er is een andere jongen uit het verleden van Ben. Laten we deze jongen Alexander noemen. Ben was zo'n driee maanden lang zelf met Alexander bezig.

Deze Alexander vind ik aantrekkelijk. Ik weet dat Alexander mij ook aantrekkelijk vindt. Dit weet ik omdat Ben en Alexander elkaar spreken op WhatsApp, en Ben het over ons heeft verteld aan Alexander. Alexander gaf toen aan dat hij mij wel aantrekkelijk vond.

Het is inmiddels over tussen Ben en mij, en dat heeft Ben aan Alexander verteld. Alexander heeft vervolgens interesse in mij getoond. Ik ben Alexander op Instagram gaan volgen, en zou dus eigenlijk graag met Alexander praten. Ben wil dit echter niet, en aangezien Ben ook de enige jongen is waar ik over mijn homosensuele gevoelens kan praten, wil ik Ben niet kwijtraken.

Ik wil eigenlijk de nummer van Alexander aan Ben vragen, maar ik denk niet dat Ben zijn nummer aan mij zal geven. Ik weet ook niet of ik een privébericht naar Alexander via Instragram moet sturen...

Ben heeft dus duidelijk aangegeven dat hij het niet fijn zou vinden als Alexander en ik zouden praten. Ik heb moeite met deze situatie en ik weet niet hoe ik het moet aanpakken...

Tips?


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 15:43:38 ]
  donderdag 27 september 2018 @ 15:43:46 #7
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182165574
Ik heb volgens mij een deja vu.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182166076
quote:
15s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:43 schreef Elpis het volgende:
Ik heb volgens mij een deja vu.
Ah ik ben niet de enige :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 27 september 2018 @ 16:18:09 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182166117
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef zarGon het volgende:

Wat te doen?!


Ik ben een jongen en voel me aangetrokken tot jongens, maar ik kan er niemand over praten behalve één jongen.


Nooit geweten dat je gay bent.
pi_182166194
Wat kan jou die Ben schelen? gewoon achter Alex aan!
Doei
pi_182166653
Je kan hem toch een berichtje sturen via instagram? Of werkt dat zo niet daar? (ik ken instagram niet)
Somebody that I used to know
  donderdag 27 september 2018 @ 16:56:43 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182166787
Als je het geen probleem vindt dat Ben boos op je wordt, dan gewoon Alexander berichten.
En als je z'n Instagram weet kan dat volgens mij gewoon. Of gewoon comments op z'n posts geven
  donderdag 27 september 2018 @ 16:58:08 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182166813
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:15 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ah ik ben niet de enige :D
Ik denk dat we aan dit topic dachten.
R&P / Met 2 mensen tegelijk bezig, help!
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182168314
TS is homo
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')