Volgens mij breekt er dan wat. Kan je niet eerst kruipolie op/rond de schroef spuiten?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef Nico987 het volgende:
Hallo.
Ik heb een torxs schroef die niet los komt. Nu wil ik die losmaken door een T30 bitje op mijn dopsleutel te zetten om wat meer kracht te zettrn.
Maar in welke maat dop past een bitje?
Lees de openingspost eens, ik herhaal mijn dopsleutel, wat denk jezelf, of deze liegt alsof het gedrukt staat?quote:Op donderdag 27 september 2018 20:12 schreef Resistor het volgende:
Heb je geen doppendoosje? Kan je ze 1 voor 1 langsgaan.
Of je bestelt iets als https://www.btshop.nl/nl/bit-adapter-1-4-620-630/p-G1131000404
Alleen zijn die dus niet makkelijk te koop.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:21 schreef Ivo1985 het volgende:
Gewoon de ratel uit een doppenset met een bithouder erop? Hoort in elke gereedschapset thuis, omdat je dan haaks de bit kan draaien.
https://www.zamro.nl/prod(...)1V7SaqRoCy3kQAvD_BwEquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef Nico987 het volgende:
Ik heb een doppenset. Maar die begint pas bij 10. Een bitheje zou 6,8 moeten zijn. Die zit er niet standaard bij.
Ik heb nu een dop met vaste Torxs bij de Brezan gekocht. Maar die dop was 9 euro. Best prijzig..
In de auto is een ratel met verschillende bitjes best handig. Ik ga eens op zoek.
Ik zocht wat klepper stuurde. En dan moest ik het nu hebben. Dan heb je dus weinig aan googlequote:Op vrijdag 28 september 2018 13:22 schreef kingjotte het volgende:
Even snel googelen levert ratelsetjes met bitjes van Facom, Wera, Hitachi, Makita, Bahco, Stanley.
Keus genoeg?
Elke zichzelf respecterende ijzerhandel heeft die zo op de plank of in elk geval als je het bestelt binnen 1 of 2 dagen in huis.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:03 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Alleen zijn die dus niet makkelijk te koop.
Was een reactie hier op:quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik zocht wat klepper stuurde. En dan moest ik het nu hebben. Dan heb je dus weinig aan google
Verder is google een prima middel om uit te vinden waar je iets kunt kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef Nico987 het volgende:
In de auto is een ratel met verschillende bitjes best handig. Ik ga eens op zoek.
Een 1/4 ratelset zit het erbij hoor, je hebt zeker een 1/2 set, vanaf dop 10quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef Nico987 het volgende:
Ik heb een doppenset. Maar die begint pas bij 10. Een bitheje zou 6,8 moeten zijn. Die zit er niet standaard bij.
Ik heb nu een dop met vaste Torxs bij de Brezan gekocht. Maar die dop was 9 euro. Best prijzig..
Brezan heeft die verloopstukjes meestal ook wel? En die van 9 euro, is zeker Sonic? volgens mij is dat het standaard spul wat ze verkopen, wel erg goed.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik zocht wat klepper stuurde. En dan moest ik het nu hebben. Dan heb je dus weinig aan google
Nee dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:11 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Brezan heeft die verloopstukjes meestal ook wel? En die van 9 euro, is zeker Sonic? volgens mij is dat het standaard spul wat ze verkopen, wel erg goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |