quote:Op donderdag 27 september 2018 11:24 schreef krabje het volgende:
[..]
heerlijk,lekker rellen en kamp zuur gek maken,ik ben voor,ik ben die asp's zo vreselijk zat.(kamp zuur dan)
sanne is vies. heel vies. smerig wijf.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:25 schreef krabje het volgende:
nou sanne ger heeft niks bijzonders gedaan,sanne keurt dus het gedrag van brenda goed.
en weer staat ze te liegen dat ze het bier uit de handen heeft geslagenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
sanne is vies. heel vies. smerig wijf.
mag hoorquote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef danaqui het volgende:
Mag ik Sanne een paar klappen op dr muil geven met een end hout, tering wat een kut puber zeg
Mogge
eerst paar spijkers d'r in, heeft ze gratis piercing zoals manon tussen d'r tandenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef danaqui het volgende:
Mag ik Sanne een paar klappen op dr muil geven met een end hout, tering wat een kut puber zeg
Mogge
Mogguuhhquote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef danaqui het volgende:
Mogge
🎶Er waren vreemde baby's bij maar niet zo raar als jij; Sannuhhhh🎶quote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
sanne is vies. heel vies. smerig wijf.
Oehhh strak plan doen ikquote:Op donderdag 27 september 2018 11:27 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
eerst paar spijkers d'r in, heeft ze gratis piercing zoals manon tussen d'r tanden
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
🎶Er waren vreemde baby's bij maar niet zo raar als jij; Sannuhhhh🎶
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:27 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Mogguuhh![]()
Maak er maar 2 stukkies hout van! Ik help graag mee
Goffer wat erg dit , echt aso .quote:Op donderdag 27 september 2018 09:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Gerrit zei - Je mag alles van me vinden, maar je moet wel van me afblijven! Niet duwen, trekken, knijpen, bril van z'n hoofd trekken, drank over hem heen gooien, etc.
En daar heeft Gerrit gelijk in!
ja vreselijk,ik vind dat de regie hierop moet inspringen,want dit gaat echt veel te ver,dit script is niet leuk,en dan zijn er die zeggen dat ze een voorbeeld zijn voor de buiten wereld,ik ben blij dat ik mijn kinderen een opvoeding heb gegeven en zelfs mijn kleindochter van 7 die weet dat je nooit mag pesten.quote:
Belachelijk zooitje, wat Brenda gedaan heeft wordt niet over geoordeeld, maar o wee wat Gerrit of Shel gedaan heeft wordt zo opgeblazenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:25 schreef krabje het volgende:
nou sanne ger heeft niks bijzonders gedaan,sanne keurt dus het gedrag van brenda goed.
Ja, en dat dat de reden was om haar niet uit te nodigen.....vervolgens het raar vinden dat Shel vanuit de deur opening kijkt.......quote:Op donderdag 27 september 2018 11:33 schreef krabje het volgende:
ow sanne bemoeit zich er niet mee hahahahah wat doet ze nu dan,paar x herhalen dat brenda een hekel aan haar heeft.
Krijg heel langzaam het idee dat Brenda binnen is gekomen met doelstelling ik pak die kapperstroep over.......quote:Op donderdag 27 september 2018 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk zooitje, wat Brenda gedaan heeft wordt niet over geoordeeld, maar o wee wat Gerrit of Shel gedaan heeft wordt zo opgeblazen
Degene die zorgt voor een breuk in de groep is Brenda, nadat eerst John en Mike dat gedaan hebben.
Wat erg dit , dat hier niet door de Febo ingegrepen is snap ik dus niet . e ook die John is om te kotzen .quote:Op donderdag 27 september 2018 11:18 schreef krabje het volgende:
[..]
tnx voor het filmpje,maar wat een kleuters die johnyboy,jef en brandon![]()
Ik vind die Brenda het meest rare vrouwspersoon wat ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg heel langzaam het idee dat Brenda binnen is gekomen met doelstelling ik pak die kapperstroep over.......
filmpje net gezien dit is gewoon te erg , wat een ongelooflijke aso zootje .quote:Op donderdag 27 september 2018 11:32 schreef krabje het volgende:
[..]
ja vreselijk,ik vind dat de regie hierop moet inspringen,want dit gaat echt veel te ver,dit script is niet leuk,en dan zijn er die zeggen dat ze een voorbeeld zijn voor de buiten wereld,ik ben blij dat ik mijn kinderen een opvoeding heb gegeven en zelfs mijn kleindochter van 7 die weet dat je nooit mag pesten.
Ik vind ze allemaal raar , een stel aso met allemaal hun eigen problemen .quote:Op donderdag 27 september 2018 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die Brenda het meest rare vrouwspersoon wat ik ooit gezien heb.
Die agressieve taaltje van der, bah bah wat een mens.
Kom op t is toch heerlijk! De reden dat de meeste mensen kijken hoor...quote:Op donderdag 27 september 2018 11:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
filmpje net gezien dit is gewoon te erg , wat een ongelooflijke aso zootje .
Huh, is dat een uitdrukking of neukt ze echt een arme neger? De geile griet.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:01 schreef Bramenstruik het volgende:
Hitske wil NGO worden, lekker lui leven en een arme neger neuken
Leuk voor de cossers , en om te kijken, maar ik moet er niet aan denken dat ik daar zou zittenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:39 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Kom op t is toch heerlijk! De reden dat de meeste mensen kijken hoor...
Lekker beetje ruzie en kotsen op elkaar!
Al geef je me 10k dan ga ik er nog niet zittenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Leuk voor de cossers , en om te kijken, maar ik moet er niet aan denken dat ik daar zou zitten
Shelley gaat het zwaar krijgen. Ze wil niet onder vuur liggen. Slappe hap.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:42 schreef kaatje50 het volgende:
Shelly loop toch weg bij dat maffe kind.
Zeg dat je een andere instelling hebt, dan zij en niet gaat veranderen
Terwijl je juist zo sterk bent als je vasthoudt aan je eigen meningquote:Op donderdag 27 september 2018 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley gaat het zwaar krijgen. Ze wil niet onder vuur liggen. Slappe hap.
Yep. Soms is het de dood of de gladiolen.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Terwijl je juist zo sterk bent als je vasthoudt aan je eigen mening
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat erg dit , dat hier niet door de Febo ingegrepen is snap ik dus niet . e ook die John is om te kotzen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |