Brandon is wel ff Sjons schroefjesaangever. Onmisbaar, ook al lijkt het niks.quote:
OK .. Brandon.. is in charge..quote:Op donderdag 27 september 2018 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Brandon is wel ff Sjons schroefjesaangever. Onmisbaar, ook al lijkt het niks.
Ik zou me maar bedenken als ik hem was.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:51 schreef formule het volgende:
Brenda wil nooit iemand anders als Sander, maar Sander kan zich nu nog bedenken
Wie?quote:Op donderdag 27 september 2018 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Brenda is er heel veel commotie buiten om die jongens die in Opgelicht zitten.![]()
Ze denken dat Manon daardoor terug kan komen.
Brenda en Brandon gaan samen een huisje bouwen.quote:Op donderdag 27 september 2018 02:04 schreef chufi het volgende:
Pff wha is de bedoeling nu .. ? Brenda er uit ?
Die gaat echt niet. Ik denk Sanne.quote:Op donderdag 27 september 2018 02:04 schreef chufi het volgende:
Pff wha is de bedoeling nu .. ? Brenda er uit ?
Wie dan?quote:Op donderdag 27 september 2018 02:08 schreef freaky40 het volgende:
Er gaan wat vrijwillige exits komen de komende tijd denk ik, helemaal als het kouder gaat worden.
Eens, en ach, kon niet slapen, wel wat meegekregen: Bren en Brand, mensen met alcohol en/of drugs op. Echt erg, maar zet ze een nachtje in een politiecel en ze “zingen” over iedereen. Veel grootspraak. Veel erover praten maar niets doen. Let beter op mensen die er NIET over praten, die zijn gevaarlijker.quote:Op donderdag 27 september 2018 02:08 schreef freaky40 het volgende:
Er gaan wat vrijwillige exits komen de komende tijd denk ik, helemaal als het kouder gaat worden.
Eens, the lonely wolves. maar alsnog slaat het nergens op dat deze mensen zo praten. ook niet met een borrel/drugs op.quote:Op donderdag 27 september 2018 02:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eens, en ach, kon niet slapen, wel wat meegekregen: Bren en Brand, mensen met alcohol en/of drugs op. Echt erg, maar zet ze een nachtje in een politiecel en ze “zingen” over iedereen. Veel grootspraak. Veel erover praten maar niets doen. Let beter op mensen die er NIET over praten, die zijn gevaarlijker.
Tja, vandaag kwamen er twee kacheltjes binnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |