Eens....ze is vroeger veel gepest vertelde ze. Zit een hoop onverwerkt verdriet in vermoed ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:31 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar aangehoord en ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Bij ieder conflict gaat ze janken en daarna foeteren bij iemand anders. Zij is geen vechter.
het antwoord van vele gepesten is pesten. gewoon een gevalletje nananananaquote:Op donderdag 27 september 2018 01:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh, vier mensen waarmee je een samenleving deelt buitensluiten op je verjaardag, is geen pesten?
De gepeste wordt de pester, old as time.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh, vier mensen waarmee je een samenleving deelt buitensluiten op je verjaardag, is geen pesten?
is ze goed bezigquote:Op donderdag 27 september 2018 01:34 schreef anine het volgende:
ach jeetje, brenda wil een motivator zijn voor iedereen die gepest is. yep, dat zei ze.
Yep, wel triest eigenlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:35 schreef anine het volgende:
[..]
het antwoord van vele gepesten is pesten. gewoon een gevalletje nanananana
Ik dacht dat ik Mike hoorde praten...quote:Op donderdag 27 september 2018 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Het innerlijk is bepalend op uiterlijke karakters ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |