quote:Op donderdag 27 september 2018 09:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit gaat ff bij kriss in de bunkert
hij wil ff zeggen dat hij het hypocryt vnd
gister ging ze wel..en ze wil graag 1 groep
Kriss ; er gebeurden van alles ,en ik heb dat ook gezegt
Gerrit ; waarom ging je dan ??
Kriss ; ik heb het gezegt dat ik het jammer vnd
Gerrit ; er wrden 4 mensen buitengesloten he
en dan kom ik daar , en kijk hoe dr met je wrd omgegaan
Kriss ; ik heb wel gelachen .. hoor
Gerrit ; maar er wrd bier over e heen geflikkerd he
w worden gewoon verbannen
slaat nergens op
Kriss ; slaat ook nergens op
Gerrit ; en dan mis ik ergens de daadkracht
Hits ; daar wil ik wel ff wat op zeggen
ppppfffff verslikt me in mijn koffie.........quote:Op donderdag 27 september 2018 01:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
brennie weer janken om gerrit zijn act itt tot een meid (manon) die tot op de laatste dag stenen liep te sjouwen en er wel vol voor ging...
Whoo......wat zeggen ze erop.......??quote:Op donderdag 27 september 2018 09:21 schreef Zeyina het volgende:
Ger spreekt His en Chris aan op hun hypocriete gedrag van gisteravond.
Voor de groep zijn en wel mee gaan in het feestje waar mensen worden uitgesloten.
Hartstikke slap van Chris. Valt me zwaar tegen van haar. 44 jaar en ik stond erbij en keek/lachte ernaar.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat er precies gebeurd is maar Gerrit zegt " hoe er met mij omgegaan is"
Ik heb wel naar je gelachen zegt Chris...WATT!!!! heb je zomaar naar hem durven lachen....???
Zo'n opmerking van een volwassen vrouw. Iedereen negeerde hem? maar zij heeft wel naar hem gelachen?????
praten zichzelf goed zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 27 september 2018 09:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whoo......wat zeggen ze erop.......??
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef krabje het volgende:
[..]
praten zichzelf goed zoals gewoonlijk![]()
dus dat,mijn stem heeft hiske over 7 weken.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:26 schreef zodeju het volgende:
[..]Nou ja, hun ware aard is duidelijker dan ooit.........loze woorden.......geen inhoud........
en die woordenkots liggend vanuit de hangmatquote:Op donderdag 27 september 2018 09:27 schreef krabje het volgende:
hiske hou je vieze bek dicht,nu is het de schuld van de jongens zelf.wat een vies wijf.
ja echt hoor,en die wil moraal ridder zijn,ze durft wel tegen de jongens maar tegen de rest niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en die woordenkots liggend vanuit de hangmat
Zeggen dan niet naar het feestje te komen als je zo graag wil dat het 1 groep wordt.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hits ; de grop voed elkaar met het overtreden van regels
niemand denkt de rem dr op
en ga me dr aan houden
Gerrit ; als ik jarig was geweest . had ik iedereen uitgenodigd
Hits ; daar ben IK het mee eens Gerrit . jessie zat er bij
wat kan ik dr in vredesnaam aan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |