Hoe dat Friese spijkertje ook probeert zich breed te maken.quote:
Zo is het.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ik had hetzelfde als Gerrit gedaan denk ik. Laat me niet wegjagen van de plek waar ik woon.
Leuk tochquote:Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zeker weten dit is ook uitlokken van Brenda. Ben ik het helemaal met je eens. Maar wat Gerrit net deed was gewoon proberen mensen uit te lokken tot dingen. En dat stelen van drank is dat ook zeker na gisteravond. Het is de grote treitershow geworden en wordt steeds erger en erger omdat ze het maar laten gebeuren allemaal.
bril stukgemaakt. Brandon heeft geduwd en jeffrey met bier gegooid.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:03 schreef chufi het volgende:
Heeft Jessie Ger geslagen o geweldadig behandeld?
Volgens Joa is zijn bril niet stuk.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
bril stukgemaakt. Brandon heeft geduwd en jeffrey met bier gegooid.
3 x exit zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 september 2018 22:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
bril stukgemaakt. Brandon heeft geduwd en jeffrey met bier gegooid.
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit is al een half uur bezig over zijn five minutes of fame
Niet hard genoeg. Hij had nog even kunnen doorgaan of midden in die ruimte te gaan staan, zodat ze hem bewust moeten volgens.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit is de grootste pestkop daar.
Ja, hiske krab je nog maar eens achter de oren (om bij Gerrit te blijven) of je dit niet beter had kunnen aanpakken........quote:Op woensdag 26 september 2018 22:02 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Christel die moest lachen joh ...
Joaquin: Nou Hiske niet ..die zag ik steeds naar de wijn grijpen ..die wist zich geen houding te geven...
Nou ..hoe krijg je een zonnebril kapot terwijl Gerrit hem nog op zijn neus had...het was Jessie die begon met agressief duwen...quote:Op woensdag 26 september 2018 22:03 schreef chufi het volgende:
Heeft Jessie Ger geslagen o geweldadig behandeld?
Allemaal grootspraak van hun.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze willen Jeffrey pakken de finance willen ze
Nee ik hou niet van agressief gepraat zoals Jessie zich gedroeg en ook niet van gesar en uitdagen wat gerrit doet en deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |