abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 september 2018 @ 19:25:50 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182150023
Stel dat je na je 30ste gewoon opnieuw wil beginnen met je leven. Je neemt een eigen woning dat lijkt me duidelijk. Een nieuwe vriendin en kinderen heb je niet direct behoefte aan maar je staat er wel voor open. Denk zelf dat ik nog wel meer kinderen wil. Hoe kan je het beste beginnen? Hebben mensen hier ervaring mee? Waar moet je vooral om denken als je zo'n stap onderneemt? Wat kan er mis gaan enzovoort? Hoor gewoon het liefst zoveel mogelijk punten en dan kan ik zelf wel aanvinken wat voor mij van toepassing kan zijn. Zoek gewoon mensen met ervaring daarin die tips hebben
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 20:28:48 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_182151363
Aan de andere kant van het land gaan wonen denk ik, anders val je al snel weer terug.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:31:33 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182151423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:25 schreef mercimarci het volgende:
Stel dat je na je 30ste gewoon opnieuw wil beginnen met je leven. Je neemt een eigen woning dat lijkt me duidelijk. Een nieuwe vriendin en kinderen heb je niet direct behoefte aan maar je staat er wel voor open. Denk zelf dat ik nog wel meer kinderen wil. Hoe kan je het beste beginnen? Hebben mensen hier ervaring mee? Waar moet je vooral om denken als je zo'n stap onderneemt? Wat kan er mis gaan enzovoort? Hoor gewoon het liefst zoveel mogelijk punten en dan kan ik zelf wel aanvinken wat voor mij van toepassing kan zijn. Zoek gewoon mensen met ervaring daarin die tips hebben
Hoeveel kinderen heb je nu al?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 26 september 2018 @ 20:33:03 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182151449
Maar je woont nu toch nog samen? En de relatie is al definitief voorbij?
pi_182151485
Emigreren en al je social media verwijderen en je telefoon weggooien
  woensdag 26 september 2018 @ 20:40:17 #6
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182151598
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen heb je nu al?
2
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Maar je woont nu toch nog samen? En de relatie is al definitief voorbij?
Niet definitief maar zo lijkt het wel. Wil gewoon niet in een gat belanden plotseling omdat ik me niet heb voorbereid
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 20:50:14 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182151817
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:40 schreef mercimarci het volgende:

[..]

2

[..]

Niet definitief maar zo lijkt het wel. Wil gewoon niet in een gat belanden plotseling omdat ik me niet heb voorbereid
Ik zou dichtbij je kinderen blijven wonen en daarop focussen. Misschien af en toe tinderen/kroegje pakken en nieuwe vrouwen ontmoeten. Helemaal opnieuw beginnen is gewoon dom en egoïstisch.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 26 september 2018 @ 20:52:41 #8
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182151874
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou dichtbij je kinderen blijven wonen en daarop focussen. Misschien af en toe tinderen/kroegje pakken en nieuwe vrouwen ontmoeten. Helemaal opnieuw beginnen is gewoon dom en egoïstisch.
Waarom is het dom en egoistisch? Ik zie namelijk geen enkele argumentatie
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 20:53:14 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182151888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Waarom is het dom en egoistisch? Ik zie namelijk geen enkele argumentatie
Ivm je kinderen?
  woensdag 26 september 2018 @ 20:55:16 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182151945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Waarom is het dom en egoistisch? Ik zie namelijk geen enkele argumentatie
Je hebt die kinderen verwekt. Zijn jouw verantwoordelijkheid. Opnieuw beginnen bestaat niet meer voor jou. En zeker niet verhuizen naar een andere plek en nieuwe kinderen verwekken zonder voor deze te zorgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182151967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Waarom is het dom en egoistisch? Ik zie namelijk geen enkele argumentatie
Die twee bloedjes van kinderen van je? Hebben jullie het al over een omgangsregeling gehad? Voor de kinderen is het fijn als jullie bij elkaar in de buurt blijven wonen.
pi_182152132
Hmmms denk voor iedereen persoonlijk, uit wat voor context vanaf nu zouden wij dat moeten zien voor jou nu TS?

Ik zou best wel eens alles over willen doen want dan had ik veel foute keuzes eruit kunnen halen, helaas werkt het zo niet.
Do what you love, love what you do!
pi_182152153
Ineens naar heel ander deel verhuizen, kost veel moeite er weer tussen te komen, je kent er niemand, iedereen ziet je als import. Eenzaamheid en ook, hulp is wat moeilijker te regelen bij bv een kast verslepen.

In de 5 jaar dat ik in ander deel woonde had ik wel 3 vrienden opgebouwd, ben blij dat ik terug ben.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:13:18 #14
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152395
quote:
12s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:01 schreef kree het volgende:
Hmmms denk voor iedereen persoonlijk, uit wat voor context vanaf nu zouden wij dat moeten zien voor jou nu TS?

Ik zou best wel eens alles over willen doen want dan had ik veel foute keuzes eruit kunnen halen, helaas werkt het zo niet.
Nou ja heb 7 jaar een relatie, 2 kinderen, de situatie is gewoon onhoudbaar geworden. Kunnen gewoon niet meer bij elkaar zijn
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182152429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:13 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja heb 7 jaar een relatie, 2 kinderen, de situatie is gewoon onhoudbaar geworden. Kunnen gewoon niet meer bij elkaar zijn
hmms ik had dit gelezen volgens mij in een ander topic over jouw verhaal.

Euhm komt er niet uit met toch nog eens praten dan lijkt me?

Weet niet eigenlijk of je idee om opnieuw te beginnen het beste is voor iedereen. Is het niet meer weg vluchten?
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 21:16:06 #16
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:14 schreef kree het volgende:

[..]

hmms ik had dit gelezen volgens mij in een ander topic over jouw verhaal.

Euhm komt er niet uit met toch nog eens praten dan lijkt me?

Weet niet eigenlijk of je idee om opnieuw te beginnen het beste is voor iedereen. Is het niet meer weg vluchten?
Als jij in deze situatie was zou jij ook wegvluchten en ieder ander ook. Ze negeert me, ze wil me niet meer zien, punt. Ze walgt van me komt op in de kern op neer wat ik op kan maken als ze wel tegen me brult. Ze is gewoon een psycho.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182152497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:16 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Als jij in deze situatie was zou jij ook wegvluchten en ieder ander ook. Ze negeert me, ze wil me niet meer zien, punt. Ze walgt van me komt op in de kern op neer wat ik op kan maken als ze wel tegen me brult. Ze is gewoon een psycho.
Heb je hulp gezocht ? Een deskundige die weet hoe en wat ?
pi_182152517
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:13 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja heb 7 jaar een relatie, 2 kinderen, de situatie is gewoon onhoudbaar geworden. Kunnen gewoon niet meer bij elkaar zijn
Hmm kun je daar iets meer over vertellen? Hoe is dat gedrag ontstaan??
pi_182152556
Ik zag pas een filmpje waarbij een gescheiden echtpaar naast elkaar woonde.
Wel handig aan de ene kant de kinderen konden zo naar elkaar toe.
pi_182152564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:16 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Als jij in deze situatie was zou jij ook wegvluchten en ieder ander ook. Ze negeert me, ze wil me niet meer zien, punt. Ze walgt van me komt op in de kern op neer wat ik op kan maken als ze wel tegen me brult. Ze is gewoon een psycho.
mwah of gewoon in shock haast wat jij haar ineens vertelde?
Ik zou zeggen als het een vriendin was enzo en korte relatie ok laat gaan enzo.

Maar nu er ook kinderen bij betrokken zijn maakt het de situatie wel lastiger.
Ineens van de radar gaan verdwijnen zal niet helpen, mss voor nu even, maar het blijven jouw kinderen ook he

Hoe je dit op moet lossen is wel een hele lastige, ipv van alles te laten gaan en weg te gaan denk ik dat tactisch nog even met jou en je vriendin praten wel handiger is. toch?

Anders krijg je later je kinderen die via spoorloos je op gaan zoeken van wie is mijn vader eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 21:22:19 #21
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152641
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Heb je hulp gezocht ? Een deskundige die weet hoe en wat ?
Nee en dat ga ik ook niet doen. Kan tot nu toe alles zelf oplossen, dit ook
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182152648
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:16 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Als jij in deze situatie was zou jij ook wegvluchten en ieder ander ook. Ze negeert me, ze wil me niet meer zien, punt. Ze walgt van me komt op in de kern op neer wat ik op kan maken als ze wel tegen me brult. Ze is gewoon een psycho.
Ik denk aan de hand van je andere topics, ze best wat te verwerken heeft. Dus ik zou haar daar zeker wel ruimte voor geven in plaats van haar een psycho te noemen.
pi_182152744
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee en dat ga ik ook niet doen. Kan tot nu toe alles zelf oplossen, dit ook
En alleen praten met een ervaringsdeskundige ?
  woensdag 26 september 2018 @ 21:27:23 #24
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152786
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:26 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

En alleen praten met een ervaringsdeskundige ?
Kost allemaal geld en veel tijd. Als het mis gaat dan gaat het mis en dan leer ik daar wel van. Ik ga niet weer bij een zoveelste psycholoog zitten, die mensen hebben me helemaal niet geholpen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182152843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Kost allemaal geld en veel tijd. Als het mis gaat dan gaat het mis en dan leer ik daar wel van. Ik ga niet weer bij een zoveelste psycholoog zitten, die mensen hebben me helemaal niet geholpen
Of je schrijft alles op wat jou dwars zit, wat jij vind dat er verbeterd moet worden en waar jij een compromis wil sluiten. Het moet wel van beide kanten komen.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:29:57 #26
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:29 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Of je schrijft alles op wat jou dwars zit, wat jij vind dat er verbeterd moet worden en waar jij een compromis wil sluiten. Het moet wel van beide kanten komen.
Ja dank je voor je reactie, waardeer het echt wel trouwens hoor, maar ik weet gewoon dat dit niet gaat werken.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182152888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Kost allemaal geld en veel tijd. Als het mis gaat dan gaat het mis en dan leer ik daar wel van. Ik ga niet weer bij een zoveelste psycholoog zitten, die mensen hebben me helemaal niet geholpen
Dat kan... Was het ook niet altijd eens met ggz enzo.

Maar de vraag is wel, wat wil jij nu het liefst?
Het oplossen met je vriendin en kinderen? En iets zoeken van om (tja noem het maar verslaving dan) af te komen en daar voor gaan?

Of je er van alles vanaf keren en ergens een nieuw leven te starten op hoop van zegen?
Do what you love, love what you do!
pi_182152890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:29 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja dank je voor je reactie, waardeer het echt wel trouwens hoor, maar ik weet gewoon dat dit niet gaat werken.
Wat denk je wat wel werkt, ik wil je best helpen maar dan wil ik wel weten wat werkt bij jou en bij haar.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:33:13 #29
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182152973
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef kree het volgende:

[..]

Dat kan... Was het ook niet altijd eens met ggz enzo.

Maar de vraag is wel, wat wil jij nu het liefst?
Het oplossen met je vriendin en kinderen? En iets zoeken van om (tja noem het maar verslaving dan) af te komen en daar voor gaan?

Of je er van alles vanaf keren en ergens een nieuw leven te starten op hoop van zegen?
Zelf wil ik het liefste gewoon een nieuw leven starten en dan nadat alles wat berust is misschien weer terugkomen/contact met de kinderen enzovoort.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Wat denk je wat wel werkt, ik wil je best helpen maar dan wil ik wel weten wat werkt bij jou en bij haar.
Nou ja bij haar werkt op dit moment niks. Kan niet normaal met haar praten. Lijkt wel alsof ze psychisch plotseling geknapt is. Kan niks met haar beginnen en wil het ook niet afwachten tot ze wel weer enigszins normaal is. Bedoel mensen hier vinden het zielig voor haar wat ik best kan begrijpen maar voor mij is dit nog een stuk kutter
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182153004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:33 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zelf wil ik het liefste gewoon een nieuw leven starten en dan nadat alles wat berust is misschien weer terugkomen/contact met de kinderen enzovoort.

[..]

Nou ja bij haar werkt op dit moment niks. Kan niet normaal met haar praten. Lijkt wel alsof ze psychisch plotseling geknapt is. Kan niks met haar beginnen en wil het ook niet afwachten tot ze wel weer enigszins normaal is. Bedoel mensen hier vinden het zielig voor haar wat ik best kan begrijpen maar voor mij is dit nog een stuk kutter
En hoe denk je een nieuw leven te starten ?
En heb je familie ? Ouders ?
Zouden die niet iets kunnen doen voor jou ?
pi_182153013
Ik zou eerst eens naar een advocaat stappen voor advies mbt voogdij en alimentatie, voor je deze deur achter je dicht trekt. Via het lokale juridisch loket kun je met behulp van een toevoeging korting krijgen als je onder een bepaalde inkomensgrens zit. Beter dit eerst even netjes afhandelen, anders heb je straks nog meer gezeik en nog minder centjes..
pi_182153068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:33 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zelf wil ik het liefste gewoon een nieuw leven starten en dan nadat alles wat berust is misschien weer terugkomen/contact met de kinderen enzovoort.

[..]

Ja in de meest optimale situatie voor jou zou dat kunnen werken wellicht.
En wil je er dus niet mee aanvallen, maar het lijkt me een vrij slechte keuze.
Zeker als je nu dan hele tijden geen contact hebt met je kinderen en vriendin.

Hoe denk je dat hun dat over zeg maar 5 of meer jaar gaan beleven en hoe ze dan nu opgevoed gaan worden door je vriendin waar je met een haat/meningsverschil weg gaat?

Denk niet de goeie oplossing hoor om dat te ontvluchten nu, zou het eerder toch even beetje proberen te fixen nu ipv van je fetisch navolgen ;)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 21:39:19 #33
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182153128
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik zou eerst eens naar een advocaat stappen voor advies mbt voogdij en alimentatie, voor je deze deur achter je dicht trekt. Via het lokale juridisch loket kun je met behulp van een toevoeging korting krijgen als je onder een bepaalde inkomensgrens zit. Beter dit eerst even netjes afhandelen, anders heb je straks nog meer gezeik en nog minder centjes..
Nou ja financieel kan ik mezelf wel redden. Bedoel heb WW maar wel geld. Klinkt stom maar ik wil ook niet dat er duizenden euro's naar een rechter gaan, heb liever dat dat naar mijn kinderen gaan of zelfs liever naar haar want ze is een erg goede moeder juist. Wilde gewoon dat ze een betere partner was
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182153307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja financieel kan ik mezelf wel redden. Bedoel heb WW maar wel geld. Klinkt stom maar ik wil ook niet dat er duizenden euro's naar een rechter gaan, heb liever dat dat naar mijn kinderen gaan of zelfs liever naar haar want ze is een erg goede moeder juist. Wilde gewoon dat ze een betere partner was
Als ze een betere moeder is dan dat ze een partner voor je zou zijn geweest, lijkt het me nog meer reden om linea recta naar een advocaat te gaan. Laat je goed informeren over wat je plichten en je rechten zijn en hoe die beïnvloed kunnen worden zodra jij jullie woning verlaat enzo.
Als je met de advocaat afspraken op papier kan zetten, dan ontloop je hopelijk erger zoals een rechtzaak en schep je duidelijkheid en daarmee meer rust voor iedereen. Tevens laat jij je van een meewerkende kant zien en dat kan naast een degelijke basis leggen ook meehelpen als er later juridisch wel enige discussie ontstaat over jouw handelen en verantwoordelijkheid nemen ontstaat. Better safe than sorry.
pi_182153489
Nu al over naar rechter gaan etc is mss te voorbarig?

Zou dat juist even nog ontwijken en proberen het ter sprake te brengen met haar (en dus jullie kinderen)

Het is wat een week?
Weet niet of alle juridische rompslomp er iets aan gaat bijdragen, kan altijd nog lijkt me?
Do what you love, love what you do!
pi_182153601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als ze een betere moeder is dan dat ze een partner voor je zou zijn geweest, lijkt het me nog meer reden om linea recta naar een advocaat te gaan. Laat je goed informeren over wat je plichten en je rechten zijn en hoe die beïnvloed kunnen worden zodra jij jullie woning verlaat enzo.
Als je met de advocaat afspraken op papier kan zetten, dan ontloop je hopelijk erger zoals een rechtzaak en schep je duidelijkheid en daarmee meer rust voor iedereen. Tevens laat jij je van een meewerkende kant zien en dat kan naast een degelijke basis leggen ook meehelpen als er later juridisch wel enige discussie ontstaat over jouw handelen en verantwoordelijkheid nemen ontstaat. Better safe than sorry.
als ze beide zo gaan denken, dan weet ik al wie er de dupe van worden uiteindelijk, namelijk de kinderen.

Was een ander verhaal geweest als er geen kinderen in het spel waren.
Do what you love, love what you do!
pi_182153718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef kree het volgende:

[..]

als ze beide zo gaan denken, dan weet ik al wie er de dupe van worden uiteindelijk, namelijk de kinderen.

Was een ander verhaal geweest als er geen kinderen in het spel waren.
De kinderen zijn sowieso de dupe, dus beter dat de ouders zich goed laten informeren. Het is natuurlijk ridicuul om te denken dat je alleen juridisch advies in moet gaan winnen als je een rechtzaak wil aanspannen.
pi_182153803
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De kinderen zijn sowieso de dupe, dus beter dat de ouders zich goed laten informeren. Het is natuurlijk ridicuul om te denken dat je alleen juridisch advies in moet gaan winnen als je een rechtzaak wil aanspannen.
Nou ik denk als je 7 jaar samen bent en kinderen met elkaar hebt, dat er toch nog even de mogenlijkheid moet zijn om met elkaar te praten ipv uitvluchten of juridische wegen kiezen.

Beide helpt denk namelijk niet.

Juist nu en dat neem ik die vriendin dan wel weer kwalijk om het gelijk af te kappen.
Bedoel het is wel wat raar ja, maar het is ook niet dat TS iets misdaan heeft.

Dus beter is om van beide kanten dit uit te spreken voor het juridische in te gaan.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 22:04:29 #39
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182153924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk als je 7 jaar samen bent en kinderen met elkaar hebt, dat er toch nog even de mogenlijkheid moet zijn om met elkaar te praten ipv uitvluchten of juridische wegen kiezen.

Beide helpt denk namelijk niet.

Juist nu en dat neem ik die vriendin dan wel weer kwalijk om het gelijk af te kappen.
Bedoel het is wel wat raar ja, maar het is ook niet dat TS iets misdaan heeft.


Dus beter is om van beide kanten dit uit te spreken voor het juridische in te gaan.
We horen maar één kant van het verhaal hé. Misschien was dit wel de druppel :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182153997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

We horen maar één kant van het verhaal hé. Misschien was dit wel de druppel :)
Ja dat kan wellicht was er wel meer druppel wellicht.

Maar het ontvluchten van beide kanten is dan toch niet een goed idee alsnog :)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 22:07:47 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182154029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:06 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat kan wellicht was er wel meer druppel wellicht.

Maar het ontvluchten van beide kanten is dan toch niet een goed idee alsnog :)
O eens :Y zeker gezien er kinderen in het spel zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182154063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk als je 7 jaar samen bent en kinderen met elkaar hebt, dat er toch nog even de mogenlijkheid moet zijn om met elkaar te praten ipv uitvluchten of juridische wegen kiezen.

Beide helpt denk namelijk niet.

Juist nu en dat neem ik die vriendin dan wel weer kwalijk om het gelijk af te kappen.
Bedoel het is wel wat raar ja, maar het is ook niet dat TS iets misdaan heeft.

Dus beter is om van beide kanten dit uit te spreken voor het juridische in te gaan.
Je ontraadt ts serieus om zich goed in te laten lichten ja?
pi_182154125
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

O eens :Y zeker gezien er kinderen in het spel zijn
Vooral dat ja.
En de tijd die ze toch samen zijn geweest.

Als het een beetje vriendje vriendinnetje was geweest enzo, dan was afkappen wel een handige optie geweest zonder problemen.
Maar TS, je zit er nu veel verder in en het is niet alleen jouw verantwoording, maar van jullie beide om het beste voor je kinderen te hebben.

En daar zijn jullie beiden verantwoordelijk voor nu. En hoe kut het ook gaat, hoop dat het voor die kinderen er goed uit komt op wat voor manier ook.
Do what you love, love what you do!
pi_182154211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je ontraadt ts serieus om zich goed in te laten lichten ja?
Neuh dat niet, maar zou graag wat meer vredelievende opties eerst zien voor je zover gaat als juridisch.

We hebben het over een weekje nu he. dat dit sowieso is verteld.
Denk dat het beter is om dit meer subtiel aan te pakken.
Zodra je de juridische strijd aan gaat is sowieso alles voor iedereen verlies en meer drama.

Dat is pas iets als het echt niet anders meer kan.
Do what you love, love what you do!
pi_182154392
OK vraag dan nog aan TS, is dit echt het enige waarop je nu vastloopt met je vriendin en kids?

Of speelde er al meer?
Do what you love, love what you do!
pi_182154747
quote:
12s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:12 schreef kree het volgende:

[..]

Neuh dat niet, maar zou graag wat meer vredelievende opties eerst zien voor je zover gaat als juridisch.

We hebben het over een weekje nu he. dat dit sowieso is verteld.
Denk dat het beter is om dit meer subtiel aan te pakken.
Zodra je de juridische strijd aan gaat is sowieso alles voor iedereen verlies en meer drama.

Dat is pas iets als het echt niet anders meer kan.
Volgens mij heb je geen realistisch beeld van wat ik probeer aan te raden of überhaupt waar juristen en advocaten voor zijn.
Maar voor de duidelijkheid: Juist met kinderen in het spel wil je het niet aan laten komen op het moment dat je niet anders kan dan een juridische strijd beginnen.

Je goed in laten lichten is iets wat als volwassene gewoon eigenlijk je plicht is om te doen, zeker als je (mede-)verantwoordelijk bent of wil zijn voor kinderen. Juristen en advocaten zijn er om je voor te lichten en bij te staan, ook zonder rechter of de wens om aan te klagen. Door goed je opties te weten kun je nota bene juridische strijd voorkomen.

Ongeacht of ts kan praten met de moeder van zijn kinderen, zijn plichten en rechten liggen vast in de wet. Daar verandert of hij zich in laat lichten echt geen ene kut aan, dus beter laat hij zich sowieso voorlichten.
pi_182154910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen realistisch beeld van wat ik probeer aan te raden of überhaupt waar juristen en advocaten voor zijn.
Maar voor de duidelijkheid: Juist met kinderen in het spel wil je het niet aan laten komen op het moment dat je niet anders kan dan een juridische strijd beginnen.

Je goed in laten lichten is iets wat als volwassene gewoon eigenlijk je plicht is om te doen, zeker als je (mede-)verantwoordelijk bent of wil zijn voor kinderen. Juristen en advocaten zijn er om je voor te lichten en bij te staan, ook zonder rechter of de wens om aan te klagen. Door goed je opties te weten kun je nota bene juridische strijd voorkomen.

Ongeacht of ts kan praten met de moeder van zijn kinderen, zijn plichten en rechten liggen vast in de wet. Daar verandert of hij zich in laat lichten echt geen ene kut aan, dus beter laat hij zich sowieso voorlichten.
Ja snap je wel, en het laten voorlichten sowieso voor pa of ma ben ik het wel mee eens.
Maar als je de degens gaat kruisen in de juridische procedure dan is er niet veel meer aan te redden natuurlijk.

Want dan sta je tegen over elkaar voor een rechter, nou haal dat er nog maar ok uit dan?

Wat zou er niet beter zijn als samen gewoon eerlijk te praten en persoonlijk met elkaar e problemen op tafel te leggen zonder rechterlijke gang gelijk?

Nja noem me naief ofzo, maar tegen over elkaar hierover gaan staan bij een rechter levert alleen verliezers op denk ik.
Do what you love, love what you do!
pi_182155016
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee en dat ga ik ook niet doen. Kan tot nu toe alles zelf oplossen, dit ook
Blijkbaar niet, anders zou je hier niet posten.

Feit is dat je 2 kinderen hebt. Die hebben een vader nodig, of die nou thuis woont of niet, dus opnieuw beginnen zit er niet in. Je kids hebben hier niet voor gekozen. Jouw ex wil je misschien nooit meer zien, maar jij hebt als erkend vader gewoon rechten om je kinderen te blijven zien. Als je dat recht afstaat omdat het makkelijker voor je is en voor minder problemen met je ex zorgt, dan zullen je kinderen lijden onder die beslissing. Ze zullen opgroeien, met of zonder jou, maar hoe wil je dat ze je herinneren? Als de leuke papa bij wie ze elk weekend konden spelen, of de klootzak die ze in de steek liet bij een psycho van een moeder (jouw woorden).
pi_182155082
Hoe oud waren jou kinderen nu trouwens TS? Je hebt dit vastt gezegd al, maar heb niet alles per bericht gevolgd?
Do what you love, love what you do!
pi_182155275
quote:
12s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ja snap je wel, en het laten voorlichten sowieso voor pa of ma ben ik het wel mee eens.
Maar als je de degens gaat kruisen in de juridische procedure dan is er niet veel meer aan te redden natuurlijk.

Want dan sta je tegen over elkaar voor een rechter, nou haal dat er nog maar ok uit dan?

Wat zou er niet beter zijn als samen gewoon eerlijk te praten en persoonlijk met elkaar e problemen op tafel te leggen zonder rechterlijke gang gelijk?

Nja noem me naief ofzo, maar tegen over elkaar hierover gaan staan bij een rechter levert alleen verliezers op denk ik.
Is dit een algemeen stokpaardje of moet ik mij aangesproken voelen?
pi_182155328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Is dit een algemeen stokpaardje of moet ik mij aangesproken voelen?
Neuh is niks richting jou hoor, bedoelde het meer in richting wat TS vroeg?
En wat ik ervan denk.

Hmmms voelde je je persoonlijk aangesproken dan? ;)

Dat was niet mijn bedoeling, wel mijn mening richting ts enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_182155497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:53 schreef kree het volgende:

[..]

Neuh is niks richting jou hoor, bedoelde het meer in richting wat TS vroeg?
En wat ik ervan denk.

Hmmms voelde je je persoonlijk aangesproken dan? ;)

Dat was niet mijn bedoeling, wel mijn mening richting ts enzo.
Je quote mij, dus ik begreep even niet of je mijn advies wel echt snapt of bang bent dat ts het niet zou snappen. Maar dan snap ik nu wel hoe je het bedoelt :)
pi_182155603
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je quote mij, dus ik begreep even niet of je mijn advies wel echt snapt of bang bent dat ts het niet zou snappen. Maar dan snap ik nu wel hoe je het bedoelt :)
Ja idd :)

Maar dit blijft lastig en als ik mijn mening er over moet geven, dan wil ik tegen TS toch zeggen probeer er wat van te redden nu, voor het juridische pad in te gaan
Do what you love, love what you do!
pi_182158128
Als je echt helemaal opnieuw wilt beginnen dan moet je een luier omdoen en aan mama's borst gaan liggen lurken.
pi_182158452
TS hou in godsnaam op met kinderen maken als je geen goede vader kunt zijn.
pi_182158462
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:33 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zelf wil ik het liefste gewoon een nieuw leven starten en dan nadat alles wat berust is misschien weer terugkomen/contact met de kinderen enzovoort.

Wat een waardeloze 'vader' ben jij. Bah, ik walg van types als jij. Kinderen op de wereld zetten en er dan van weglopen omdat ze niet in je nieuwe leven passen. En als het je weer een keer uit komt, dan weer de toffe pa spelen :r ik hoop dat ze je nooit vergeven.

En dan ook nog nieuwe kinderen willen maken alsof het een soort speelgoed is wat je koopt als je er weer zin in hebt.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 27 september 2018 @ 07:51:53 #57
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_182158575
Als er iets psychisch met haar aan de hand is en je wilt echt weggaan. Waarom laat je je kinderen dan bij haar achter?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 27 september 2018 @ 07:52:35 #58
545 dop
:copyright: dop
pi_182158578
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:22 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee en dat ga ik ook niet doen. Kan tot nu toe alles zelf oplossen, dit ook
waarom open je dit topic dan.
En waarom is het z'n zooitje.
Niet om je de grond in te trappen, maar dat zelf oplossen brengt je in de problemen.
Soms is het niet onverstandig om iemand te hebben die met open blik naar de situatie kan kijken en je een beetje reflectie kan bieden.
Ben je nu hier op fok aan het doen, maar dat werkt in jou geval slecht.
Teveel verschillende meningen en jij pikt er lastig de juiste adviezen uit, als die er al tussen zitten.

Hulp zoeken is geen falen!
Falen is geen hulp zoeken en denken dat je het zelf op moet lossen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Spellchecker donderdag 27 september 2018 @ 09:29:33 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182159393
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:25 schreef mercimarci het volgende:
Stel dat je na je 30ste gewoon opnieuw wil beginnen met je leven. Je neemt een eigen woning dat lijkt me duidelijk. Een nieuwe vriendin en kinderen heb je niet direct behoefte aan maar je staat er wel voor open. Denk zelf dat ik nog wel meer kinderen wil. Hoe kan je het beste beginnen? Hebben mensen hier ervaring mee? Waar moet je vooral om denken als je zo'n stap onderneemt? Wat kan er mis gaan enzovoort? Hoor gewoon het liefst zoveel mogelijk punten en dan kan ik zelf wel aanvinken wat voor mij van toepassing kan zijn. Zoek gewoon mensen met ervaring daarin die tips hebben
Je wil nog meer kinderen? Broertjes en zusjes bedoel je.
pi_182170447
Ga eerst eens na in hoeverre jij als vader kan bijdragen aan de ontwikkeling van je kinderen. In hoeverre kan jij een goede vaderfiguur zijn? Probeer dit helder te krijgen en stel hier een omgangsregeling voor aan je vrouw. Bijvoorbeeld dat ze om de twee weken een lang weekend bij jou zijn.

Probeer het dan voor een tijd. Een half jaar. Ga heel ergens anders wonen en hou je voornamelijk bezig met zelfontplooiing. Dat mag iedereen hartstikke egoïstisch vinden, maar dat is het pas als je kinderen daar daadwerkelijk de dupe van gaan worden. Als je nooit een goede vader bent geweest - ik ken je niet, dus ik zeg ook niet dat het zo is - doe je er misschien zelfs goed aan door ze voor een bepaalde tijd niet te zien. Hangt er uiteraard ook vanaf wie hun moeder is.

Geheid dat heel veel mensen je een enorme lul gaan vinden omdat je zoiets besluit. Maar zij kennen de situatie waarin jij zit niet, dus heb schijt aan wat anderen van je vinden en ga af op wat JOU het beste lijkt.

Je leeft maar een keer tenslotte
pi_182170714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:25 schreef mercimarci het volgende:
Stel dat je na je 30ste gewoon opnieuw wil beginnen met je leven. Je neemt een eigen woning dat lijkt me duidelijk. Een nieuwe vriendin en kinderen heb je niet direct behoefte aan maar je staat er wel voor open. Denk zelf dat ik nog wel meer kinderen wil. Hoe kan je het beste beginnen? Hebben mensen hier ervaring mee? Waar moet je vooral om denken als je zo'n stap onderneemt? Wat kan er mis gaan enzovoort? Hoor gewoon het liefst zoveel mogelijk punten en dan kan ik zelf wel aanvinken wat voor mij van toepassing kan zijn. Zoek gewoon mensen met ervaring daarin die tips hebben
Mijn hemel. Zorg eerst eens dat je je leven weer op orde krijgt.

Die eigen woning krijgen is al een tour de force zonder baan. Je moet alles nog regelen met de kinderen. Financieel zaken regelen. Een baan regelen. Daarna moet je op persoonlijk vlak nog heel veel shit wegwerken.

Pas als je daar allemaal doorheen bent kun je eens gaan denken aan een nieuwe vriendin met gezinsuitbreidingspotentie.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:32:10 #62
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182170792
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn hemel. Zorg eerst eens dat je je leven weer op orde krijgt.

Die eigen woning krijgen is al een tour de force zonder baan. Je moet alles nog regelen met de kinderen. Financieel zaken regelen. Een baan regelen. Daarna moet je op persoonlijk vlak nog heel veel shit wegwerken.

Pas als je daar allemaal doorheen bent kun je eens gaan denken aan een nieuwe vriendin met gezinsuitbreidingspotentie.
Financieel is het wel goed genoeg. Denk niet direct aan een nieuwe vriendin met kinderen, wil eerst gewoon een start van een nieuw leven
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182170815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:33 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zelf wil ik het liefste gewoon een nieuw leven starten en dan nadat alles wat berust is misschien weer terugkomen/contact met de kinderen enzovoort.

Lees ik nou goed dat je weg wil lopen van jouw eigen kinderen?

Godverdomme, slappe zak dat je bent! Grow. Some. Balls.

Neem je verantwoordelijkheid.
pi_182170848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja financieel kan ik mezelf wel redden. Bedoel heb WW maar wel geld. Klinkt stom maar ik wil ook niet dat er duizenden euro's naar een rechter gaan, heb liever dat dat naar mijn kinderen gaan of zelfs liever naar haar want ze is een erg goede moeder juist. Wilde gewoon dat ze een betere partner was
Waarom ben jij dat niet? Want daar heb je grip op.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:34:38 #65
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182170863
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lees ik nou goed dat je weg wil lopen van jouw eigen kinderen?

Godverdomme, slappe zak dat je bent! Grow. Some. Balls.

Neem je verantwoordelijkheid.
Geen reden om zo onnodig fel te reageren. Ik heb mijn best gedaan. De situatie is onhoudbaar. Dat ik moeilijkheden met mijn kinderen ga krijgen is ook haar eigen keus juist. Op dit moment moet ik vooral om mezelf denken want niemand anders doet dat
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182170963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:32 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Financieel is het wel goed genoeg. Denk niet direct aan een nieuwe vriendin met kinderen, wil eerst gewoon een start van een nieuw leven
Ww is eindig.

Weet je, alles wat je hier post klinkt redelijk fucked up. Ongeloofwaardig fucked up zelfs, maar ik heb inmiddels al geleerd dat in werkelijkheid gekker bestaat dan verzonnen kan worden, dus voordeel van de twijfel.

Maar joh, jij bent zo ver van waar je wil staan als je aan een nieuwe relatie wil gaan denken. Probeer eerst eens de focus te leggen op de problemen van vandaag, in plaats van het keihard op een lopen te zetten.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:39:07 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182170995
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:34 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Geen reden om zo onnodig fel te reageren. Ik heb mijn best gedaan. De situatie is onhoudbaar. Dat ik moeilijkheden met mijn kinderen ga krijgen is ook haar eigen keus juist. Op dit moment moet ik vooral om mezelf denken want niemand anders doet dat
Dat je moeilijkheden hebt met je ex, betekent niet dat daardoor maar leuk afstand van je kinderen moet gana nemen.

Je moet ervoor vechten om ze te blijven zien en leuke tijd met ze door te brengen.
pi_182171004
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:18 schreef hoechst het volgende:

[..]

Hmm kun je daar iets meer over vertellen? Hoe is dat gedrag ontstaan??
Lees zijn andere R&P topic.

Wil de verrassing niet verklappen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182171060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:34 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Geen reden om zo onnodig fel te reageren. Ik heb mijn best gedaan. De situatie is onhoudbaar. Dat ik moeilijkheden met mijn kinderen ga krijgen is ook haar eigen keus juist. Op dit moment moet ik vooral om mezelf denken want niemand anders doet dat
Neeneeneeneenee!!! Het is geen neerstortend vliegtuig waar je eerst aan jezelf moet denken omdat je anders geen hulp kan verlenen.

Jouw kinderen zijn jouw prioriteit. Die zijn afhankelijk van jou. Als jij van ze wegloopt beschadig jij ze daarmee onherroepelijk.

Echt, neem je verantwoordelijkheid.

En hou maar eens op met jezelf het centrum van het heelal te maken, want dat heeft je tot op heden bepaald niet geholpen.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:41:38 #70
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182171062
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat je moeilijkheden hebt met je ex, betekent niet dat daardoor maar leuk afstand van je kinderen moet gana nemen.

Je moet ervoor vechten om ze te blijven zien en leuke tijd met ze door te brengen.
Heb jij je nooit zo gevoeld dat je gewoon helemaal geen zin meer erin hebt om moeite te doen? Dat heb ik nu na maanden/jaren. Genoeg is genoeg en ik kan zelf ook maar zoveel aan. Vind het echt erg voor de kinderen maar die zijn nog jong en het is hopelijk ook niet zo dat ik over 2 jaar ofzo ook helemaal geen deel van hun leven ben ofzo. Maar hier zijn doet meer kwaad dan goed op dit moment
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182171176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:34 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Geen reden om zo onnodig fel te reageren. Ik heb mijn best gedaan. De situatie is onhoudbaar. Dat ik moeilijkheden met mijn kinderen ga krijgen is ook haar eigen keus juist. Op dit moment moet ik vooral om mezelf denken want niemand anders doet dat
Jullie hebben zeven jaar een relatie, jij hebt haar twee (?) dagen geleden over je fetisj verteld, en zij is dit nu aan het verwerken, waardoor de relatie nu onder spanning staat.
Ja, je hebt ont-zet-tend je best gedaan :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 september 2018 @ 20:45:53 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182171195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:41 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Heb jij je nooit zo gevoeld dat je gewoon helemaal geen zin meer erin hebt om moeite te doen? Dat heb ik nu na maanden/jaren. Genoeg is genoeg en ik kan zelf ook maar zoveel aan. Vind het echt erg voor de kinderen maar die zijn nog jong en het is hopelijk ook niet zo dat ik over 2 jaar ofzo ook helemaal geen deel van hun leven ben ofzo. Maar hier zijn doet meer kwaad dan goed op dit moment
Tuurlijk wel, maar er is een verschil tussen iets willen en ook iets doen. En jij geeft aan dat je het ook wilt doen. En blijkbaar vind je het ook geen rare gedachte.

2 jaar je kind niet zien heeft zo'n inpakt op je kind. Gewoon überhaupt minder zien heeft meestal al invloed op een kind. Laat staan langere tijd "want je pa heeft rust nodig". Nee.. Dan voelt zo'n kind zich gewenst.

Jij hebt problemen met je ex, niet met je kinderen. Als je weggaat geef je hen ook nog eens het gevoel dat zij wat verkeerd hebben gedaan.

Voor hetzelfde geld mag je je kinderen helemaal niet meer zien van je ex (en evt rechter) omdat je zomaar bent weggegaan
  donderdag 27 september 2018 @ 20:47:44 #73
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182171254
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jullie hebben zeven jaar een relatie, jij hebt haar twee (?) dagen geleden over je fetisj verteld, en zij is dit nu aan het verwerken, waardoor de relatie nu onder spanning staat.
Ja, je hebt ont-zet-tend je best gedaan :')
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar er is een verschil tussen iets willen en ook iets doen. En jij geeft aan dat je het ook wilt doen. En blijkbaar vind je het ook geen rare gedachte.

2 jaar je kind niet zien heeft zo'n inpakt op je kind. Gewoon überhaupt minder zien heeft meestal al invloed op een kind. Laat staan langere tijd "want je pa heeft rust nodig". Nee.. Dan voelt zo'n kind zich gewenst.

Jij hebt problemen met je ex, niet met je kinderen. Als je weggaat geef je hen ook nog eens het gevoel dat zij wat verkeerd hebben gedaan.

Voor hetzelfde geld mag je je kinderen helemaal niet meer zien van je ex (en evt rechter) omdat je zomaar bent weggegaan
Oke wat moet ik doen volgens jullie dan? Zeg het maar
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182171366
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:47 schreef mercimarci het volgende:

[..]


[..]

Oke wat moet ik doen volgens jullie dan? Zeg het maar
Professionele hulp zoeken. Danwel om te kijken of er nog iets te redden valt van jouw relatie, dan wel om te begeleiden bij het uit elkaar gaan waarbij ook jij deels de zorg voor de kinderen op je neemt.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:51:57 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182171369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:47 schreef mercimarci het volgende:

[..]


[..]

Oke wat moet ik doen volgens jullie dan? Zeg het maar
Van mij part ga je weg bij je ex. Maar in een huis dichtbij en regel een omgangsregeling waarin je je kinderen regelmatig ziet.

Of.. Probeer het gewoon nog eens met je vriendin. Miss is ze je 3 weken of een maand aan 't negeren, maar het is misschien daarna weer oké
(ja zonder de uitvoering van je fetisj)
pi_182171987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:47 schreef mercimarci het volgende:

[..]


[..]

Oke wat moet ik doen volgens jullie dan? Zeg het maar
Niet zo janken, niet zo het slachtoffer uithangen en je proberen in te leven in wat je vriendin nu bezig houdt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 september 2018 @ 21:21:30 #77
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182172180
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet zo janken, niet zo het slachtoffer uithangen en je proberen in te leven in wat je vriendin nu bezig houdt.
Zij zit er nu op te broeden om haar kinderen alleen op te voeden waarschijnlijk. En nu?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182172211
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:21 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zij zit er nu op te broeden om haar kinderen alleen op te voeden waarschijnlijk. En nu?
Haar kinderen of jullie kinderen?
  donderdag 27 september 2018 @ 21:23:04 #79
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182172228
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Haar kinderen of jullie kinderen?
onze, ik heb erkend en gezag ook
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182172419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:23 schreef mercimarci het volgende:

[..]

onze, ik heb erkend en gezag ook
Dan vind ik het raar dat je ‘haar kinderen’ zegt, maar ok.

Het gaat helemaal niet om haar. Het gaat om de kinderen. Die hebben vader en moeder nodig en als het even kan in goede harmonie.

Co ouderschap is tegenwoordig de norm. Mocht de relatie niet te redden zijn, zoek dan een woning in de buurt, zorg dat je alles op de rit hebt en ga voor co ouderschap. Tenzij je dat zelf niet wil.

Jouw vriendin kan dan broeden wat ze wil.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:29:50 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182172465
En je vermoed dat ze dat doet.. Je weet 't niet
  donderdag 27 september 2018 @ 21:29:52 #82
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182172466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan vind ik het raar dat je ‘haar kinderen’ zegt, maar ok.

Het gaat helemaal niet om haar. Het gaat om de kinderen. Die hebben vader en moeder nodig en als het even kan in goede harmonie.

Co ouderschap is tegenwoordig de norm. Mocht de relatie niet te redden zijn, zoek dan een woning in de buurt, zorg dat je alles op de rit hebt en ga voor co ouderschap. Tenzij je dat zelf niet wil.

Jouw vriendin kan dan broeden wat ze wil.
Omdat ik vanuit haar dacht
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182172701
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:21 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zij zit er nu op te broeden om haar kinderen alleen op te voeden waarschijnlijk. En nu?
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet zo janken, niet zo het slachtoffer uithangen en je proberen in te leven in wat je vriendin nu bezig houdt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 september 2018 @ 21:36:43 #84
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182172729
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
je proberen in te leven in wat je vriendin nu bezig houdt.
Zij zit er nu op te broeden om haar kinderen alleen op te voeden waarschijnlijk. En nu?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 27 september 2018 @ 21:40:17 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182172876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:36 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zij zit er nu op te broeden om haar kinderen alleen op te voeden waarschijnlijk. En nu?
En vind je dat überhaupt erg?
Of stiekem wel fijn want als dat gebeurd kan jij er mooi tussenuit glippen
  donderdag 27 september 2018 @ 21:42:08 #86
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182172947
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En vind je dat überhaupt erg?
Of stiekem wel fijn want als dat gebeurd kan jij er mooi tussenuit glippen
Eigenlijk doet het wel een beetje pijn dat je zoiets zegt. Mijn kinderen zijn heel waardevol. Maar mijn eigen leven hoeft toch niet helemaal kapot te gaan onder het mom dat ik ze altijd boven alles moet stellen? Ik wil ze gewoon heel graag blijven zien. En mijn ex kan wel voor ze zorgen dat weet ik wel. Was gewoon mooier geweest als het anders kon maar zo lijkt het nu niet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 27 september 2018 @ 21:44:00 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182173024
Jij doet 't zo overkomen op mij, dus daar reageer ik op.

Maar wat is er zo enorm pijnlijk aan ene omgangsregeling met je kinderen? Daar ga je niet helemaal kapot aan. Kan je zelfs je waardevolle kinderen nog zien.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:45:51 #88
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182173105
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Jij doet 't zo overkomen op mij, dus daar reageer ik op.

Maar wat is er zo enorm pijnlijk aan ene omgangsregeling met je kinderen? Daar ga je niet helemaal kapot aan. Kan je zelfs je waardevolle kinderen nog zien.
Ja dat vind ik best. Wil gewoon graag weten hoe ik alles moet doen voordat ik een omgangsregeling heb. Dus eigen woning maar dat is niet het probleem. Wil eigenlijk het liefst weten hoe ik het hier weer gewoon normaal kan krijgen. Heb jij ooit eens iemand doodgenegeerd? Moet je nooit weer doen, is echt vreselijk voor de ander en totaal niet terecht
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182173112
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:21 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zij zit er nu op te broeden om haar kinderen alleen op te voeden waarschijnlijk. En nu?
En nu moet jij bedenken wie er het belangrijkst is: jij of je kinderen?
Prrrrr
  donderdag 27 september 2018 @ 21:48:41 #90
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182173227
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:46 schreef mspoez het volgende:

[..]

En nu moet jij bedenken wie er het belangrijkst is: jij of je kinderen?
Serieus? Bedoel ik begrijp dat je het serieus bedoeld. Maar niet elke situatie is zo gemakkelijk jammer genoeg. Wat zou jij doen als je geheel genegeerd wordt al dagenlang. Zou je dan thuis blijven vanwege de kinderen? Bedoel ik heb hier niet echt een leven hoor ook al denk je van wel, maar als je maatje waarmee je 7 jaar een relatie hebt en nog langer mee omgaat je zo verraad dan kan je niet leuk thuis zijn als ze zo doet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 27 september 2018 @ 21:50:46 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182173326
Blijkbaar vind je 't negeren zo erg, dat je daardoor al topics begint te open e over hoe je een nieuw leven kan leiden, weg van je ex en kinderen en evt zelfs later nieuwe kinderen kan krijgen.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:53:56 #92
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182173424
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:50 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar vind je 't negeren zo erg, dat je daardoor al topics begint te open e over hoe je een nieuw leven kan leiden, weg van je ex en kinderen en evt zelfs later nieuwe kinderen kan krijgen.
Ja klopt ik vind negeren het vreselijkste wat me kan overkomen. Niet gewoon als zinnetje, ik vind het echt gewoon het laagste van het laagste. Het is zo strontirritant, ze doet het waarschijnlijk omdat ik weet hoe erg ik het haat ook
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182173425
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Serieus? Bedoel ik begrijp dat je het serieus bedoeld. Maar niet elke situatie is zo gemakkelijk jammer genoeg. Wat zou jij doen als je geheel genegeerd wordt al dagenlang. Zou je dan thuis blijven vanwege de kinderen? Bedoel ik heb hier niet echt een leven hoor ook al denk je van wel, maar als je maatje waarmee je 7 jaar een relatie hebt en nog langer mee omgaat je zo verraad dan kan je niet leuk thuis zijn als ze zo doet
Ik snap dat dat negeren enorm kut is. Maar goed, dan is het even kut. Dat kun je best enige tijd aan voor je kinderen.

Dan maar even haar de ruimte geven.
pi_182173477
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Serieus? Bedoel ik begrijp dat je het serieus bedoeld. Maar niet elke situatie is zo gemakkelijk jammer genoeg. Wat zou jij doen als je geheel genegeerd wordt al dagenlang. Zou je dan thuis blijven vanwege de kinderen? Bedoel ik heb hier niet echt een leven hoor ook al denk je van wel, maar als je maatje waarmee je 7 jaar een relatie hebt en nog langer mee omgaat je zo verraad dan kan je niet leuk thuis zijn als ze zo doet
Wie heeft het over thuis zijn? Hoe dom ben jij wel niet? Je kan toch EN op jezelf wonen, EN deel uitmaken van het leven van je kinderen? Al is het maar om het weekend. Dat heet een omgangsregeling, op die manier kan jij je kinderen blijven zien, ook al haat je ex je zo erg dat ze je nooit meer wilt zien. Zij moet dan die kids om het weekend naar jou toe te brengen, of ze dat nou leuk vindt of niet.

Wat denk je wel niet? Oh relatie is voorbij, dus maar op de reset knop drukken? Je hebt kinderen, idioot. Die hebben hier niet om gevraagd.

Aan de andere kant, hoe meer ik van je lees, hoe meer ik denk dat ze beter af zijn zonder jou. Misschien dat ze nog een normale stiefvader kunnen krijgen. En een tip voor een volgende relatie: neem geen kinderen.
pi_182173481
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Eigenlijk doet het wel een beetje pijn dat je zoiets zegt. Mijn kinderen zijn heel waardevol. Maar mijn eigen leven hoeft toch niet helemaal kapot te gaan onder het mom dat ik ze altijd boven alles moet stellen? Ik wil ze gewoon heel graag blijven zien. En mijn ex kan wel voor ze zorgen dat weet ik wel. Was gewoon mooier geweest als het anders kon maar zo lijkt het nu niet
wat hebben jouw kinderen je in hemelsnaam aangedaan dat je het zo stelt? Man, man, man
pi_182173838
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Serieus? Bedoel ik begrijp dat je het serieus bedoeld. Maar niet elke situatie is zo gemakkelijk jammer genoeg. Wat zou jij doen als je geheel genegeerd wordt al dagenlang. Zou je dan thuis blijven vanwege de kinderen? Bedoel ik heb hier niet echt een leven hoor ook al denk je van wel, maar als je maatje waarmee je 7 jaar een relatie hebt en nog langer mee omgaat je zo verraad dan kan je niet leuk thuis zijn als ze zo doet
Serieus.
Als je kinderen hebt is het eigenlijk automatisch zo dat hun geluk voor het jouwe gaat. Dat jij genegeerd wordt is naar voor jou maar betekent niet dat jij dan het slachtoffer bent. Dat zijn zij namelijk, die kleintjes in je huis. Die hebben er last van dat papa en mama niet normaal tegen elkaar kunnen doen, dat die hun onenigheid en onbegrip niet naar elkaar kunnen uitspreken, hun problemen niet kunnen oplossen.

Dus ja serieus: wiens geluk gaat er voor? Dat van jou, die zelf koos om een bom in zijn relatie te droppen, of dat van hen, die door jou in deze situatie zitten?

[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 27-09-2018 22:15:23 ]
Prrrrr
  donderdag 27 september 2018 @ 22:09:01 #97
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182173889
Als ik 2 jaar niet aanwezig ben dan is hun leven niet kapot. Zij hebben nog alle kansen. Als ik hier nog een maand ben dan word ik gek. Ik denk dat kinderen wel veel kunnen hebben, de mannen die naar oorlogsgebieden gaan en een half jaar later teruggaan naar hun gezin hoor je ook niks over. Dat zijn dan helden. Maar als ik een tijd ertussenuit wil dan maak ik mijn eigen kinderen zogenaamd kapot. Ik ken dit soort redenaties wel
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 27 september 2018 @ 22:10:21 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182173923
Er is een verschil tussen 2jaar weg zijn en geen contact. Of gewoon niet meer in hetzelfde huis wonen en een regeling treffen.
pi_182173977
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

maar als je maatje waarmee je 7 jaar een relatie hebt en nog langer mee omgaat je zo verraad dan kan je niet leuk thuis zijn als ze zo doet
.

Zou je je ergens, diep in je hersenen, eens kunnen bedenken dat zij zich net hetzelfde voelt?
Haar maatje, de vader van haar kinderen... Die nu ineens vanuit het niets een best wel pittige fetish heeft. En het haar al die tijd verzwegen heeft! Zij ziet de film nu voor haar ogen... Waar je misschien wel allemaal over fantaseerde als je met haar was aan het vrijen.
Plus als je het haar verteld heb zoals je hier wel eens stunt, dan begrijp ik misschien nog wel dat ze bang is voor pedo gedrag. Ook al klopt dit niet.
En dan zeg je het ook nog eens achter haar rug om tegen haar vriendin.
Je hebt een bom op je hele gezin gegooid en verwacht mirakels.
Hier zijn geen winnaars, alleen slachtoffers. En nee, jij bent dus niet het enige slachtoffer...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182174022
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:09 schreef mercimarci het volgende:
Als ik 2 jaar niet aanwezig ben dan is hun leven niet kapot. Zij hebben nog alle kansen. Als ik hier nog een maand ben dan word ik gek. Ik denk dat kinderen wel veel kunnen hebben, de mannen die naar oorlogsgebieden gaan en een half jaar later teruggaan naar hun gezin hoor je ook niks over. Dat zijn dan helden. Maar als ik een tijd ertussenuit wil dan maak ik mijn eigen kinderen zogenaamd kapot. Ik ken dit soort redenaties wel
Er zit een heel groot verschil tussen papa gaat een half jaar naar het buitenland om het hier veiliger te maken en papa gaat weg omdat hij het hier niet meer leuk vindt en het is niet duidelijk wanneer hij weer terugkomt.

Dit gaat zeer waarschijnlijk hechtingsproblemen geven. Wat al hun relaties in de toekomst negatief kan beïnvloeden.

Ze hebben jou nodig. Jij bent de volwassene. Jij moet de shit die er is voor ze opvangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')