abonnement Unibet Coolblue
pi_182149036
poepen in het urinoir
pi_182149042
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:32 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Er zijn mensen die het een tikje overdrijven, maar handen wassen is geen overdrijving. In landen waar bepaalde ziektes een stuk meer voorkomen proberen ze de bevolking ook juist met handenwascampagnes bewust te maken, om de verspreiding tegen te gaan.
Ja eens maar het ligt aan de manier hoe of wat.
Als voorbeeld je ziet die kranen met een sensor enzo, waar je dus niet meer de kraan hoeft open en dicht te draaien. Dat helpt.

Gewoon warm en koud die je moet open draaien (zo je wil, die zijn besmet) dan ga je je handen wassen. Ok handen schoon. En draai je die kraan daarna weer dicht..... Ok dan.. Ha snap je?
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 18:48:59 #53
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182149195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:43 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens maar het ligt aan de manier hoe of wat.
Als voorbeeld je ziet die kranen met een sensor enzo, waar je dus niet meer de kraan hoeft open en dicht te draaien. Dat helpt.

Gewoon warm en koud die je moet open draaien (zo je wil, die zijn besmet) dan ga je je handen wassen. Ok handen schoon. En draai je die kraan daarna weer dicht..... Ok dan.. Ha snap je?
Kranen met sensor en dan vervolgens een deur die naar binnen opent met een deurkruk :') :r

In het openbaar doe ik wel altijd goed schoonmaken maar bij mij thuis nooit zo
Man of Steal.
pi_182149323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Kranen met sensor en dan vervolgens een deur die naar binnen opent met een deurkruk :') :r

In het openbaar doe ik wel altijd goed schoonmaken maar bij mij thuis nooit zo
mwah nee als ze het met sensor doen, je komt "vies" binnen vanaf buitenkant en je gaat eff je kakje doen etc op de wc en wast je handen daarna met sensor dan is de binnenkant van die deurkruk als het goed is schoon.

LOL maar ik heb me hier nooit echt heel druk over gemaakt hoor. Geloof dat de kans dat je in een westers openbaar toilet iets oploopt nihiel is wel.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 18:55:06 #55
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182149368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:53 schreef kree het volgende:

[..]

mwah nee als ze het met sensor doen, je komt "vies" binnen vanaf buitenkant en je gaat eff je kakje doen etc op de wc en wast je handen daarna met sensor dan is de binnenkant van die deurkruk als het goed is schoon.

LOL maar ik heb me hier nooit echt heel druk over gemaakt hoor. Geloof dat de kans dat je in een westers openbaar toilet iets oploopt nihiel is wel.
Ik heb echt keiharde smetvrees bij openbare wc's. Of wc's bij anderen. Maar mijn eigen nooit.

Ik haat het echt als ik mijn handen was en helemaal schoon heb en dan aan een kraan moet gaan draaien of een deurkruk vast moet pakken om naar buiten te kunnen :')
Man of Steal.
  woensdag 26 september 2018 @ 18:56:02 #56
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182149387
'Gebonden' vrouwen neuken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 26 september 2018 @ 18:56:16 #57
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182149394
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:56 schreef KillemWieft het volgende:
'Gebonden' vrouwen neuken.
vastgebonden? :9~
Man of Steal.
pi_182150019
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:56 schreef KillemWieft het volgende:
'Gebonden' vrouwen neuken.
Buitenvrouwen. :9
  woensdag 26 september 2018 @ 20:35:54 #59
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182151511
- onnodig-

[ Bericht 88% gewijzigd door -Miauw- op 26-09-2018 21:04:21 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182152166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:32 schreef wollah het volgende:

[..]

Nou vooruit ik ga eerlijk zijn

Ik gooi weleens bananenschillen of kauwgom uit de autoraam en ik rij weleens door rood.

Verder niks. Stuk minder aso dan jij toch?
Door rood rijden is juist meer asociaal
pi_182152263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:32 schreef wollah het volgende:

[..]

Nou vooruit ik ga eerlijk zijn

Ik gooi weleens bananenschillen of kauwgom uit de autoraam en ik rij weleens door rood.

Verder niks. Stuk minder aso dan jij toch?
Economisch delict :D

Moet zeggen ik zie dat als natuurlijke compost en niet zo heel schadelijk, kauwgom is al erger als een bananen schil.
Door rood rijden is gewoon stom :)
Do what you love, love what you do!
pi_182152583
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:26 schreef kree het volgende:

[..]

ook schuldig aan , wel even een ander zakelijk tablad of excel enzo openhouden om snel te switchen :')
ik had vanmiddag fok op m’n laptop open staan en het WK wielrennen op de desktop en toen kwam de manager binnen gelopen :')

Gelukkig kon ik fok wegklikken en vroeg hij “hoe doet Dumoulin het?”
  woensdag 26 september 2018 @ 21:36:09 #63
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182153044
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:02 schreef Krollie het volgende:
Door rood rijden is juist meer asociaal
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef kree het volgende:

[..]

Economisch delict :D

Moet zeggen ik zie dat als natuurlijke compost en niet zo heel schadelijk, kauwgom is al erger als een bananen schil.
Door rood rijden is gewoon stom :)
Ik doe het alleen met een goede reden. Vlakbij mijn school zit zo'n kruispunt en moet soms tering lang wachten. Dus kijk dan goed en rij door. Wat erg zeg!
Of 's nachts van die stoplichten die rood zijn waar verder geen hond in de buurt is. Je bent gewoon dom als je dan gaat wachten. Lekker zinloos :')
#KICKOUTZP
pi_182153149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef wollah het volgende:

[..]

[..]

Ik doe het alleen met een goede reden. Vlakbij mijn school zit zo'n kruispunt en moet soms tering lang wachten. Dus kijk dan goed en rij door. Wat erg zeg!
Of 's nachts van die stoplichten die rood zijn waar verder geen hond in de buurt is. Je bent gewoon dom als je dan gaat wachten. Lekker zinloos :')
todat er een brommertje even toch door komt scheuren door groen en je hem vol raakt. Nah bananen en kauwgom kan ik nog mee leven, maar door rood rijden is echt gewoon niet handig. ;)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 september 2018 @ 21:44:29 #65
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182153285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef wollah het volgende:

[..]

[..]

Ik doe het alleen met een goede reden. Vlakbij mijn school zit zo'n kruispunt en moet soms tering lang wachten. Dus kijk dan goed en rij door. Wat erg zeg!
Of 's nachts van die stoplichten die rood zijn waar verder geen hond in de buurt is. Je bent gewoon dom als je dan gaat wachten. Lekker zinloos :')
Wel echt één van de domste dingen die je kunt doen.
With the stars as her umbrella
pi_182153535
Ja, aan afval niet goed scheiden maak ik me ook schuldig.

Daarbij app en fiets ik wel eens tegelijk; maar alleen op van die weggetjes waarbij praktisch geen verkeer is (je hebt hier een paar honderd meter fietspad - dus alleen fietsers en bromfietsers - dat gescheiden is van de rijbaan met grote geluidswanden).

Verder doe ik mijn best om me te gedragen ivm kinderen en het zijn van een voorbeeld :')

Mijn partner let enorm op geld en roept vaak 't*ring' wanneer hij iets moet betalen waar hij geen zin in heeft. Hij doet het vaak onbewust. Ik heb onze jongste zoon geleerd dat woord af en toe te zeggen en dan te schaterlachen. Dan let 'papa' iets meer op zijn woorden. Hij denkt dat hij het hem heeft aangeleerd :P Verder vloeken we namelijk helemaal niet in huis; of nou ja, potverdorie moet nog wel kunnen af en toe.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  donderdag 27 september 2018 @ 08:07:41 #67
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182158646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef wollah het volgende:

[..]

[..]

Ik doe het alleen met een goede reden. Vlakbij mijn school zit zo'n kruispunt en moet soms tering lang wachten. Dus kijk dan goed en rij door. Wat erg zeg!
Of 's nachts van die stoplichten die rood zijn waar verder geen hond in de buurt is. Je bent gewoon dom als je dan gaat wachten. Lekker zinloos :')
:')
Man of Steal.
pi_182158723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef wollah het volgende:

[..]


[..]

Ik doe het alleen met een goede reden. Vlakbij mijn school zit zo'n kruispunt en moet soms tering lang wachten. Dus kijk dan goed en rij door. Wat erg zeg!
Of 's nachts van die stoplichten die rood zijn waar verder geen hond in de buurt is. Je bent gewoon dom als je dan gaat wachten. Lekker zinloos :')
Ah door zo iemand is een vriend van mij een jaar geleden dus finaal van zijn fiets gereden. Hij is recent ontwaakt uit zijn coma.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')