abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 14:39:28 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182143868
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 14:44:55 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182143953
jimsciutto twitterde op woensdag 26-09-2018 om 14:11:41 New: CNN has obtained the 1982 calendar entries submitted to the Senate Judiciary Committee by Supreme Court nominee Brett Kavanaugh. https://t.co/fwU3ZJT1RZ reageer retweet


Waarom hij grounded was is onduidelijk. Misschien was hij aan het verkrachten geweest. Daar staan natuurlijk sancties op. Of hij had iets anders geflikt. Ik hoop dat de senaat hem daar nog even over doorzaagt. }>
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182144102
Iemand die zijn kalender uit 1982 bewaart.... 8)7 .
(Agenda, akkoord, maar kalender???)

In feite 4 x grounded in 1 maand, 3 x vrijdag en dan 1 x zaterdag?
Hij woonde toen nog thuis zie ik?
Die ouders wilden wrs niet dat-ie aan de zuup ging op vrijdag.
I´m back.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 14:58:00 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182144201
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand die zijn kalender uit 1982 bewaart.... 8)7 .
(Agenda, akkoord, maar kalender???)

In feite 4 x grounded in 1 maand, 3 x vrijdag en dan 1 x zaterdag?
Hij woonde toen nog thuis zie ik?
Die ouders wilden wrs niet dat-ie aan de zuup ging op vrijdag.

DCLascelle twitterde op woensdag 26-09-2018 om 14:12:41 @jimsciutto Cue ten million memes in 3, 2, 1 . . . reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182144253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

DCLascelle twitterde op woensdag 26-09-2018 om 14:12:41 @jimsciutto Cue ten million memes in 3, 2, 1 . . . reageer retweet
Lol. :D.
I´m back.
  woensdag 26 september 2018 @ 15:14:44 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182144512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand die zijn kalender uit 1982 bewaart.... 8)7 .
(Agenda, akkoord, maar kalender???)

Belangrijke periode: Toen heeft hij zich blijkbaar "ontmaagd" :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 september 2018 @ 15:21:43 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182144666
Eerst is de man een seksueel roofdier die in de gangen van de universiteit schreeuwt over de ''rape train'' die eraan komt. :') Nu is het opeens een wezenloze sukkel die op zijn 25e nog maagd was en een boekje bijhield. ''Hahahaha, wat een nerd! En die wil opperrechter worden?''

Progressieven zijn ook zo fucking dom. De onafhankelijke kiezer ziet echt wel dat dit hele circus zo nep is als de tanden van Joe Biden. Een stelletje halfgare claims, zonder bewijs en tegengesproken door een dozijn mensen.

Ze zijn wel echt wanhopig hoor, dat ze een of andere radicaal feministische extreemlinkse professor laten opdraven met een verzonnen verkrachtingsclaim. Alsof een integer persoon als Kavanaugh uberhaupt met zo'n fucked up idioot in bed zou willen duiken. _O-
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 15:24:04 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182144713
jimsciutto twitterde op woensdag 26-09-2018 om 15:15:12 Pres. Trump just now at UN: “We are denuclearizing #NorthKorea”, claims things “going along very well”. reageer retweet
Hij blijft grappen maken!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182144898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Eerst is de man een seksueel roofdier die in de gangen van de universiteit schreeuwt over de ''rape train'' die eraan komt. :') Nu is het opeens een wezenloze sukkel die op zijn 25e nog maagd was en een boekje bijhield. ''Hahahaha, wat een nerd! En die wil opperrechter worden?''

Progressieven zijn ook zo fucking dom. De onafhankelijke kiezer ziet echt wel dat dit hele circus zo nep is als de tanden van Joe Biden. Een stelletje halfgare claims, zonder bewijs en tegengesproken door een dozijn mensen.

Ze zijn wel echt wanhopig hoor, dat ze een of andere radicaal feministische extreemlinkse professor laten opdraven met een verzonnen verkrachtingsclaim. Alsof een integer persoon als Kavanaugh uberhaupt met zo'n fucked up idioot in bed zou willen duiken. _O-
Wel een knap staaltje hokjesdenken en als pot de ketel verwijten dat hij zwart ziet, dat dan weer wel.
  woensdag 26 september 2018 @ 15:58:20 #10
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182145487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Eerst is de man een seksueel roofdier die in de gangen van de universiteit schreeuwt over de ''rape train'' die eraan komt. :') Nu is het opeens een wezenloze sukkel die op zijn 25e nog maagd was en een boekje bijhield. ''Hahahaha, wat een nerd! En die wil opperrechter worden?''

Progressieven zijn ook zo fucking dom. De onafhankelijke kiezer ziet echt wel dat dit hele circus zo nep is als de tanden van Joe Biden. Een stelletje halfgare claims, zonder bewijs en tegengesproken door een dozijn mensen.

Ze zijn wel echt wanhopig hoor, dat ze een of andere radicaal feministische extreemlinkse professor laten opdraven met een verzonnen verkrachtingsclaim. Alsof een integer persoon als Kavanaugh uberhaupt met zo'n fucked up idioot in bed zou willen duiken. _O-
Het maagd verhaal wordt toch als verdediging van Kavanaugh gebruikt? De progressieven vinden dat verhaal ongeloofwaardig gezien de verhalen van klasgenoten.

En hoe weet jij dat hij integer is?

De rest van je bericht is een staaltje projectie om U tegen te zeggen. Het erge is dat jij niet eens een troll bent, maar totaal gen kritisch denkvermogen hebt. Lees je bericht nog eens en bedenk of hoe jouw toon en insinuaties overkomt bij een neutraal publiek...
Géén kloon van tvlxd!
pi_182145611
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:58 schreef Montov het volgende:
Het erge is dat jij niet eens een troll bent
Dit denk je niet echt, toch? Ons vader heeft er altijd al een handje van gehad om ergens in een topic twee paragraafjes overtrokken onzin te posten en vervolgens weer ergens anders heen te gaan als mensen op hem reageren. Als dat al geen getroll is weet ik het ook niet meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182145650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Eerst is de man een seksueel roofdier die in de gangen van de universiteit schreeuwt over de ''rape train'' die eraan komt. :') Nu is het opeens een wezenloze sukkel die op zijn 25e nog maagd was en een boekje bijhield. ''Hahahaha, wat een nerd! En die wil opperrechter worden?''

Progressieven zijn ook zo fucking dom. De onafhankelijke kiezer ziet echt wel dat dit hele circus zo nep is als de tanden van Joe Biden. Een stelletje halfgare claims, zonder bewijs en tegengesproken door een dozijn mensen.

Ze zijn wel echt wanhopig hoor, dat ze een of andere radicaal feministische extreemlinkse professor laten opdraven met een verzonnen verkrachtingsclaim. Alsof een integer persoon als Kavanaugh uberhaupt met zo'n fucked up idioot in bed zou willen duiken. _O-
Mijn inschatting is dat het een toen al conservatief lulletje was die oiv peer pressure wel het eoa geflikt heeft.
I´m back.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 16:47:19 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182146515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn inschatting is dat het een toen al conservatief lulletje was die oiv peer pressure wel het eoa geflikt heeft.

Of hij nam de leiding, kan ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182146545
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of hij nam de leiding, kan ook.
Iets in me zegt dat-ie meeloper was... maar goed ik ken hem verder niet goed.
I´m back.
pi_182146620
De client van Aventti is zojuist bekend gemaakt.

MichaelAvenatti twitterde op woensdag 26-09-2018 om 16:42:35 Below is my correspondence to Mr. Davis of moments ago, together with a sworn declaration from my client. We demand an immediate FBI investigation into the allegations. Under no circumstances should Brett Kavanaugh be confirmed absent a full and complete investigation. https://t.co/QHbHBbbfbE reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op woensdag 26-09-2018 om 16:44:37 Here is a picture of my client Julie Swetnick. She is courageous, brave and honest. We ask that her privacy and that of her family be respected. https://t.co/auuSeHm5s0 reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 26 september 2018 @ 16:55:31 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182146708
"We ask that her privacy and that of her family be respected"

_O-
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 16:56:46 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182146736
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:55 schreef Mike het volgende:
"We ask that her privacy and that of her family be respected"

_O-
Die vond ik ook wel humor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 17:04:10 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182146915
SethAbramson twitterde op woensdag 26-09-2018 om 17:03:00 Many in media fell for the fake news that Avenatti was "punked." As a former investigator, I considered what Avenatti had to lose by being incautious—given his political ambitions—and said nothing. This morning, I was proven correct. He has a client.Investigative skills matter. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 17:07:50 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182147000
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182147062
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:55 schreef Mike het volgende:
"We ask that her privacy and that of her family be respected"

_O-
Al de mensen die hierin deelnemen worden bedolven onder een lawine van doodsbedreigingen, scheldpartijen, verwensingen, beledigende memes etc. Kavanaugh, mevrouw Ford, nu straks deze mevrouw, mevrouw Ramirez, de advocaten, de commissie voorzitter, alle senaatsleden, de president...

Ergens gaat er iets toch niet goed in de wereld hoor.
I´m back.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 17:15:32 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182147166
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 17:23:28 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182147432
tedlieu twitterde op woensdag 26-09-2018 om 17:21:56 Based on the numerous allegations of sexual assault against Judge Brett Kavanaugh, including these new criminal allegations by Julie Swetnick, the @HouseJudiciary Committee must immediately start an investigation into Judge Kavanaugh to see if he should be impeached. https://t.co/IqkeZMcoXl reageer retweet
Dit is het einde voor Brett Kavanaugh. Over en sluiten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182147472
quote:
Really.😢
Is dit één van de scenario’s die zijn bedacht tijdens de urenlange sessies in the wh? :W

Arme echtgenote én dochters.

Voor de verklaring van Julie _O_
pi_182147805
Haha...Rutte gaat spreken in zijn beste amerikaans en wordt weggedraaid (cnn). _O-
pi_182147951
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:51 schreef Bobbje het volgende:
De client van Aventti is zojuist bekend gemaakt.

MichaelAvenatti twitterde op woensdag 26-09-2018 om 16:42:35 Below is my correspondence to Mr. Davis of moments ago, together with a sworn declaration from my client. We demand an immediate FBI investigation into the allegations. Under no circumstances should Brett Kavanaugh be confirmed absent a full and complete investigation. https://t.co/QHbHBbbfbE reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op woensdag 26-09-2018 om 16:44:37 Here is a picture of my client Julie Swetnick. She is courageous, brave and honest. We ask that her privacy and that of her family be respected. https://t.co/auuSeHm5s0 reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedetailleerd en onder ede. Zou dus zeker uitgezocht moeten worden. Hoop wel dat ze snel een andere advocaat regelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')