quote:Op woensdag 26 september 2018 13:24 schreef Fokker89 het volgende:
Monopoly hoort gewoon mod te zijn van het gehaktballenforum, en geen 2 andere snuiters. Dit is dus gedoemd te mislukken
Dit topic is niet bedoelt om andere mods de bashen, maar een gehaktballenforum zonder Monopoly als mod is als vloeken in de kerk.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
En alweer die Vanillekwark
Hij moet toch ergens iets goeds doen dat ze hem ook al aanstellen voor dat subforum. KLB modden is dat iig niet.
Hij is wat mij betreft van harte welkom, maar daar ga ik niet overquote:Op woensdag 26 september 2018 13:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit topic is niet bedoelt om andere mods de bashen, maar een gehaktballenforum zonder Monopoly als mod is als vloeken in de kerk.
OK, sorry. Is overigens geen bash, gewoon een constatering.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit topic is niet bedoelt om andere mods de bashen, maar een gehaktballenforum zonder Monopoly als mod is als vloeken in de kerk.
quote:Op woensdag 26 september 2018 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
En alweer die Vanillekwark
Hij moet toch ergens iets goeds doen dat ze hem ook al aanstellen voor dat subforum. KLB modden is dat iig niet.
Ik begrijp dat niet door mijn hersenbloedingquote:Op woensdag 26 september 2018 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden natuurlijk
ohzoquote:Op woensdag 26 september 2018 13:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet door mijn hersenbloeding
Dat gaf ik achter de schermen ook al aan.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ja nee ja terechte klacht wel.
Vanillekwark en gehaktballen is geen goede combi.
Wel eerlijk.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat gaf ik achter de schermen ook al aan.
Ben je nu aan het lekken van achter de schermen?quote:Op woensdag 26 september 2018 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat gaf ik achter de schermen ook al aan.
Ik wist dat iemand zou gaan miepenquote:Op woensdag 26 september 2018 13:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het lekken van achter de schermen?
FB klaag in 3 2 1...quote:Op woensdag 26 september 2018 13:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand zou gaan miepen
ga jij alles modden of zoquote:Op woensdag 26 september 2018 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is wat mij betreft van harte welkom, maar daar ga ik niet over
wanneer komt ONZ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |