abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182129593
Als je overstapt van Eneco naar een andere leverancier (budget energie) kun je dan je TOON behouden? Het enige wat ik gebruik is natuurlijk thermostaat instellen en programma voor een week instellen.
pi_182129959
Dat moet mogelijk zijn.
Immers kan je ook toon krijgen als je geen klant bent bij Eneco.
Wel heb je abonnementskosten als het goed is.
pi_182130409
Ja dat kan, je verliest bijna alle functionaliteit en je moet even kijken of je verplicht bent om de updatekosten van 2,50 euro per maand moet blijven betalen.

Ik zou hem bij het chemisch afval zetten, waar die hoort, maar goed dat is mijn mening.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_182131216
Eneco gesproken:
je hebt bljkbaar een TOON abonnement. Als je dat laat doorlopen dan kun je nog van alle services gebruik maken. Zeg je dat abonnement op dan alleen basaal, dus temperatuur instellen.
Bij een wissel van leverancier wordt TOON abonnement niet opgezegd. Enkel gas en en elektra.
pi_182148693
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 20:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ja dat kan, je verliest bijna alle functionaliteit en je moet even kijken of je verplicht bent om de updatekosten van 2,50 euro per maand moet blijven betalen.

Ik zou hem bij het chemisch afval zetten, waar die hoort, maar goed dat is mijn mening.
Zou zeggen, hack de toon, heb je nog behoorlijk wat functionaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')